Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
PhDr. Josef Duplinský, CSc. PhDr. Zuzana Hadj Moussová
VEDENÍ ROZHOVORU PhDr. Josef Duplinský, CSc. PhDr. Zuzana Hadj Moussová
2
Význam rozhovoru v poradenské činnosti
Rozhovor jako hlavní nástroj poradce
3
CÍLE ROZHOVORU Diagnostika Intervence Poradenská Psychoterapeutická
Výchovná Podpůrná
4
ZÁSADY VEDENÍ ROZHOVORU
E – empatie A – autentičnost U – úcta, respekt
5
TYPY ROZHOVORU Řízený - Standardizovaný Částečně řízený
- Větší volnost, stanoven cíl Neřízený - Velký prostor pro klienta
6
PRŮBĚH ROZHOVORU Zahájení Navázání vztahu - Naslouchání - Usměrňování
Vyústění rozhovoru - závěr
7
SOCIÁLNĚ PSYCHOLOGICKÉ SOUVISLOSTI
Sociální percepce První dojem Chyby v sociální percepci Předsudky Atribuce Základní atribuční omyl Labeling
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.