Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Check- in
2
Než host přijede Kontrola dostupných reportů, objednávek, cenová politika dne, informace a nařízení vedoucího směny Příjezdy jednotlivců a skupin, VIP hosté Kontrola rezervací - report
3
Recepční list - štafle
4
Štafle Základní orientace o stavu obsazených nebo neobsazených pokojů
Levá část – čísla pokojů podle jednotlivých pater, jejich velikost, kvalita, jména již bydlících hostů s daty jejich příjezdu a předpokládaného odjezdu, národnost, počet osob v jednotlivých pokojích
5
VIP hosté Důležití pro obchodní záměry firmy Jsou očekáváni
Vyšší standard služeb Uvítací balíček a dopis od ředitele hotelu Jsou to naši nejlepší marketéři – reklama ,,od úst k ústům´´
6
Příjezd hosta Klíčový nejvíce viditelný okamžik
Provedeme kontrolu zapsaných údajů Předání klíčů a otevření hotelového účtu
7
Hotelová - domovní kniha
Po předložení dokladů a přihlášení k ubytování Obsahuje: číslo pokoje, jméno a příjmení hosta, datum narození, číslo dokladu, délku pobytu, trvalé bydliště Cizinci – vyhláška č.125/1992 Sb.o pobytu cizinců, zákon o pobytu cizinců na území ČR č. 326/1999 Sb. Ohlašovací povinnost provozovatel ubytovacího zařízení Hosté s vízovou povinnosti – přihlašovací lístek z domovní knihy ohlašovacím orgánům (pasová a cizinecká policie), zasíláme denně
8
Hotelová legitimace Po vrácení dokladů, host obdrží hotelovou legitimaci – název ubytovacího zařízení, číslo pokoje, dobu pobytu, informace o poskytovaných službách, cenu…..
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.