Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

9.Národní konference kvality ve VS Ing. Kamil Rajsigl, vedoucí Organizačního odboru Magistrátu města Brna Kvalita v základních územně samosprávných celcích,

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "9.Národní konference kvality ve VS Ing. Kamil Rajsigl, vedoucí Organizačního odboru Magistrátu města Brna Kvalita v základních územně samosprávných celcích,"— Transkript prezentace:

1 9.Národní konference kvality ve VS Ing. Kamil Rajsigl, vedoucí Organizačního odboru Magistrátu města Brna Kvalita v základních územně samosprávných celcích, zhodnocení snah o kvalitu

2 KVALITA VE VEŘEJNÉ SPRÁVĚ „Kvalita je to, co za ni považuje zákazník.“ (Feigenbaum)  na našich úřadech jsme v „první linii“  velké rozdíly v jejich typech a velikostech oproti krajským úřadů oproti krajským úřadů

3 KVALITA VE VEŘEJNÉ SPRÁVĚ 3 Hlavní požadavky: spolehlivost a profesionalita rychlost a včasnost vyřízení dosažitelnost vstřícnost a dobrá informovanost Čím větší úřad, tím větší nároky na: efektivní komunikaci provázanost činností prezentaci a „obraz“ úřadu navenek

4 VLIV CENTRÁLNÍCH ORGÁNŮ Významný! Naši snahu o kvalitu znehodnocuje:  byrokratická zátěž plynoucí z legislativy  nejasnost legislativy  měnící se či protichůdné výklady ministerstev  nepřipravenost některých akcí  nahrazení fungujících systémů jinými (registr vozidel)  ovlivníme kvalitu obsluhy registru a její vstřícnost  neovlivníme kvalitu registru a tím vyšší zátěž zákazníka

5 MĚŘENÍ A VYHODNOCOVÁNÍ „Co nejde měřit, nejde řídit.“  stanovení cílů  měření výsledků, průzkumy spokojenosti  vyhodnocení, závěry  kontrolní činnost a vnitřní audit

6 MĚŘENÍ A VYHODNOCOVÁNÍ Rezervy vidíme ve:  stanovování konkrétních cílů, ukazatelů  měření kvality konkrétních služeb  neexistenci standardů služeb

7 ZÁSADY MMB „Nic není tak dokonalé, aby to nešlo dále vylepšit“ důraz na výkon a efektivitu služba veřejnosti – orientace na zákazníka požadavky na kvalitu – zavádění metod TQM zpracování koncepčních dokumentů úřadu perfektní výkon státní správy otevřenost veřejné správy průzkumy spokojenosti zákazníků a zaměstnanců

8 NAŠE PROJEKTY Intenzivně se věnujeme:  projektu Brno – zdravé město  eGovernmentu  modelování procesů  inovacím  apod.

9 KONCEPČNÍ MATERIÁLY MMB 9 : Připravujeme: strategii MMB strategii MMB Zpracovány: SWOT analýza úřadu vize MMB koncepce odborů komunikační strategie strategie vzdělávání Připravujeme: strategii MMB

10 10

11 KVALITA VE VEŘEJNÉ SPRÁVĚ Přínosy: zefektivnění běžného chodu úřadu zlepšení interní i externí komunikace vyšší prestiž úřadu vyšší spokojenost občanů lepší flexibilita úřadu ke změnám nalezení nových postupů a praxí „štíhlá veřejná správa“

12 Děkuji za pozornost. Ing. Kamil Rajsigl, vedoucí Organizačního odboru Magistrát města Brna, Husova 12 Brno rajsigl.kamil@brno.cz


Stáhnout ppt "9.Národní konference kvality ve VS Ing. Kamil Rajsigl, vedoucí Organizačního odboru Magistrátu města Brna Kvalita v základních územně samosprávných celcích,"

Podobné prezentace


Reklamy Google