Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilZdeňka Jarošová
1
Internetové nákupní aukce © Marek Cozl 2002
2
Pojem e-Aukce Výhody: Nástroj pro tvorbu úspor Urychlení výběrových řízení Moderní způsob Nevýhody: Náročná příprava Trh není zvyklý Tendence k zaměření pouze na peníze Ztráta osobního kontaktu
3
© Marek Cozl 2002 Výchozí parametry E-Aukce –Jednoznačná specifikace předmětu –Možnosti a počet dodavatelů Připojení k internetu –On-line spojení, pevný začátek a konec, chat –Rychlost a spolehlivost připojení Aplikace –Požadavky, připravenost –Technické parametry, rychlost –Cena
4
© Marek Cozl 2002 Charakteristiky Etika –Transparentnost, objektivita, jasně daná kritéria pro výběr Zajištění –Smlouvy, jistina Čas –Čas na přípravu, školení, testování Náklady –Cena za e-Aukci, velikost úspory
5
© Marek Cozl 2002 Pojmy ve ŠKODA ENERGO Kupující – ŠKODA ENERGO Uchazeči – potenciální dodavatelé –Stálí –Jednorázoví Provozovatel – DELTAX Systems
6
© Marek Cozl 2002 Model ŠKODA ENERGO Přípravná fáze –Specifikace předmětu, požadavky na aplikaci, jednání o smlouvách, školení Uchazečů Průběh –Uchazeči bidují, Kupující sleduje a zodpovídá dotazy Vyhodnocení –Pořadí v aukci dá pořadí k jednání o KS Dokumenty –RS s Provozovatelem, stálými Uchazeči, dodatky k RS, jednorázové smlouvy –Aukční řád, Harmonogram
7
© Marek Cozl 2002 E-Aukce ve ŠKODA ENERGO 1. e-Aukce: dodávky plechů pro GE 2. e-Aukce: OOPP do nákupního katalogu pro ŠKODA HOLDING 3. e-Aukce: server pro IS BaaN V. Další: dodávky strojírenské metalurgie ???
8
© Marek Cozl 2002 Děkuji za pozornost. mcozl@ego.ln.skoda.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.