Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilEliáš Sedláček
1
Vzor titulní strany: Sociální služby 2. ročník Studijní obor: Sociální činnost Každý nový snímek musí mít logo a název projektu včetně čísla!!! Rozložení snímku (obrázky, texty ….. ) je libovolné. Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/02.0012 GG OP VK
2
MANAGEMENT, EKONOMIKA SOCIÁLNÍCH SLUŽEB, KVALITA V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH Funkce managementu, ekonomiky Management – proces koordinace pracovních činností, aktivit, skupiny pracovníků za účelem dosažení určitých výsledků tak, aby byly provedeny účinně a efektivně. Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/02.0012 GG OP VK
3
Manažer – je pracovník, který pracuje ve skupině s lidmi a koordinuje jejich aktivity tak, aby bylo dosaženo kvalitních cílů organizace. HIERARCHIE vrcholoví manažeři střední manažeři manažeři 1. linie Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/02.0012 GG OP VK
4
EKONOMIE o výrobě a směně zboží o penězích, kapitálu a bohatství o výrobních vztazích mezi společností Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/02.0012 GG OP VK
5
FINANČNÍ ZDROJE SOCIÁLNÍCH SLUŽEB Vícezdrojové financování sociálních služeb státní dotace a granty dotace z fondů příspěvky zřizovatelů příspěvky na péči Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/02.0012 GG OP VK
6
příjmy od uživatelů příspěvky samosprávních celků příjmy z veřejného zdravotního pojištění vedlejší hospodářská a mimořádná činnost dary Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/02.0012 GG OP VK
7
4 hlavní pilíře financování pobytových sociálních služeb platby uživatelů sociálních služeb příspěvky na péči dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách státní dotace příjmy z veřejného zdravotního pojištění Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/02.0012 GG OP VK
8
DALŠÍ FINANČNÍ ZDROJE příspěvek zřizovatele na činnost prodej vlastních výrobků ostatní granty dary popřípadě ostatní zdroje Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/02.0012 GG OP VK
9
Financování terénních a ambulantních služeb platby uživatelů příspěvky na péči státní dotace Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/02.0012 GG OP VK
10
Další zdroje mohou být: příspěvek zřizovatele na činnost dary vedlejší hospodářská činnost ostatní granty a příspěvky ostatní zdroje Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/02.0012 GG OP VK
11
KOMUNITNÍ PLÁNOVÁNÍ SOCÍÁLNÍCH SLUŽEB KPSS – popisuje současný kvantitativní a kvalitativní stav sociálních služeb v určitém regionu, věnuje se také charakteristice regionu a uživatelům a poukazuje na potřeby uživatelů Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/02.0012 GG OP VK
12
Plánování musí být založené na vzájemné komunikaci mezi poskytovateli a uživateli sociálních služeb a v neposlední řadě mezi zadavateli. Metoda plánování je založena: na zapojování všech, kterých se to týká na vyjednávání a dialogu na dosažení výsledku, který bude podporován většinou účastníků Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/02.0012 GG OP VK
13
Triáda KPSS je odrazem potřeb dané komunity zadavatelé sociálních služeb uživatelé sociálních služeb poskytovatelé sociálních služeb Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/02.0012 GG OP VK
14
MARKETING NEZISKOVÉHO SEKTORU Je to proces plánování a realizace koncepcí, propagace, distribuce myšlenek, tvorba cen výrobků a služeb s cílem dosáhnout směny a tím uspokojit požadavky jedinců i organizací. Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/02.0012 GG OP VK
15
Marketing neziskového sektoru musí zajistit existenci jednotlivých organizací za účelem přežití a musí být lepší než ostatní – kvalitou svých služeb. HOSPIC SV. JOSEFA V RAJHRADĚ Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/02.0012 GG OP VK
16
negativní argumenty potřeby marketingu v neziskovém sektoru problematika absence konkurenčního prostředí sociální služby nemají tržní charakter marketingový výzkum – za jakou službou je spotřebitel ochoten cestovat časté neadekvátní náklady marketing se musí přizpůsobovat potřebám a prostředí neziskového sektoru Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/02.0012 GG OP VK
17
POZITIVNÍ ARGUMENTY soutěživost o získávání klientů a příjmů rostoucí nároky klientů činnost strategického managmentu rozvoj podnikatelské činnosti neustálé zviditelňování ve svém okolí, např. formou reklam Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/02.0012 GG OP VK
18
Standardy kvality sociálních služeb, měření cíle a způsoby poskytování sociálních služeb ochrana práv osob jednání se zájemcem o sociální službu smlouva o poskytování sociální služby individuální plánování průběhu sociální služby dokumentace o poskytování sociální služby Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/02.0012 GG OP VK
19
stížnosti na kvalitu nebo způsob poskytování sociální služby návaznost poskytované sociální služby na další dostupné zdroje personální a organizační zajištění sociální služby profesní rozvoj zaměstnanců místní a časová dostupnost poskytované sociální služby Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/02.0012 GG OP VK
20
informovanost o poskytované sociální službě prostředí a podmínky nouzové a havarijní situace zvyšování kvality sociální služby Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/02.0012 GG OP VK
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.