Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilSára Mašková
1
Copywriting Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády 777 399 01 Milevsko www.issou-milevsko.cz
2
ŠkolaSOŠ a SOU Milevsko Autor Mgr. Josef Kašpar Název VY_32_INOVACE_05_B_16_MEV TémaCopywriting AnotaceŽák se seznámí se základy copywritingu. Klíčová slovaMediální výchova, copywriting Cílová skupinaŽáci maturitních oborů SOŠ a SOU Milevsko Datum tvorby21.1. 2013 Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0557 III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
3
Metodický pokyn: Prezentace je zaměřena především na výklad učiva. 4. – 6. snímek: výklad učitele, popř. problémový výklad (využití mezerníku) 7. snímek: test (po kliknutí na textové pole přiletí „smajlík“) Inovativnost materiálu spočívá v samostatném zamyšlení žáků nad problémem (problémové vyučování – žák sám přichází na řešení zadaného úkolu), interaktivnost probíhá využitím ICT.
4
Co je copywriting? Copywriting je tvůrčí činnost, při které se vytvářejí čtivé a poutavé texty, které prodávají produkty a služby. Dobrý copywriter umí vytvořit takový text, který zaujme zákazníka a iniciuje ho k nějaké činnosti ( nákupu, navštívení stránek apod.)
5
Charakteristika dobrého copywritera Umět psát Umět česky Mít zkušenosti Číst texty jiných Kreativně myslet Umět se vtělit do zákazníka Mít přehled Připravit si vhodné podmínky Být sebekritický Umět zaujmout
6
Důležité ! Co píšete ( leták, prospekt, PR článek… ) O čem píšete ( co je to za produkt, jaké má vlastnosti…) Proč ho píšete (jaký má cíl a význam) Pro koho píšete (jaká je vaše cílová skupina)
7
Co dělá copywriter? Ovlivňuje zákazníka Píše zprávy Kopíruje informace Vyvolává zájem o produkt
8
Zdroje a citace HORŇÁKOVÁ, Michaela. Copywriting. Brno: Computer Press, a.s, 2011, ISBN 978-80-251-3269-2. Copyright (c) 2013 [Josef Kašpar] and its licensors (Corel). All rights reserved.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.