Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PRAHA 7 Strossmayerovo nám. 4
NAŠE ŠKOLA JE …
2
ZŠ Praha 7, Strossmayerovo nám. 4
3
ZŠ Praha 7, Strossmayerovo nám. 4 m.p.v. Letohradská 1
Srpen 2013 – ke škole přiřazeno detašované pracoviště Letohradská 1 třídy s prvky waldorfské a intuitivní pedagogiky
4
m.p.v. U Uranie 14 ZŠ Praha 7, Strossmayerovo nám. 4
Srpen 2016 – třetí školní budova U Uranie 14 třídy pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami
5
ZŠ Praha 7, Strossmayerovo nám. 4
L.P. 1907 Historická secesní škola s moderní pedagogikou Cílem školy je individuálně a všestranně rozvíjet osobnost žáka ve světě 21.století se všemi jeho možnostmi a technologiemi. Podporujeme BYOD – „přines si své vlastní chytré zařízení“
6
Pilíře ŠVP klademe důraz na jazykové znalosti a matematiku
zavádíme moderní technologie do výuky rozvíjíme osobnostní a sociální dovednosti Hledáme cesty v rozvoji gramotností individuálně přistupujeme k potřebám jednotlivých žáků, rozvíjíme jejich nadání dodržujeme Etický kodex dobrého učitele
7
Pilíře ŠVP angličtina od 1. třídy konverzace s rodilým mluvčím
Klademe důraz na jazykové znalosti angličtina od 1. třídy konverzace s rodilým mluvčím další cizí jazyk vyučujeme od 6. třídy, možnosti výběru z Nj, Rj, Fj, Šj. od 3. třídy mají žáci možnost volby mezi konverzací z cizího jazyka a předmětem Matematika plus. od školního roku 2014/15 otevíráme vždy jednu první třídu s bilingvní česko-anglickou výukou
8
Pilíře ŠVP Zavádíme moderní technologie do výuky
V rámci projektu„Inkluze bez iluze“ postupně jsme zavedli interaktivní tabule a digitální hnízda do všech tříd na 1. stupni a do všech odborných pracoven na 2. stupni školy WIFI v celé škole, ŠkolaONLINe, Umimeto.org Soustředíme se na využití žákovských zařízení ve výuce
9
ZŠ Praha 7, Strossmayerovo nám. 4
Rozvíjíme osobnostní a sociální dovednosti: Třídnické hodiny máme přímo v rozvrhu Žáci si vytváří vlastní pravidla třídy Zavádíme žákovský parlament Školíme pedagogický sbor ve spolupráci s Centrem pro demokratické učení
10
ZŠ Praha 7, Strossmayerovo nám. 4
Kodex učitelů ZŠ Strossmayerovo náměstí Práce učitele je náročná a odpovědná, na svém vnitřním pohledu a prožívání musíme aktivně pracovat. Žáky nejvíce ovlivňujeme vlastním příkladem. 1. Partnerský přístup Ve vztazích s kolegy, žáky a rodiči podporuji partnerský a laskavý přístup. Pozitivní vztahy se žáky jsou pro mě důležité, aktivně pracuji na jejich utváření. 2. Profesionalita Zajímám se o svůj obor a aktivně se zapojuji do dalšího vzdělávání. Sdílím dobrou praxi s ostatními kolegy. 3. Pozitivní přístup Spoluvytvářím školní kulturu, moje chování je vzorem pro ostatní. Podporuji pozitivní a kooperativní atmosféru školy svým vlastním přístupem. 4. Spravedlivost K žákům přistupuji individuálně a beru v potaz jejich rodinné zázemí a studijní předpoklady. Snahu a posun žáka beru jako důležité součásti jeho školního hodnocení. 5. Kreativita Snažím se výuku žákům přiblížit, aby si dokázali spojit témata výuky s vlastním životem mimo školu. Jsem tvořivý, stále hledám řešení a přístupy ve výuce, abych žáky zaujal a podpořil jejich vztah ke vzdělávání.
11
ZŠ Praha 7, Strossmayerovo nám. 4
ŠKOLNÍ AKCE: V rámci ročního plánu organizujeme pro naše žáky školy v přírodě, lyžařské zájezdy a jednodenní výlety. Každoročně se také konají různé celoškolní projekty a slavnosti.
12
ZŠ Praha 7, Strossmayerovo nám. 4
Spolupracujeme:
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.