Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48"— Transkript prezentace:

1 AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48
Cesta ke kvalitě 14. října 2009

2 Naše škola – ŠKOLA RADOSTI
345 dětí 17 tříd 5 oddělení školní družiny 23 učitelů (19 žen, 4 muži) 5 vychovatelek 6 správních zaměstnanců 3 správci školního hřiště

3 Pojďte se k nám podívat!

4 Vítejte u nás!

5 Chodby naší školy

6 Schodiště školy

7 Abeceda v džungli – pro naše nejmenší

8 Učebny 1. stupně

9 Sovičky jsou všude kolem nás

10 Naši ilustrátoři dětem

11 Třídy našich prvňáčků

12 Učebny 2. stupně

13 Zeměpis a přírodopis interaktivně

14 Školní herna naší školní družiny

15 Školní restaurace a občerstvení u automatu

16 ŠKOLA RADOSTI – NAŠE STRATEGIE – NÁŠ CÍL
Šťastné dítě Spokojený rodič Erudovaný a spokojený učitel Se školou spokojený zřizovatel Spokojené kontrolní orgány - zejména ČŠI

17 JAK TOHO CHCEME DOSÁHNOUT?
POHODOVÝM PROSTŘEDÍM Materiálním – věcným (estetickým a funkčním prostředím) Sociálním (pěknými vztahy – klimatem – třídy, školy, sboru) Organizačním SMYSLUPLNÝM UČENÍM OTEVŘENÝM PARTNERSTVÍM

18 AUTOEVALUAČNÍ PROCES Co jím chceme zjistit?
V čem jsme dobří? Kde jsme? Směřujeme k cíli? Jak můžeme dosáhnout lepších výsledků? Jak poznáme, že se dostáváme tam, kam jsme chtěli dojít?

19 Oblasti autoevaluace 15/2005 Sb. §8, odst. 2
Podmínky vzdělávání Průběh vzdělávání Podpora školy žákům a studentům, spolupráce s rodiči Výsledky vzdělávání žáků Řízení školy, kvalita personální práce Úroveň výsledků práce školy

20 JAK U NÁS AUTOEVALUACE PROBÍHÁ – JEJÍ ETAPY
MOTIVACE – PROČ AUTOEVALUOVAT? PŘÍPRAVA – VYBÍRÁNÍ OBLASTÍ AUTOEVALUACE VLASTNÍ REALIZACE - ZADÁNÍ ZPRACOVÁNÍ – VYHODNOCOVÁNÍ DAT KOREKCE – VYUŽITÍ ZÍSKANÝCH POZNATKŮ

21 JAKÉ FORMY SEBEHODNOCENÍ JSME V NAŠÍ ŠKOLE VOLILI?
2004 – dotazník pro RODIČE 2005 – SWOT analýza pro UČITELE 2006 – dotazníky pro ŽÁKY KVALITA UČENÍ A VYUČOVÁNÍ – 1. stupeň ŠKOLA JAKO UČEBNÍ PROSTOR – 2. stupeň 2007 – AUTOEVALUACE - desatero pro UČITELE – řízený rozhovor 2008 – Dotazník pro RODIČE 2009 – dotazníky pro ŽÁKY

22 AUTOEVALUACE PROVÁDĚNÁ EXTERNÍMI SUBJEKTY
TESTOVÁNÍ SCIO od roku 2003 (DŘÍVE I CERMAT A KALIBRO) 5. ROČNÍKY (OSP, ČJ, M) 7. a 8. ROČNÍKY – KLÍČOVÉ KOMPETENCE + AJ 9. ROČNÍKY (OSP, ČJ, M, AJ) 9. ROČNÍKY – TIGR – TESTOVÁNÍ INFORMAČNÍ GRAMOTNOSTI SÉMANTICKÝ DIFERENCIÁL - nástroj

23 V ČEM U NÁS SPATŘUJEME VÝHODY AUTOEVALUACE?
Přebíráme odpovědnost za svou vlastní práci Máme zpětnou vazbu od sebe navzájem i od externího hodnotitele Je to permanentní dialog s žáky, rodiči i učiteli Společné hledáme odpovědí na různé otázky – což je podstata autoevaluaace Je to nástroj našeho dalšího rozvoje

24 DĚKUJI ZA POZORNOST www.zs-mozartova.cz


Stáhnout ppt "AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48"

Podobné prezentace


Reklamy Google