Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Uživatelské testování webu – teorie a praxe
Lukáš Lobpreis Sexta B-4.K Gymnázium Globe, s.r.o.
2
Úvod cíl seznámení s uživatelským testováním zkušební testování obsah
důvod testování metody testování moderované testování vlastní testování
3
Důvod testování účel webu: informovat, zaujmout
pravidla pro tvorbu stránek (písmo, …) testování (soubor testů) –> zjištění problémů více návštěvníků –> větší zisk
4
Metody testování formální X neformální kvalitativní X kvantitativní
tlačítko „zpětná vazba“ A/B testování dotazník moderované testování
5
Moderované testování představa + technologie výběr testerů
příprava materiálů testování diskuze s testery analýza + návrh
6
Vlastní testování neformální moderované testování
web:
8
Vlastní testování tvorba scénáře výběr testera příprava PC průběh
vyhodnocení
9
Rozptylující bannery
10
Odlišný design
11
Nevýrazný směr linky
12
Odkaz „Titulní stránka“
13
Další výrazné problémy
doporučení malé rozlišení plánků sítě (horší čitelnost) větší rozlišení, případně formát *.pdf složitá volba zastávek u vyhledávání spojení možnost klasického psaní do pole časová neplatnost cen kurzů autoškoly aktualizovat ceník, případně platnost absence základních údajů o postupu po jízdě „na černo“ doplnit informace
14
Zdroje snímky obrazovky ze stránek: http://www.dpmb.cz/
&n=0&lc=77&d=
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.