Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

25 / 1 / 2011.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "25 / 1 / 2011."— Transkript prezentace:

1 25 / 1 / 2011

2 Sčítání lidu domů a bytů 2011
Informační kampaň Sčítání lidu domů a bytů 2011

3 Obsah prezentace Cíl komunikační kampaně SLDB 2011
Kreativní strategie kampaně SLDB 2011 Ukázky TV spotů Ukázky online kampaně Základní mediální strategie Mediální mix TV Mediální mix online

4 Cíl komunikační kampaně
Získat zájem (a podporu) veřejnosti o Sčítání lidu, domů a bytů 2011 a tím zajistit MAXIMÁLNÍ PŘESNOST A ÚPLNOST statistických údajů při samotném sčítání –

5 Cílové skupiny kampaně
Nejširší veřejnost ČR děti školou povinné ( let) dospívající mládež, studenti ( let) mladší střední věk ( let) starší střední věk ( let) lidé v penzijním věku (60 let a více) Státní správa a samospráva krajské, městské a obecní úřady

6 Cílové skupiny kampaně (pokračování)
Specifické cílové skupiny provozovatelé ubytovacích, léčebných a jiných zařízení majitelé a správci obytných domů vybrané věkové a etnické skupiny žijící na území ČR potenciální uživatelé elektronických formulářů

7 Idea komunikační kampaně
TÍM, ŽE VĚNUJI PEČLIVÉMU VYPLNĚNÍ DOTAZNÍKU NĚKOLIK MINUT, OVLIVNÍM DĚNÍ OKOLO SEBE V DALŠÍCH 10 LETECH… BUDOUCNOST OKOLÍ KAŽDÉHO Z NÁS SE TEDY PRÁVĚ POČÍTÁ...

8 Kreativní strategie kampaně SLDB 2011
Myšlenka kampaně je založena na výzvě známých osobností doplněné o názor veřejnosti Cílem je dokázat občanům České republiky, že když mohou přistoupit ke sčítání lidu 2011 seriózně známé osobnosti, můžeme i my, obyčejní lidé Díky tomuto postupu chceme rychleji vybudovat povědomí o akci samotné i o jejích praktických přínosech pro každého z nás

9 Slogan kampaně Klíčové sdělení „Budoucnost se počítá“ pak jasně prezentuje smysl kampaně, kterým je vysvětlení významu sčítání pro fungování celého státu a poukázání na mnohostrannost jeho využití Nejde tedy pouze o statistická čísla, SLDB bude mít jasný a prokazatelný dopad na budoucnost našeho okolí a tím i budoucnost každého z nás

10 Ukázky online kampaně – do 25. 3.

11 Ukázky online kampaně – 26. 3. – 10. 4.

12 Ukázky online kampaně – závěrečná část

13 Základní mediální strategie
V rámci kampaně budou využity dva stěžejní mediatypy: TELEVIZE vytvoření masového zásahu, povědomí zajištění vysoké frekvence doručení sdělení emocionální působení prostřednictvím testimonialů

14 Základní mediální strategie
INTERNET oslovení mladší části populace, internetové generace, aktivních osob s nižší afinitou vůči televizi interaktivita > odkazy na relevantní podrobnější informace, instruktážní videa apod. podpora a moderace diskuse

15 Základní timing a průběh kampaně

16 Televizní kampaň Cíl = zásah alespoň 80 % populace starší 15 let
Od do Nasazení na stanicích ČT1, ČT2, ČT24, Prima, Prima COOL, Barrandov V průměru 10 spotů denně

17 Online kampaň Cíl = zásah alespoň 80 % internetové populace
Od do Nasazení: servery s vysokým zásahem (zpravodajské weby, portály apod.) pro vytvoření masového povědomí a poskytnutí odkazů na podrobnější informace standardní, ale i netradiční formáty a pozice sociální sítě pro podporu diskuse, přinášení aktuálních informací, reakci na situaci, uveřejňování videospotů atd. vyhledávací služby jako nástroj pro oslovení uživatelů aktivně hledajících informace o SLDB

18 Děkujeme za pozornost


Stáhnout ppt "25 / 1 / 2011."

Podobné prezentace


Reklamy Google