Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Slogan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády 777

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Slogan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády 777"— Transkript prezentace:

1 Slogan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády 777
Milevsko Slogan

2 Mgr. Josef Kašpar VY_32_INOVACE_05_B_13_MEV Škola SOŠ a SOU Milevsko
Autor Mgr. Josef Kašpar Název VY_32_INOVACE_05_B_13_MEV Téma Slogan Anotace Žák se seznámí s procesem tvorby firemního a produktového sloganu. Klíčová slova Mediální výchova, slogan, originalita Cílová skupina Žáci maturitních oborů SOŠ a SOU Milevsko Datum tvorby Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT

3 Metodický pokyn: Prezentace je zaměřena především na výklad učiva.
4. – 8. snímek: výklad učitele, popř. problémový výklad (využití mezerníku) 9. – 14. snímek: úkol (po kliknutí na textové pole se objeví řešení) Inovativnost materiálu spočívá v samostatném zamyšlení žáků nad problémem (problémové vyučování – žák sám přichází na řešení zadaného úkolu), interaktivnost probíhá využitím ICT.

4 Firemní a produktové slogany
Slogan je marketingovým nástrojem, který pomáhá k reprezentaci firmy nebo produktu. Slogan by měl být součástí každé značky, pomáhá k její propagaci. Je to takové krátké heslo ( motto ), které musí být jednoduše zapamatovatelné.

5 Jak vypadá správný slogan?
Zapamatovatelný ( ne příliš dlouhý ) Výstižný Originální Poutavý

6 Nad čím se zamyslet Zjistit si informace o firmě
Vybrat si typ sloganu ( produktový x firemní ) Zamyslet se nad cílem sloganu Zmapovat konkurenci a její slogany Zamyslet se nad tím, co ve sloganu chci sdělit

7 Důležité! Slogan musí být zajímavý a zapamatovatelný
Pokud bude mít rytmus ( záměrné opakování určitých prvků ), bude se dobře vyslovovat a bude snadněji zapamatovatelný U sloganu můžete použít rým Vhodné jsou dvojsmysly, ( pozor na vulgárnost ) Pro slogan můžete vymyslet nová slova Použijte přenesené významy (metafora) U sloganů můžete zapůsobit na emoce recipientů. Slogan by neměl být příliš dlouhý, nezajímavý a vulgární Slogan musí být zajímavý pro cílovou skupinu Vyvarujte se generátorům sloganů nebo jejich doslovnému překládání

8 Příklady sloganů Chráníme vaše sny (Česká pojišťovna)
Zde jsem člověkem. (DM drogerie) Večer chutná, ráno pomáhá (Gutalax) Matonni už není (Matonni) Redbull ti dává křídla (Redbull)

9 Úkol – kterým značkám patří tyto slogany
Vaše čokoládová hvězda Poctivá káva Žijeme sportem Simply clever Na těchto základech můžete stavět

10 Vaše čokoládová hvězda
ORION

11 Poctivá káva JIHLAVANKA

12 ŽIJEME SPORTEM ČT SPORT

13 SIMPLY CLEVER ŠKODA AUTO

14 Na těchto základech můžete stavět
Českomoravská stavební spořitelna

15 Zdroje a citace HORŇÁKOVÁ, Michaela. Copywriting. Brno: Computer Press, a.s, 2011, ISBN Copyright (c) 2013 [Josef Kašpar] and its licensors (Corel). All rights reserved. HRKAL, Marek. Reklamní slogany [online]. [cit ]. Dostupný na WWW:


Stáhnout ppt "Slogan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády 777"

Podobné prezentace


Reklamy Google