Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilMatěj Hruda
1
Zábavné aktivity pro třídy s nadanými žáky 3. interaktivní dílna pro učitele 1. stupně ZŠ 22. června 2007 FZŠ Trávníčkova 1744, Praha 13
2
Na úvod bych chtěla říci, že nejsem učitelem ZŠ. Studuji VOŠ pedagogickou a sociální, k problematice vzdělávání nadaných dětí jsem se dostala díky své absolventské práci, kterou budu v příštím roce končit studium.
3
Připravená cvičení: „Čokoláda“ „Tornádo“ „Písmenkový hadi“ „Dlouhé slovo“ „Hodnocení“ Překvapení …
4
„Čokoláda“ Připravíme si jednoduchou mřížku do které napíšeme 9 různých písmen. Úkolem dětí je za určitý časový úsek napsat co nejvíce slov (cca 3 min). Toto cvičení se může použít i v jiných předmětech např. cizí jazykToto cvičení se může použít i v jiných předmětech např. cizí jazyk BAL V U PK OA
5
„Tornádo“ Na lístečky si připravíme písmenka, poté vytvoříme velké tornádo, všechny papírky vyhodíme do vzduchu. Možnosti hry: jeden žák si vezme 7–10 lístků, snaží se vytvořit co nejvíce slov, nebo co nejdelší slovo.jeden žák si vezme 7–10 lístků, snaží se vytvořit co nejvíce slov, nebo co nejdelší slovo. Jednotlivý žáci z celé třídy si vezmou 1 lísteček a snaží se poté se spolužáky vytvořit co nejvíce slov.Jednotlivý žáci z celé třídy si vezmou 1 lísteček a snaží se poté se spolužáky vytvořit co nejvíce slov.
6
„ Písmenkový hadi “ Nejdříve zadáme písmeno a počet písmen ve slovech. Určené písmeno se musí postupně vyskytovat na pozici 1, 2, 3, 4, 5, 4, 3, 2, 1… - tím se vytvoří had. Poté se žáci snaží utvořit co nejdelšího hada.
7
„Dlouhé slovo“ Vyučující zadá žákům nějaké dlouhé slovo např. SAMOOBSLUHA. Úkolem žáka je, vymyslet co nejvíce slov. Lze použít i v cizím jazyce
9
Překvapení ……….
10
Na závěr jedenoptický klam Na závěr jeden optický klam Kolik vidíš lidských tváří?
13
Přeji příjemný den
14
Literatura: Šimanovský Zdeněk - Hry pro zvládání agresivity a neklidu, Portál 2002
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.