Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
1.Obsah marketingového řízení
2
1.1 Marketingový řídící proces
Situační analýza Strategické záměry Marketingové programy Koordinace a kontrola
3
1.1.1 Situační analýza SW OT Vnitřní analýza Vnější analýza
Přehled marketingové efektivnosti Marketingový audit Analýza ABC Portfolio analýza Analýza ziskovosti a marketingové produktivity Vnější analýza Analýza a měření trhu Analýza subjektů trhu (zákazníci, konkurenti, distributoři, dodavatelé) SW OT
4
1.1.2 Strategické záměry Poslání společnosti Cíle společnosti
Strategie společnosti Marketingové cíle Marketingové strategie útočné strategie obranné strategie
5
1.1.3 Marketingové programy
Výrobkové programy Cenové programy Reklamní programy Programy podpory prodeje Prodejní a distribuční programy
6
1.1.4 Koordinace a kontrola Organizace marketingových činností
Tvorba marketingového plánu Implementace marketingového plánu Kontrola marketingového plánu
7
1.2 Manažerské role marketera
Interpersonální reprezentant, vůdce, styčný důstojník Informační příjemce, distributor informací, mluvčí Rozhodovací podnikatel, zmírňovač napětí, distributor zdrojů, vyjednávač
8
1.2.1 Interpersonální role reprezentant finance vůdce styčný důstojník
marketing styčný důstojník výroba společnost vnější prostředí
9
distributor informací
1.2.2 Informační role příjemce finance mluvčí marketing distributor informací výroba společnost vnější prostředí
10
1.2.3 Rozhodovací role podnikatel
rozhodnutí o využití podnikatelských příležitostí není byrokraticky omezené, vědomí rizika z nesprávného rozhodnutí zmírňovač napětí řešení konfliktů a krizových situací (využití PR) distributor zdrojů rozděluje zdroje personální a finanční a napomáhá k rozhodnutí o využití investičních a výrobních zdrojů vyjednávač vedení obchodních jednání (platební a dodací podmínky, cena)
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.