Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ. 1. 06/1. 1. 00/17
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ.1.06/1.1.00/ projekt spolufinancovaný z Evropské unie (programové období 2017 – 2013), Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci Integrovaného operačního programu (IOP)
2
Obsah prezentace Základní informace o projektu Důvody realizace
Cíle projektu Klíčové aktivity Kontaktní údaje
3
Základní informace o projektu
Rozpočet projektu: , 32 Kč Dotace z fondů EU IOP (85%) , 27 Kč Spolufinancování projektu (15%) , 05 Kč Realizace do: listopadu 2015 Indikátor výstupu: 1 Území působnosti: celá ČR Identifikační číslo: CZ.1.06/1.1.00/ Registrační číslo SMVS: Projekt je spolufinancovaný z Evropské unie, Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci Integrovaného operačního programu, oblast podpory 1.1 – „Rozvoj informační společnosti ve veřejné správě“.
4
Důvody realizace V současné době je patrný trend zvyšujících se požadavků na využívání informačních zdrojů pomocí mobilních zařízení. Stávající resortní komunikační infrastruktura určená pro složky Integrovaného záchranného systému je využívána především pro hlasové služby skupinových komunikací a lokalizaci sil a prostředků. Používaná současná služební mobilní zařízení slouží zejména k zajištění telefonního spojení a v některých případech i pro datové služby v rámci veřejné sítě Internet. Tato zařízení však nejsou zabezpečena a spravována tak, aby splňovala bezpečnostní kritéria pro přístup ke služebním/pracovním datům (informacím) přímo prostřednictvím mobilních zařízení a není tak zajištěn operativní přístup k informacím.
5
Cíle projektu Cílem projektu je řešení pro mobilní služby Policie ČR se zabezpečenou komunikací a správou pro multiplatformní využívání stávajících a pořizovaných koncových mobilních zařízení (UDT). Realizací projektu bude zajištěno, že všem mobilním koncovým zařízením bude umožněn přístup do interní sítě Policie ČR. Požadavky na přístup k interním informacím nebudou řešeny prostřednictvím dispečerských pracovišť, které tyto informace zprostředkovávají nyní, a rovněž nebude potřeba přepravy policisty nebo občanského zaměstnance Policie ČR na místo/policejní služebnu, kde má k požadovaným informacím přístup.
6
Klíčové aktivity zajištění řídící, kontrolní a administrativní činnosti napříč celým projektem realizace veřejných zakázek, výběr dodavatele a podpis smluv dodání pořízeného vybavení a propagačních předmětů uvedení pořízeného vybavení a moderních technologií do provozu
7
Kontaktní údaje plk. Mgr. Pavel Osvald pplk. Ing. Tomáš Hrubý
ředitel projektu Policejní prezidium České republiky ředitel pro podporu výkonu služby tel.: 974 836 601 pplk. Ing. Tomáš Hrubý manažer projektu Policejní prezidium České republiky Odbor informatiky a provozu IT tel.: 974
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.