Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Popis podnikatelského záměru

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Popis podnikatelského záměru"— Transkript prezentace:

1 Popis podnikatelského záměru
Bc. Nikola Hinkeová Bc. Lucie Oravová Bc. Aneta Procházková FŽP UJEP 2013/2014

2 O čem budeme hovořit: Popis předmětu podnikání Popis produktu
SWOT - analýza konkurenčního postavení Cílový podíl na trhu a objem prodeje (v daném roce) Poslání nebo důvod existence firmy Strategie vzniku a rozvoje firmy, celková tržní strategie Popis strategických (na 5 let) a operativních (na 1 rok) cílů podniku FŽP UJEP

3 Popis předmětu podnikání
Výroba a prodej 3 druhů bio-džemů: Jablečný džem Šípkový džem Rybízový džem Lisování a prodej bio-džusů: 100%- ní jablečný džus 30%-ní rybízový džus Použité ovoce vypěstované v Ústeckém kraji za bio podmínek FŽP UJEP

4 Popis produktu Jablečný džem vysoký podíl čerstvého bio-ovoce
žádná chemická dochucovadla žádná chemická barviva použití nerafinovaného cukru přídavek skořice vhodné pro děti FŽP UJEP

5 Popis produktu Šípkový džem vysoký podíl čerstvých bio-plodů
netradiční výrazná chuť použití nerafinovaného cukru vysoký podíl vitamínu C antioxidační účinky podpora trávení FŽP UJEP

6 Popis produktu Rybízový džem vysoký podíl čerstvého bio-ovoce
výrazný podíl vitaminu A, B, C posílení imunity použití umělých sladidel – vhodné pro diabetiky FŽP UJEP

7 POPIS PRODUKTU 100%-ní jablečný džus významný zdroj minerálních látek
vysoký obsah vitaminů 30%-ní rybízový džus bez konzervantů vysoký obsah vitaminu C bez přídavku cukru a barviv FŽP UJEP

8 SWOT výroba z bio-ovoce šetrné zpracování čerstvost
Silné stránky (Strengths) Slabé stránky (Weaknesses) výroba z bio-ovoce šetrné zpracování čerstvost žádná chemická barviva a dochucovadla nerafinovaný cukr vhodné pro děti využití vlastních zdrojů – „vím, co jím“ silná konkurence nováčci na trhu omezená plocha působnosti závislost na počasí závislost na úrodě FŽP UJEP

9 SWOT nové pracovní pozice pro tělesně postižené odborné poradenství
Příležitosti (Opportunities) Hrozby (Threats) nové pracovní pozice pro tělesně postižené odborné poradenství tradiční jedinečná receptura předpokládaný vyšší zájem zákazníků o zdravý životní styl a bio produkty nízká úroda nesprávné zpracování nespokojenost zákazníka nízký odbyt tlak konkurence FŽP UJEP

10 Možnosti nápravy rizik
pěstování odolnějších odrůd pěstování na místech s ustálenějšími klimatickými podmínkami odborné dohlížení nad zaměstnanci dohlížení nad technikou zpracování vynikání nad konkurencí pravidelné monitorování konkurence orientace na zákazníka FŽP UJEP

11 Ceník nabízených služeb
Výrobek Cena v Kč (ceny v obchodech) Jablečný džem (300g) 59,90 ( ) Rybízový džem (300g) 64,90 ( ) Šípkový džem (300g) 69,90 ( ) Jablečný džus 100% (1l) 39,90 ( 35 – 50) Rybízový džus 30% (1l) 44,90 ( ) FŽP UJEP

12 Předpokládané roční náklady
Položka Cena v tis. Kč/rok Nájem prostor 60 Energie 48 Personál (4 zaměstnanců) 200 Materiál pro činnost 57,5 Pohonné hmoty 30 Reklama 10 Zdravotní a sociální pojištění 68 Telefon, internet 15 Účetní práce 24 NÁKLADY CELKEM 512,5 FŽP UJEP

13 Předpokládané výnosy za rok v tis.Kč 330,792
Ceny v tis.Kč za rok Náklady celkem 512,5 Předpokládané výnosy za rok v tis.Kč 330,792 Předpokládané výnosy za měsíc v tis.Kč 27,566 Zisk za rok -181,708 Čistý zisk Nutno zvýšit prodej minimálně 1,5x až 2x předpokládaný Šípkový džem 7 (489,3 Kč) Jablečný džem 3 (179,7 Kč) Rybízový džem 4 (259,6 Kč) Rybízový džus 5 (224,5 Kč) Jablečný džus 4 (159,6 Kč) 1,5x – 2x 11 (768,9 Kč) 5 ( 299,5 Kč) 6 ( 389,4 Kč) 8 ( 359,2 Kč) 6 ( 239,4 Kč) FŽP UJEP

14 Mise podniku Důvod existence podniku?
Nabízet zákazníkům kvalitní bio džemy bez použití rafinovaného cukru, ochucovadel a chemických konzervantů. zvýšit nabídku bio produktů v Ústeckém kraji FŽP UJEP

15 Strategie vzniku podniku
zvýšení konkurence v dané oblasti zvýšení nabídky bio-produktů v Ústeckém kraji posílení ekonomiky Ústeckého kraje zaměstnávání tělesně postižených zhodnocení vloženého kapitálu, zisk FŽP UJEP

16 Operativní cíle podniku
průběžná analýza trhu kvalitní marketing zviditelnění firmy výběr vhodného místa pro kamennou prodejnu prezentace na farmářských trzích FŽP UJEP

17 Strategické cíle podniku
Dlouhodobé cíle: udržet nebo zvýšit roční zisky firmy rozšíření firmy i do jiných měst zlepšování služeb rozšíření nabídky nalézt nové odběratele FŽP UJEP

18 Citace použitých zdrojů
Podniková ekonomika, M. Synek a kol. (2006) FŽP UJEP

19 Zdroje obrázků sklovinu/ inspirace-s-sipky-ke-zdravi-i-ke-krase aspx zkuste-lahodny-cheescake-muffiny-nebo-domaci-marmeladu.html glossy-web-icon-on-white-background.html FŽP UJEP

20 Děkujeme za pozornost FŽP UJEP


Stáhnout ppt "Popis podnikatelského záměru"

Podobné prezentace


Reklamy Google