Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Průzkum společnosti Ernst & Young mapuje společné podnikatelské znaky, ale i aktuální problémy.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Průzkum společnosti Ernst & Young mapuje společné podnikatelské znaky, ale i aktuální problémy."— Transkript prezentace:

1 Průzkum společnosti Ernst & Young mapuje společné podnikatelské znaky, ale i aktuální problémy

2 Mezi 685 podnikateli z celého světa Co mají úspěšní podnikatelé většinou společné, je schopnost vidět příležitost i tam, kde ostatní vidí jen rizika. Klíčový je optimismus a víra ve vlastní úspěch. 60 % podnikatelů bylo v minulosti zaměstnanci jiných společností a 33 % považuje právě tyto zkušenosti za klíčové pro podnikatelský úspěch.

3 Odpověď na otázku, které jsou nejdůležitější vlastnosti úspěšného podnikatele (podle důležitosti): „musí mít vizi“, „vášeň, zaujetí pro věc“ (73 %) „tah na branku“ (vůli) (64 %) čestnost, novátorství, schopnost jít do rizika, odolnost, proaktivita a zaměření na zákazníka. Naproti tomu podnikatelů, kteří uvedli flexibilitu (33%), důraz na kvalitu (18 %) nebo loajalitu (14 %), bylo podstatně méně.

4 Největší překážky podnikatelského úspěchu nedostatek finančních prostředků, omezené možnosti získat pracovníky s odpovídajícími znalostmi a zkušenostmi, chybějící know-how.

5 Jeden podnik většinou podnikatelům nestačí 60 % respondentů průzkumu založilo ve své dosavadní kariéře minimálně tři společnosti, 20 % minimálně šest, 10 % uvádí dokonce více než deset nově založených společností. To ovšem neznamená, že při založení nové společnosti tu předchozí úplně opustí. 45 % oslovených podnikatelů uvedlo, že si ponechali obchodní podíl v každém z předchozích podniků, 28 % alespoň v některém z nich.


Stáhnout ppt "Průzkum společnosti Ernst & Young mapuje společné podnikatelské znaky, ale i aktuální problémy."

Podobné prezentace


Reklamy Google