Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Možnosti a využití SW systému EISOD 6
Ing. Miroslav Tůma, Ph.D. Institut průmyslového managementu, spol. s r.o., tel: GSM: fax: 10. dubna 2017
2
„SELSKÝ ROZUM” Cíl firmy: ZISK Zisk: TRŽBY - NÁKLADY Tržby: pouze od ZÁKAZNÍKŮ PROCESY ovlivňují :Náklady Zákazník: platí za PRODUKT se kterým je spokojen Produkt: vytváří PROCESY
3
Co je potřeba, co potřebuje firma
ZÁKAZNÍKY PRODUKTY ŘÍZENÍ systém řízení PROCESY ZDROJE ROZVOJ zlepšování
4
Vyhodnocujme spokojenost ZÁKAZNÍKŮ
Co dělat - děláme Vyhodnocujme spokojenost ZÁKAZNÍKŮ Definujme PRODUKTY, které chtějí zákazníci Optimalizujme PROCESY Kontrolujme ZDROJE ŘIDÍME firmu - měříme Neustále ZLEPŠUJEME
5
EISOD - moduly
6
EISOD – informační podpora managementu a systému řízení (ZÁKAZNÍCI, PRODUKTY, PROCESY, ZDROJE)
Správa dokumentace a záznamů - DMS ORYX QPM – procesní modelování a měření procesů Řízení projektů Správa auditů, neshod, opatření Správa měřidel a zařízení Analýzy FMEA Analýzy SPC Správa reklamací Hodnocení Dodavatelů, Zaměstnanců a spokojenosti Zákazníků, CRM (Customer Relationship Management) PRODUKTY PROCESY Správa dokumentace a záznamů - DMS ORYX QPM – procesní modelování a měření procesů Řízení projektů Správa auditů, neshod, opatření Správa měřidel a zařízení Analýzy FMEA Analýzy SPC Správa reklamací Hodnocení Dodavatelů, Zaměstnanců a spokojenosti Zákazníků, CRM (Customer Relationship Management) Lidské zdroje ZDROJE
7
EISOD – informační podpora managementu a systému řízení (ŘÍZENÍ, VÝVOJ)
Správa dokumentace a záznamů - DMS ORYX QPM – procesní modelování a měření procesů Řízení projektů Správa auditů, neshod, opatření Správa reklamací Hodnocení Dodavatelů, Zaměstnanců a spokojenosti Zákazníků, CRM (Customer Relationship Management) Lidské zdroje VÝVOJ (CPI) Správa měřidel a zařízení Analýzy FMEA Analýzy SPC
8
EISOD umožňuje a přináší
SW systém EISOD - Informační podpora managementu a systému řízení firmy Dostupnost informací (dokumenty, data, záznamy, události), kdekoliv ve firmě a na světě Jednotnost informací (struktura) Aktuálnost informací (data na jednom místě) Jasné delegování pravomocí – jasná odpovědnost Automatická archivace informací a logování – neměnné záznamy o historii a vývoje informací (informace a data se neztrácejí) Hlídání, upozorňování a kontrola termínů Úsporu času a nákladů Zákaznická řešení - customizace
9
EISOD zajišťuje a dosahuje
SW systém EISOD - Informační podpora managementu a systému řízení firmy Snížení administrativy informací, (údržba, distribuce, hledání, archivace, …) Údržba Distribuce Hledání Archivace, … Snížení náročnosti tvorby a vývoje systémů řízení Analýzy, hodnocení Komunikace Dostupnost Vizuálnost Snížení externích nákladů – vzdálená správa Poradce, auditor, zákazníci, dodavatelé Rychlá a efektivní komunikace On-line informace a data
10
D Ě K U J I za pozornost Ing. Miroslav Tůma, Ph.D.
Institut průmyslového managementu, spol. s r.o., tel: GSM: fax:
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.