Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
HLÁSKY A PÍSMENKA ÚKOLY PRO TICHÁČKA
2
NAŠI KAMARÁDI SKŘÍTKOVÉ PRŮVODCI VZDĚLÁVACÍMI OBLASTMI
Dítě a jeho psychika Dítě a svět Dítě a společnost Dítě a ten druhý Dítě a jeho tělo Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
3
M MEDVĚD SLUNCE MÍČ MAKOVICE STROM HODINY MRAK RUKA MEDÚZA MISKA
LOPATA M
4
A BALONEK ANDĚL AUTO KRÁLÍK AKORDEON ANTÉNA AKVÁRKO STROM DRAK
ANTILOPA A
5
L LOUTNA SEŠÍVAČKA SEKYRA LETADLO LUPA TELEFON LŽÍCE LIŠKA NŮŽKY
LOPATA STAN L
6
KUŘE DEŠTNÍK KOŠÍK KYBLÍK HODINY HELMA KOTVA HAD KORMIDLO GUMA KNIHA K
7
DŮM SOVA ČEPICE SLEPICE LAMPA SEKYRA STAN BANÁN STROM SVÍCEN, SVÍČKA S
8
T BATERKA TEEPEE LOPATKA TUČŇÁK TELEFON UCHO TISKÁRNA MEDVĚD HOUBA
TRAMVAJ TREZOR T
9
T MOZEK TISKÁRNA AKORDEON STOÚKY ZMRZLINA POTÁPĚČ BATERKA PAPOUŠEK
STAN LOPATKA T
10
KTERÉ OBRÁZKY BYLY NA OBOU PŘEDCHOZÍCH SNÍMCÍCH?
LOPATKA KABELKA KOMPAS TUŽKA MEDVĚD SVETR VĚTRNÍK BATERKA KOŠÍK TISKÁRNA KTERÉ OBRÁZKY BYLY NA OBOU PŘEDCHOZÍCH SNÍMCÍCH?
11
R KARTÁČEK MEDVĚD SLUNCE ZMRZLINA TULIPÁN MISKA DRAK ZÁMEK METR
STROM, SMRK KLOBOUK R
12
N BOTA,STŘEVÍC PAMPELIŠKA MOTÝL KALHOTY ŽÁBA, ŽABKA TELEFON VĚTRNÍK
VČELA VAJÍČKO TULIPÁN N
13
O BATOH GUMA LUPA ŽÁROVKA VÁZA LANOVKA PES,PEJSEK DALEKOHLED ZLODĚJ
MAJÁK O
14
Použitý zdroj obrázků
15
Materiály, pomůcky a technické vybavení
Dotyková obrazovka, připojená k PC Didaktický kufřík - KUMUČ (tabulka + fixy; papír + tužka) Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
16
Metodický postup Na několika interaktivních snímcích děti procvičí znalosti vybraných písmenek a hlásek (M,A,L,K,S,T,R,N,O). Uprostřed snímku je písmenko, které procvičujeme. Na prvních 6 snímcích děti hledají iniciály slov (znázorněných obrázky), na dalších snímcích děti hledají slova, která písmenko obsahují. Výjimkou je snímek s béžovým pozadím – tam děti hledají obrázky, které jsou společné pro dva předchozí snímky (lopata, tiskárna a baterka). Písmenko, o kterém si povídáme, děti zkoušejí nakreslit fixem na tabulku nebo tužkou na papír. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
17
Práce s interaktivním výukovým materiálem
Každý obrázek na všech snímcích reaguje na dotyk. Pokud je obrázek správnou odpovědí, po dotyku se zvětší. Obrázky představující špatnou odpověď po dotyku zmizí. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
18
Prvky polytechnické výchovy
Vzdělávací oblast DÍTĚ A JEHO PSYCHIKA (PSYCHOLOGICKÁ) Podoblast Jemná motorika, koordinace ruky a oka Dosažené konkretizované výstupy – napodobit písmenka Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
19
Cíle polytechnické výchovy
Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.