Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilRadomír Dvořák
1
Inovační marketing
2
Přenášení inovačních impulzů Je nutná aktivní účast obchodníků nebo marketingových pracovníků Vylepšování a inovace výrobků je možná pouze tehdy, pokud je aplikovatelná na trhu, pokud má o ní zákazník zájem Počáteční inovační impulzy tak dodává obchodník přímo z terénu – požadavky, přání, tužby zákazníků, předvídatelné kroky konkurence
3
Získávání zpětné vazby Každému inovovanému výrobku předchází testovací fáze významnými zákazníky nebo vzorkem spotřebitelů Zjišťuje se zda je inovace skutečně chtěnou inovací – způsob balení, užitné a doplňkové hodnoty produktu, způsob distribuce, komunikace Marketingový útvar na základě zpětné vazby navrhuje: –Ukončení inovačního procesu –Částečné drobné úpravy produktu –Větší zásahy do jádra produktu –Změnit podmínky pro úspěšný prodej – jiná cena, balení –Pozastavení nebo úplné zastavení inovací na produktu. Nebyl by konkurenceschopný
4
Inovační komise Skupina pracovníků, kteří rozhodují o základních inovacích Členy jsou zaměstnanci výzkumu, vývoje, výroby, marketingu, finančního oddělení Předsedá ji ředitel společnosti Shromažďuje inovační náměty U schválených inovací vyčíslí náklady Průběžně vyhodnocuje stav a výsledky konkrétní inovace Navrhuje převedení inovace do operativy podniku, popřípadě navrhuje ukončení procesu
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.