Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA
2
Kdo žije na statku
3
Mláďata
4
Kdo nežije na statku?
5
BÁSNIČKA Hospodářská zvířátka, krávy, ovce, prasátka,
taky kozy, koně, slípky, všichni mají mláďátka, Všichni mají užitky, každý ji má jinou. Kdo kam patří, to už znáš, nemusíš se přece ptát.
6
Použité zdroje obrázků a textů
vlastní tvorba (báseň)
7
Materiály, pomůcky a technické vybavení
Dotyková obrazovka, připojená k PC Prezentace „Hospodářská zvířata „ v PowerPointu Obrázky zvířat a jejich mláďat Pexeso – zvířata. Děti hledají stejné dvojice, vytleskávají slova (sle-pi-ce), určují první hlásku, dítě předvádí dané zvíře, popř. vydá zvuk a ostatní děti hádají nebo kreslí dané zvíře, třídí zvířata do skupin (domácí, hospodářská, exotická, z lesa, vody.....) Pracovní list, pastelky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
8
Metodický postup Prezentace v PowerPointu obsahující 6 listů s jednoduchým interaktivním úkolem ( z toho 3 bez animace) Očekávání a cíle Poznat hospodářská zvířata, jejich mláďata a užitek Naučit se básničku Kooperativní činnosti ve skupinách Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
9
Práce s interaktivním výukovým materiálem
Na prvním snímku se po dotyku každé zvíře zahýbe a ozve se typický zvuk. Na druhém snímku se po dotyku/ kliknutí na mládě ukážou jeho rodiče. Na třetím snímku farmářská zvířata po dotyku zesvětlají, ostatní se zatočí. Snímek s básničkou je bez animací. Stejně tak pracovní listy (č. 6 a č. 7), které jsou určeny k tisku a při prezentaci se nezobrazují. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
10
Prvky polytechnické výchovy
Vzdělávací oblast: Dítě a jeho psychika (psychologická) Podoblast: - Pozornost, soustředěnost, paměť - jemná motorika, koordinace ruky a oka Dosažené konkretizované výstupy: Být citlivý k přírodě Získat povědomí o tom, že se příroda a člověk navzájem ovlivňují Rozvoj kooperativních dovedností (pexeso) Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
11
Cíle polytechnické výchovy
Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.