Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
ALTERNATIVY PRO FRÝDLANTSKO
Shrnutí dosavadních diskusí , Raspenava
2
SHODA Frýdlantsko má co nabídnout, ale chybí
komunikace, společná propagace území, management cestovního ruchu podnikatelé a zaměstnanci pro rozšíření nabídky služeb s dostatečnou (vysokou, konkurenceschopnou) úrovní část infrastruktury (vyšší kategorie) produkty, programy pro návštěvníky nabídka pro zimní sezónu
3
NESHODA Rozporné potřeby Celé Frýdlantsko oblast hor
Zachovat klid, Frýdlantsko jako oblast „pro fajnšmekry“ Potřeba přilákat více návštěvníků (vyšší příjmy) Celé Frýdlantsko oblast hor Chybí vize rozvoje cestovního ruchu pro celé Frýdlantsko Vznikají dílčí projekty pro menší oblasti, bez hodnocení dopadů pro celé území Očekávání obavy Srozumitelný, konkrétní záměr je propagován a prezentován, vzbuzuje radostná očekávání příjmů aniž by byl podložen analýzami budoucích výnosů a přínosů pro obce, podnikatele, zaměstnance. Obavy z poškození přírody jsou reálnější, ale staví do obtížné pozice toho, kdo na ně upozorňuje (nedůvěra v objektivitu studií, soustředění na chyby).
4
? OTAZNÍKY ? Polský areál – Swieradów Zdrój, Stog Izerski
Jak se zvýší zájem o oblast Smrku a Frýdlantska? Jaké budou požadavky na infrastrukturu na české straně? Zimní sezóna Jaká bude její cena a kdo ponese náklady?
5
MOŽNÁ ŘEŠENÍ Využít zahájenou diskusi, pokračovat v ní (další komunikace o cílích, potřebách a zájmech, stanovení priorit) Vznik meziresortní skupiny (podnikatelé, obce, NNO, státní správa) – východisko, zdroj podnětů, referenční rámec pro destinační management Propojovat existující programy, poskytovatele služeb, společně propagovat Frýdlantsko a jeho nabídku pro cestovní ruch Vytvořit řídící strukturu – destinační management
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.