Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Vyúčtování dotace/vyrovnávací platby za rok 2018
Určeno pro příjemce dotace z dotačních titulů Plzeňského kraje v roce 2018 dle § 101a zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách Plzeň,
2
Dotační tituly Plzeňského kraje dle § 101a zákona o soc
Dotační tituly Plzeňského kraje dle § 101a zákona o soc. službách v roce 2018 „Podpora sociálních služeb dle § 101a zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů pro rok – Plzeňský kraj“ (podávání žádostí - ŘÍJEN 2017) Pouze služby uvedené v ZÁKLADNÍ SÍTI SPRSS PK Dotace určena na osobní i provozní náklady „Podpora sociálních služeb dle § 101a zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů pro rok – Plzeňský kraj, DALŠÍ KOLO“ (podávání žádostí – ČERVEN/ČERVENEC 2018) Služby uvedené v ZÁKLADNÍ SÍTI i ROZVOJOVÉ SÍTI SPRSS PK Oblast A) dotace určena na osobní i provozní náklady Oblast B) dotace určena pouze na mzdy/platy/odměny z dohod
3
Dotační tituly Plzeňského kraje dle § 101a zákona o soc
Dotační tituly Plzeňského kraje dle § 101a zákona o soc. službách v roce 2018 Dotaci na sociální službu účtovat odděleně od dotace na ostatní služby a také odděleně od jiných dotací na danou službu Specifická situace u SLUŽEB, kdy je na 1 SLUŽBU čerpána dotace z obou kol dotačního titulu. Pokud je na službu dotace z obou kol přidělena prostřednictvím: Smlouvy (1. kolo) a Dodatku ke smlouvě (2. kolo) → obě dotace na službu z 1. a 2. kola jsou účtovány dohromady Smlouvy (1. kolo) a druhé Smlouvy (2. kolo) → dotace na službu z 1. kola je účtována odděleně od dotace z 2. kola.
4
Dotační tituly Plzeňského kraje dle § 101a zákona o soc
Dotační tituly Plzeňského kraje dle § 101a zákona o soc. službách v roce 2018 Každá dotace ze 2 kol dotačního titulu má svůj položkový rozpočet (v žádosti v aplikaci OK služby), dle kterého musí být dotace čerpána Čerpání dotace dle rozpočtů v žádostech aplikace OK služby bude sledováno DOHROMADY za obě kola dotačního titulu (viz formulář Položkové čerpání dotace – slide č. 11) V případech, kdy je na 1 SLUŽBU čerpána dotace z obou kol dotačního titulu → sčítáme oba rozpočty v žádosti z 1. a 2. kola Zvážit možnost/nutnost Žádosti o změnu rozpočtu dotace → Žádost o změnu rozpočtu je nutné podat nejpozději do Při žádosti o změnu rozpočtu čerpání dotace se žádost podává ODDĚLENĚ pro rozpočet dotace z 1. kola a ODDĚLENĚ pro rozpočet dotace ze 2. kola
5
Rámec pro předložení vyúčtování
Smlouva o poskytnutí účelové dotace vč. případného dodatku, Metodika pro poskytování dotací dle § 101a vč. dodatků, Pověření výkonem SOHZ, Zásady PK k řízení o poskytnutí VP Mezní termín pro předložení vyúčtování = 22. ledna (dostačující je razítko podací pošty nebo podatelny KÚPK ledna 2019) Formuláře pro vyúčtování budou k dispozici na: kraj.cz (sociální věci → financování soc. služeb) Dokument „Doporučené postupy“ s informacemi o způsobu účtování dotace na webových stránkách (viz výše)
6
Úvodní list vyúčtování
Úvodní dokument vyúčtování 1 vyúčtování za obě kola dotačního řízení dle § 101a zákona o sociálních službách !!! POZOR !!! Tyto formuláře jsou určeny pouze pro vyúčtování dotace dle § 101a, nikoli pro dotaci z Individuálního projektu PK (IP) Dokument podepsat, orazítkovat, vyplnit místo a datum Podpis statutárního zástupce lze ve formulářích nahradit podpisem zplnomocněné osoby (nutné doložit Plnou moc k podpisu)
7
Příloha č. 1 – Finanční vypořádání dotace
8
Příloha č. 1 – Finanční vypořádání dotace
Sloupec č. 1 – celková výše dotace převedená PK na účet poskytovatele soc. služeb k Sloupec č. 2 – výše vratek dotace provedených v průběhu roku před vyúčtováním dotace Sloupec č výše skutečně použitých finančních prostředků z poskytnuté dotace k Do vyúčtování je možné zahrnout výdaje proplacené do , a to pouze v případě, že věcně a časově souvisí s obdobím kalendářního roku 2018 a jsou zaúčtovány jako náklady tohoto roku Sloupec č. 4 – případná vratka dotace, vypočte se automaticky Dokument podepsat, orazítkovat, vyplnit místo a datum
9
Příloha č. 1 – Finanční vypořádání dotace
Příloha se vztahuje k oběma kolům dotačního titulu dle § 101a zák. č. 108/2006 Sb.: „Podpora sociálních služeb dle § 101a zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů pro rok 2018 – Plzeňský kraj“ „Podpora sociálních služeb dle § 101a zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů pro rok 2018 – Plzeňský kraj, DALŠÍ KOLO“ Příloha č. 1 bude obsahovat všechny služby čerpající v roce dotaci v obou kolech dotačního titulu dle § 101a Příloha č. 1 bude obsahovat i sociální služby, které jsou kromě dotace dle § 101a financovány také z IP → v hlavičce formuláře je nutné vyplnit číslo druhého Pověření SOHZ určeného k financování služeb z IP, do formuláře bude ale vyplněna pouze dotace dle § 101a
10
Příloha č. 1 – Finanční vypořádání dotace
Podle počtu sociálních služeb přidat řádky ve formuláři → počet dotovaných sociálních služeb = počet řádků !!! POZOR !!! Pokud je služba financována z obou kol dotačního titulu, je nutné zohlednit, zda je dotace na službu účtována odděleně nebo dohromady (viz slide č. 3). Pokud je na službu dotace z obou kol přidělena prostřednictvím: Smlouvy (1. kolo) a Dodatku ke smlouvě (2. kolo) → obě dotace na službu z 1. a 2. kola jsou účtovány dohromady → 1 služba = 1 řádek Smlouvy (1. kolo) a druhé Smlouvy (2. kolo) → dotace na službu z 1. kola je účtována odděleně od dotace z 2. kola → 1 služba = 2 řádky
11
Příloha č. 2a – Položkové čerpání dotace
12
Příloha č. 2a – Položkové čerpání dotace
Příloha se vztahuje pouze k poskytnuté dotaci v rámci 1. a 2. kola dotačního titulu dle § 101a v roce 2018, a to POUZE PRO SLUŽBY, KTERÉ NEJSOU SOUČASNĚ FINANCOVÁNY Z INDIVIDUÁLNÍHO PROJEKTU PK Počet vyplněných příloh č. 2a = počet sociálních služeb dotovaných z dotačního titulu dle § 101a (10 služeb = 10 příloh č. 2a) V příloze budou uvedeny všechny dotace z dotačního titulu dle § 101a bez ohledu na to, zda byly schváleny v 1. kole dotačního titulu, ve 2. kole dotačního titulu nebo v obou kolech dotačního titulu
13
Příloha č. 2a – Položkové čerpání dotace
Sloupec „Konečná částka dotace poskytnutá PK (po odečtení případných vratek v průběhu roku 2018)“ – konečná částka skutečně obdržené dotace v součtu za obě kola (bez ohledu na to, zda je či není odděleně účtována) Sloupec „Položkové čerpání dotace dle žádosti v OK služby nebo po změně schválené PK“ – údaje ze žádosti vyplněné v aplikaci OK služby v tabulce „Rozpočet služby“, konkrétně sloupec „Z toho prostřednictvím kraje“ Příjemce dotace vyplní buďto pouze sloupec za údaje z 1. kola dotačního titulu nebo pouze sloupec za údaje ze 2. kola dotačního titulu nebo vyplní oba sloupce v případě, že čerpal dotaci v obou kolech dotačního titulu !!! POZOR !!! V případě, že v průběhu roku došlo ke změně rozpočtu dotace v žádosti, vyplní žadatel rozpočet po změně schválené PK a původní rozpočet dotace ze žádosti již neuvádí
14
Příloha č. 2a – Položkové čerpání dotace
Sloupec „Skutečně čerpané prostředky poskytnuté dotace“ – výše skutečně použitých prostředků z poskytnuté dotace Příjemce dotace vyplní buďto pouze sloupec za údaje z 1. kola dotačního titulu nebo pouze sloupec za údaje ze 2. kola dotačního titulu nebo vyplní oba sloupce v případě, že čerpal dotaci v obou kolech dotačního titulu Sloupec „Porovnání skutečného čerpání dotace a položkového rozpočtu dotace v žádosti/rozpočtu po schválení změn“ – formulář automaticky vyčíslí (v Kč a v %) rozdíl mezi skutečně čerpanými prostředky dotace a předpokládaným rozpočtem dotace v jednotlivých položkách !!! POZOR !!! Nesmí dojít k přečerpání položky o více než 15 % nebo k čerpání dotace v původně nulové položce
15
Příloha č. 2a – Položkové čerpání dotace
Čerpání rozpočtu dotace je sledováno v souhrnu za obě kola dotačního titulu (souhrnný rozpočet v žádosti o dotaci za obě kola dotačního titulu je porovnáván se souhrnným rozpočtem skutečného čerpání dotace za obě kola dotačního titulu) Sloupec „Rozdíl – vratka ...“ – případná vratka dotace, vypočte se automaticky, výsledná částka by měla být shodná s vratkou vypočtenou v příloze č. 1 Vratku převést na účet PK dle podmínek smlouvy (viz číslo BÚ uvedené ve formuláři), POZOR = vratku provést z účtu příjemce dotace uvedeného ve Smlouvě o poskytnutí dotace Dokument podepsat, orazítkovat, vyplnit místo a datum
16
Příloha č. 2b – Položkové čerpání dotace
17
Příloha č. 2b – Položkové čerpání dotace
Příloha se vztahuje pouze k poskytnuté dotaci v rámci 1. a 2. kola dotačního titulu dle § 101a v roce 2018, a to POUZE PRO SLUŽBY, KTERÉ JSOU SOUČASNĚ FINANCOVÁNY Z INDIVIDUÁLNÍHO PROJEKTU PK Počet vyplněných příloh č. 2b = počet sociálních služeb dotovaných z dotačního titulu dle § 101a a současně z IP PK (2 služby = 2 přílohy č. 2b) V příloze budou uvedeny všechny dotace z dotačního titulu dle § 101a bez ohledu na to, zda byly schváleny v 1. kole dotačního titulu, ve 2. kole dotačního titulu nebo v obou kolech dotačního titulu
18
Příloha č. 2b – Položkové čerpání dotace
Sloupec „Konečná částka dotace poskytnutá PK (po odečtení případných vratek v průběhu roku 2018)“ – konečná částka skutečně obdržené dotace v součtu za obě kola (bez ohledu na to, zda je či není odděleně účtována) Sloupec „Položkové čerpání dotace dle žádosti v OK služby nebo po změně schválené PK“ – údaje ze žádosti vyplněné v aplikaci OK služby v tabulce „Rozpočet služby“, konkrétně sloupec „Z toho prostřednictvím kraje“ Příjemce dotace vyplní buďto pouze sloupec s údaji ze 2. kola dotačního titulu nebo vyplní i údaje ve sloupci za 1. kolo dotačního titulu v případě, že čerpal dotaci v obou kolech dotačního titulu !!! POZOR !!! V případě, že v průběhu roku došlo ke změně rozpočtu dotace v žádosti, vyplní žadatel rozpočet po změně schválené PK a původní rozpočet dotace ze žádosti již neuvádí
19
Příloha č. 2b – Položkové čerpání dotace
Sloupec „Skutečně čerpané prostředky poskytnuté dotace“ – výše skutečně použitých prostředků z poskytnuté dotace Na rozdíl od formuláře 2a je ve formuláři 2b navíc sloupec sledující skutečné čerpání dotace dle § 101a na část služby, která je současně financována z IP PK (na tuto část služby je uzavřeno druhé Pověření výkonem SOHZ) Příjemce dotace vyplní buďto pouze sloupec s údaji ze 2. kola dotačního titulu nebo vyplní i údaje ve sloupci za 1. kolo dotačního titulu v případě, že čerpal dotaci v obou kolech dotačního titulu Čerpání rozpočtu dotace je sledováno v souhrnu za obě kola dotačního titulu (souhrnný rozpočet v žádosti o dotaci za obě kola dotačního titulu je porovnáván se souhrnným rozpočtem skutečného čerpání dotace za obě kola dotačního titulu)
20
Příloha č. 2b – Položkové čerpání dotace
Sloupec „Porovnání skutečného čerpání dotace a položkového rozpočtu dotace v žádosti/rozpočtu po schválení změn“ – formulář automaticky vyčíslí (v Kč a v %) rozdíl mezi skutečně čerpanými prostředky dotace a předpokládaným rozpočtem dotace v jednotlivých položkách !!! POZOR !!! Nesmí dojít k přečerpání položky o více než 15 % nebo k čerpání dotace v původně nulové položce Sloupec „Rozdíl – vratka ...“ – případná vratka dotace, vypočte se automaticky, výsledná částka by měla být shodná s vratkou vypočtenou v příloze č. 1 Vratku převést na účet PK dle podmínek smlouvy (viz číslo BÚ uvedené ve formuláři), POZOR = vratku provést z účtu příjemce dotace uvedeného ve Smlouvě o poskytnutí dotace Dokument podepsat, orazítkovat, vyplnit místo a datum
21
Příloha č. 3 Výnosy a náklady sociální služby
22
Příloha č. 3 – Výnosy a náklady soc. služby
Příloha se vztahuje k celkovým nákladům a výnosům soc. služby v rozsahu Pověření výkonem SOHZ (nelze vykázat příjmy a výdaje) Veškeré náklady a výnosy soc. služby pouze za základní činnosti soc. služby (bez fakultativních činností, zdravotní péče), které věcně a časově souvisí s obdobím od Počet příloh č. 3 = počet sociálních služeb uvedených v Pověření Nezaokrouhlovat částky nákladů a výnosů (uvést hodnotu v Kč s přesností na 2 desetinná místa) Vždy okomentovat výnosy v řádcích „Jiné veřejné zdroje“ a „Jiné soukromé zdroje“ (v případě potřeby i výnosy v dalších řádcích) „Výnosy celkem“ a „Náklady celkem“ – údaje musí souhlasit s údaji v příloze vyúčtování č. 4 (sestava z účetního programu zahrnující náklady a výnosy soc. služby – „Výsledovka“)
23
Příloha č. 3 – Výnosy a náklady soc. služby
Dva řádky „Dotace PK dle § 101a“ – rozděleno vzhledem ke dvěma kolům dotačního řízení → dotace z 1. kola se uvádí odděleně od dotace z 2. kola Dotace dle § 101a se uvádí ve výši skutečně použité dotace po odečtení případných vratek nevyčerpané dotace Celková vratka nadměrné vyrovnávací platby (vypočte se automaticky, převést na účet PK dle podmínek Zásad PK); jde o součet vratek nadměrné VP: v případě, kdy výnosy z veřejných zdrojů > VP stanovená v Pověření a v případě, kdy výnosy > náklady V tomto formuláři se vypočte vratka nadměrné VP, POZOR = vratku provést na účet uvedený ve formuláři a z účtu příjemce dotace uvedeného ve Smlouvě o poskytnutí dotace Dokument podepsat, orazítkovat, vyplnit místo a datum
24
Příloha č. 4 – Výsledek hospodaření za jednotlivé soc. služby
Sestava z účetního programu zahrnující náklady a výnosy sociální služby („Výsledovka“) Počet příloh č. 4 = počet sociálních služeb uvedených v Pověření Přílohu označit/identifikovat k jaké službě patří Příloha se vztahuje k celkovým nákladům a výnosům soc. služby v rozsahu Pověření výkonem SOHZ, tzn. nejen k poskytnutým dotacím v rámci dotačních titulů dle § 101a zákona č. 108/2006 Sb., ale i dalším nákladům/výnosům (od jiných subjektů, příspěvků zřizovatele atd.) Veškeré náklady a výnosy soc. služby pouze za základní činnosti soc. služby (bez fakultativních činností, zdravotní péče), které věcně a časově související s obdobím
25
Příloha č. 4 – Výsledek hospodaření za jednotlivé soc. služby
Nelze vykázat příjmy a výdaje – Příloha bude zpracována v okamžiku po zaúčtování případné vratky dotace (vypočtené v příloze č. 1), avšak před zaúčtováním případné vratky vyrovnávací platby vypočtené v příloze č. 3 (tj. vratky v případě, kdy 1) výnosy z veřejných zdrojů > VP stanovená v Pověření a/nebo 2) výnosy > náklady). Dokument podepsat, orazítkovat, vyplnit místo a datum
26
Příloha č. 5 – Monitorovací ukazatele sociální služby
Příloha se vztahuje k monitorovacím ukazatelům za CELOU SOCIÁLNÍ SLUŽBU (pokud není v názvu ukazatele uvedeno jinak) Počet vyplněných příloh č. 5 = počet sociálních služeb uvedených v Pověření Podle druhu služby vybrat relevantní list excel formuláře (list č. 1 – 5) Důležité vyplnit bezchybně/dle skutečnosti: zdroj dat pro analýzu nákladovosti sítě sociálních služeb v PK → mimo jiné výpočet ukazatele „FP“ (finanční podpory) na úvazek/lůžko pro výpočet dotace na rok 2020 srpen/září 2019 → kontrola souladu této přílohy s předloženými Výkazy sociálních služeb, které poskytovatel každoročně vyplňuje v aplikaci OK služby
27
Příloha č. 5 – Monitorovací ukazatele sociální služby
Dokument podepsat, orazítkovat, vyplnit místo a datum „Celkové náklady sociální služby“ – vyplněné údaje musí být shodné s celkovými náklady uvedenými v přílohách č. 3 a 4 Monitorovací ukazatele: „Pouze náklady části sociální služby, která je financována z Individuálního projektu“ Pouze náklady části sociální služby, která není financována z Individuálního projektu“ Vyplňuje se pouze v případě tzv. "roztržené služby", která je zčásti financována z individuálního projektu PK (IP) a zčásti z dotace dle § 101a (služby, na které jsou uzavřena 2 Pověření výkonem SOHZ)
28
Příloha č. 5 – Monitorovací ukazatele sociální služby
„Celkové úvazky pracovníků soc. služby (ambulantní a terénní služby)/Celkový počet lůžek (pobytové služby)“ – průměrná měsíční výše úvazků/počet lůžek za rok 2018 (nikoli stav na konci roku). V případě úvazků zahrnout i zaměstnance na DPP, DPČ a pracovníky najaté prostřednictvím nákupu služeb Výpočet průměrné měsíční výše úvazků/počtu lůžek: součet výše úvazků/počtu lůžek za jednotlivé měsíce / 12 (v případě kratšího poskytování služby než 12 měsíců, bude součet výše úvazků/počtu lůžek za jednotlivé měsíce dělen nižším počtem měsíců poskytování služby v daném roce) Uvádí se výše úvazků pracovníků – nikoli počet pracovníků !!! POZOR !!! Vrácení části dotace v případě nenaplnění tohoto monitorovacího ukazatele – viz smlouva (v případě CELKOVÝCH ÚVAZKŮ možnost 20% poklesu/nárůstu ukazatele bez sankcí)
29
Příloha č. 5 – Monitorovací ukazatele sociální služby
!!! POZOR !!! U služeb, které v průběhu roku 2018 navyšovaly počet lůžek/výši úvazků uzavřen dodatek k Pověření SOHZ → v průběhu roku navýšen Monitorovací ukazatel „Celkové úvazky pracovníků soc. služby (ambulantní a terénní služby)/Celkový počet lůžek (pobytové služby)“ Výpočet průměrné měsíční výše úvazků/počtu lůžek v případě navýšení: výše úvazků (počet lůžek) za měsíce před navýšením * počet měsíců před navýšením (např. úvazky = 5, měsíce = 3) + výše úvazků (počet lůžek) za měsíce po navýšení * počet měsíců po navýšení (např. úvazky = 10, měsíce = 9) = suma / 12 Příklad: 5 * * 9 = = 105 /12 = 8,75 úvazku
30
Příloha č. 5 – Monitorovací ukazatele sociální služby
Nevykazovat úvazky zaměstnanců pobírajících rodičovský příspěvek, peněžitou pomoc v mateřství nebo dlouhodobě nemocných v případě, že za tyto zaměstnance byli přijati noví zaměstnanci (náklady na tyto pracovníky jsou zanedbatelné a jejich zahrnutí ovlivňuje výstupy z analýzy nákladovosti sociálních služeb + jejich úvazky by mohly být, v případě přijetí nových zaměstnanců, úvazky nad rámec Pověření). Monitorovací ukazatele: „Pouze úvazky pracovníků části sociální služby, která je financována z Individuálního projektu“ Pouze úvazky pracovníků části sociální služby, která není financována z Individuálního projektu“ Vyplňuje se pouze v případě tzv. "roztržené služby", která je zčásti financována z individuálního projektu PK (IP)
31
Příloha č. 5 – Monitorovací ukazatele sociální služby
Monitorovací ukazatel „Úhrady od uživatelů za poskytování úkonů základních činností, u kterých je stanovena maximální výše hodinové úhrady dle vyhlášky č. 505/2006 Sb. – nezahrnuje např. úhrady za zajištění stravy, dovoz nebo donášku jídla, zajištění velkého nákupu, praní a žehlení prádla Monitorovací ukazatele: „Pouze úhrady od uživatelů za část sociální služby, která je financována z Individuálního projektu“ Pouze úhrady od uživatelů za část sociální služby, která není financována z Individuálního projektu“ Vyplňuje se pouze v případě tzv. "roztržené služby", která je zčásti financována z individuálního projektu PK (IP)
32
Příloha č. 5 – Monitorovací ukazatele sociální služby
Monitorovací ukazatel „Celkový počet hodin setkání (počet hodin poskytování úkonů základních činností, u kterých je stanovena maximální výše hodinové úhrady dle vyhlášky č. 505/2006 Sb.) - nezahrnuje poskytování úkonů jako je např. zajištění stravy, dovoz nebo donáška jídla, zajištění velkého nákupu, praní a žehlení prádla Monitorovací ukazatele (průměrný měsíční počet lůžek za kalendářní rok) → sledováno dodržení údajů ze žádosti, na základě kterých byla služba prioritně podpořena (vyšší dotace): „Celkový počet lůžek sociální služby obsazených klienty s poruchou autistického spektra“ a „Celkový počet lůžek sociální služby DOZP obsazených klienty, kterým je stanovena úhrada dle § 74 zákona o sociálních službách“
33
Příloha č. 5 – Monitorovací ukazatele sociální služby
Výpočet průměrného měsíčního počtu prioritních lůžek = celkový počet prioritních lůžkodnů (příklad viz níže: lůžkodnů) vydělený počtem dnů v roce 2018 (365 dnů) = / 365 = 7,48 prioritních lůžek (zaokrouhleno na 2 desetinná místa) Celkový počet prioritních lůžkodnů = nasčítaný celkový počet dnů, kdy byla jednotlivá lůžka sociální služby obsazena prioritní cílovou skupinou. Příklad: celkový počet lůžek sociální služby = 10; 5 klientů z prioritní cílové skupiny obsadilo lůžko na celý rok 2018; 5 klientů z prioritní cílové skupiny pouze od ledna do června 2018, tj. na 181 dní. Výpočet: (5 *365) + (5 * 181) = = prioritních lůžkodnů
34
POZOR Následující část prezentace je určena pouze pro služby, které v roce 2018 čerpaly dotaci z dotačního titulu dle § 101a a JSOU SOUČASNĚ FINANCOVÁNY Z INDIVIDUÁLNÍHO PROJEKTU PLZEŇSKÉHO KRAJE
35
A) Rekapitulace pro služby v rámci nichž je z IP financována celá cílová skupina
Varianta A) popisuje situaci u služeb, které čerpají dotaci z IP PK na celou cílovou skupinu sociální služby (NEJEDNÁ se tedy o tzv. „roztržené služby“) Příjemce dotace, který čerpal v roce 2018 dotaci dle § 101a na službu, KTERÁ JE SOUČASNĚ FINANCOVÁNA Z INDIVIDUÁLNÍHO PROJEKTU PK, v rámci vyúčtování dotace dle § 101a: Přílohu č. 1 – předkládá 1 paré DOHROMADY ZA VŠECHNY SLUŽBY, které v roce 2018 čerpaly dotaci z dotačního titulu dle § 101a, tedy i za služby FINANCOVANÉ Z IP PK !!! POZOR !!! V příloze bude uvedena pouze dotace z dotačního titulu dle § 101a. Dotace z IP PK bude vyúčtována na jiných formulářích v rámci vyúčtování IP dotace
36
A) Rekapitulace pro služby v rámci nichž je z IP financována celá cílová skupina
Přílohu č. 2a – předkládá 1 paré za KAŽDOU SLUŽBU, která NENÍ FINANCOVÁNA Z IP PK (pokud takové služby poskytuje) Přílohu č. 2b – předkládá 1 paré za KAŽDOU SLUŽBU, která JE FINANCOVÁNA Z IP PK Přílohu č. 3 – předkládá 1 paré za KAŽDOU SLUŽBU, která NENÍ FINANCOVÁNA Z IP PK (pokud takové služby poskytuje) !!! POZOR !!! Přílohu č. 3 – příjemce NEPŘEDKLÁDÁ za SLUŽBU, která JE FINANCOVÁNA Z IP PK (za službu spolufinancovanou z IP předloží tuto přílohu v rámci vyúčtování IP dotace)
37
A) Rekapitulace pro služby v rámci nichž je z IP financována celá cílová skupina
Přílohu č. 4 – předkládá 1 paré za KAŽDOU SLUŽBU, která NENÍ FINANCOVÁNA Z IP PK (pokud takové služby poskytuje) !!! POZOR !!! Přílohu č. 4 – příjemce NEPŘEDKLÁDÁ za SLUŽBU, která JE FINANCOVÁNA Z IP PK (za službu spolufinancovanou z IP předloží tuto přílohu v rámci vyúčtování IP dotace) Přílohu č. 5 – předkládá 1 paré za KAŽDOU SLUŽBU, která v roce čerpala dotaci z dotačního titulu dle § 101a, tedy i za služby FINANCOVANÉ Z IP PK
38
B) Rekapitulace pro služby v rámci nichž je z IP financována část cílové skupiny
Varianta B) popisuje situaci u služeb, které čerpají dotaci z IP PK pouze na část cílové skupiny sociální služby ve věku 15 – 65 let (JEDNÁ se tedy o tzv. „roztržené služby“) Příjemce dotace, který čerpal v roce 2018 dotaci dle § 101a na službu, KTERÁ JE SOUČASNĚ SPOLUFINANCOVÁNA Z INDIVIDUÁLNÍHO PROJEKTU PK, v rámci vyúčtování dotace dle § 101a: Přílohu č. 1 – předkládá 1 paré DOHROMADY ZA VŠECHNY SLUŽBY, které v roce 2018 čerpaly dotaci z dotačního titulu dle § 101a, tedy i za služby SPOLUFINANCOVANÉ Z IP PK !!! POZOR !!! V příloze bude uvedena pouze dotace z dotačního titulu dle § 101a. Dotace z IP PK bude vyúčtována na jiných formulářích v rámci vyúčtování IP dotace
39
B) Rekapitulace pro služby v rámci nichž je z IP financována část cílové skupiny
Přílohu č. 2a – předkládá 1 paré za KAŽDOU SLUŽBU, která NENÍ SPOLUFINANCOVÁNA Z IP PK (pokud takové služby poskytuje) Přílohu č. 2b – předkládá 1 paré za KAŽDOU SLUŽBU, která JE SPOLUFINANCOVÁNA Z IP PK Přílohu č. 3 – předkládá 1 paré za KAŽDOU SLUŽBU, která NENÍ SPOLUFINANCOVÁNA Z IP PK (pokud takové služby poskytuje) Přílohu č. 3 – příjemce PŘEDKLÁDÁ TAKÉ ZA ROZTRŽENOU SLUŽBU, která JE SPOLUFINANCOVÁNA Z IP PK, ale pouze za část služby s cílovou skupinou do 15 let a nad 65 let !!! POZOR !!! Přílohu č. 3 – příjemce NEPŘEDKLÁDÁ ZA ČÁST ROZTRŽENÉ SLUŽBY, která JE FINANCOVÁNA Z IP PK (za část služby s cílovou skupinou 15 let až 65 let)
40
B) Rekapitulace pro služby v rámci nichž je z IP financována část cílové skupiny
Přílohu č. 4 – předkládá 1 paré za KAŽDOU SLUŽBU, která NENÍ SPOLUFINANCOVÁNA Z IP PK (pokud takové služby poskytuje) Přílohu č. 4 – příjemce PŘEDKLÁDÁ TAKÉ ZA ROZTRŽENOU SLUŽBU, která JE SPOLUFINANCOVÁNA Z IP PK, ale pouze za část služby s cílovou skupinou do 15 let a nad 65 let !!! POZOR !!! Přílohu č. 4 – příjemce NEPŘEDKLÁDÁ ZA ČÁST ROZTRŽENÉ SLUŽBY, která JE SPOLUFINANCOVÁNA Z IP PK (za část služby s cílovou skupinou 15 let až 65 let) Přílohu č. 5 – předkládá 1 paré za KAŽDOU SLUŽBU, která v roce čerpala dotaci z dotačního titulu dle § 101a, tedy i za služby SPOLUFINANCOVANÉ Z IP PK
41
Zpracovala: Mgr. Magdaléna Uzlíková Oddělení správní a realizace projektů Odbor sociálních věcí Krajský úřad Plzeňského kraje tel.: Další kontakty: Bc. Denisa Krkoška Terelmešová tel.:
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.