Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Prohlášení ze Salamanky
Evropský magisterský titul z inkluzivního vzdělávání Postgraduální magisterský program v oblasti inkluzivní pedagogiky Přehled Porozumění teorii C1 Pedagogika pro všechny C2 Vyučovat a učit se Výzkum pedagogiky pro všechny C3 Mezinárodní perspektivy výchovy pro všechny C4 ZÁKLAD min. 7.5 kred. min. 7.5 kred. min. 7.5 kred. min. 30 kreditů min. 7.5 kred. Teorie v praxi O1 Vedení a management APP Další profesionalizace Od pozorování a deskripce … k analýze a syntéze vycházející z faktů (studie z praxe, raději ze zahraničí) O2 Inkluze a sociálně-emoční vývoj min. 30 kreditů O3 / O4 Rozvoj a evaluace inkluze – část I / II Interkulturní výchova VOLITELNÉ O5 O6 / O7 Informační a komunikační technologie (ICT) a asistivní technologie(AT) – část I / II O8 Dojednaný modul 2 x min. 7.5 kred. Další volitelné moduly O9 … min. 15 kred. Vlastní přínos MT MAGISTERSKÁ PRÁCE mind. 30 kred. Prohlášení ze Salamanky ve spolupráci s ... „Základním principem je... že školy by měly být určeny pro všechny děti – bez ohledu na jejich tělesné, duševní, sociální, emoční nebo jiné možnosti. Měly by zahrnovat postižené a nadané děti, děti ulice a pracující děti, děti ze vzdálených a kočovných populací, členy jazykových, etnických nebo kulturních menšin a děti z jiných znevýhodněných nebo marginalizovaných skupin... Tyto podmínky pro školství vytváří velkou škálu nejrůznějších úkolů, jsou velkou výzvou." Prohlášení ze Salamanky o principech, postupech a praxi týkající se vzdělávání jedinců se speciálními potřebami (1994, 3-5) Högskolen i Hedmark Kari Nes, Harald Smedstad Faculty of Education Universität Bremen Georg Feuser Fachbereich 12 - Erziehungs- und Gesellschaftswissenschaften Universität zu Köln Walther Dreher, Andrea Platte Heilpädagogische Fakultät Seminar für Geistigbehindertenpädagogik J.W. Goethe-Universität Frankfurt Helga Deppe Fachbereich Erziehungswissenschaften Institut für Sonderpädagogik Hogeschool van Arnhem en Nijmegen Linus Cornelissen, Willem Vinkenvleugel PABO - Arnhem University of Glasgow Louise Hayward, Nicki Hedge Faculty of Education Eötvös Lórand Tudományegyetem Franz Schaffhauser, Csilla Schiffer, Maria Réthy Faculty of Education Universidad de Malaga Miguel López Melero Didactica y Organizacion Escolar Pädagogische Akademie des Bundes in OÖ Ewald Feyerer, Siegfried Kiefer Institut für Inklusive Pädagogik Pädagogische Akademie des Bundes in Wien Marianne Wilhelm, Sonja Tuschel Institut für Integrative Pädagogik, Reformpädagogik und Schulentwicklung
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.