Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilKlára Janečková
1
Fakulta managementu a ekonomiky Prostorový vzor finanční alokace dopravních projektů kohezní politiky jako faktor regionálního rozvoje doc. RNDr. Oldřich Hájek, Ph.D.
2
Doprava a rozvoj regionů Renta Vzdálenost od centra A – Mléko a zahrady B – Palivové dříví C – ObilovinyD – Pastviny 1 – Rentové křivky 2 – Přeložení rentových křivek Hranice jednotlivých typů využití Dopravní náklady – klíčový faktor tradičních lokalizačních teorií Globalizace konec prostoru? Nová ekonomická geografie – nový zájem o dopravní náklady Zdroj: Puga (2002) Zdroj: Dicken (2003) Zdroj: von Thünen(1826)
3
Dopravní infrastruktura jako faktor rozvoje - Automobilový průmysl České republiky Zdroj: FaME UTB Zlín
4
Dopravní infrastruktura - Předmět veřejné podpory Finanční alokace operačních programů České republiky v období 2007-2013 Finanční alokace dopravní prioritní osy na alokované částce ROP v období 2007-2013
5
Prostorový vzor dopravních projektů OP Doprava – absolutní výše podpory
6
Prostorový vzor dopravních projektů OP Doprava – výše podpory v přepočtu na obyvatele
7
Podpora z ROP Střední Morava v prioritní ose 1 do konce roku 2010 Prostorový vzor dopravních projektů ROP Střední Morava – duální pohled
8
Dopravní infrastruktura - Budoucnost v novém programovém období Dopravní infrastruktura: - Nutná podmínka rozvoje - Existence chybějících úseků dopravní infrastruktury a vnitrokrajských disparit - Dopravní infrastruktura jako priorita i v programovém období 2014-2020 Klíčem zvyšování kvality dopravní sítě nadregionálního významu
9
DĚKUJI ZA POZORNOST
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.