Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
25 / 1 / 2011
2
Sčítání lidu domů a bytů 2011
Informační kampaň Sčítání lidu domů a bytů 2011
3
Obsah prezentace Cíl komunikační kampaně SLDB 2011
Kreativní strategie kampaně SLDB 2011 Ukázky TV spotů Ukázky online kampaně Základní mediální strategie Mediální mix TV Mediální mix online
4
Cíl komunikační kampaně
Získat zájem (a podporu) veřejnosti o Sčítání lidu, domů a bytů 2011 a tím zajistit MAXIMÁLNÍ PŘESNOST A ÚPLNOST statistických údajů při samotném sčítání –
5
Cílové skupiny kampaně
Nejširší veřejnost ČR děti školou povinné ( let) dospívající mládež, studenti ( let) mladší střední věk ( let) starší střední věk ( let) lidé v penzijním věku (60 let a více) Státní správa a samospráva krajské, městské a obecní úřady
6
Cílové skupiny kampaně (pokračování)
Specifické cílové skupiny provozovatelé ubytovacích, léčebných a jiných zařízení majitelé a správci obytných domů vybrané věkové a etnické skupiny žijící na území ČR potenciální uživatelé elektronických formulářů
7
Idea komunikační kampaně
TÍM, ŽE VĚNUJI PEČLIVÉMU VYPLNĚNÍ DOTAZNÍKU NĚKOLIK MINUT, OVLIVNÍM DĚNÍ OKOLO SEBE V DALŠÍCH 10 LETECH… BUDOUCNOST OKOLÍ KAŽDÉHO Z NÁS SE TEDY PRÁVĚ POČÍTÁ...
8
Kreativní strategie kampaně SLDB 2011
Myšlenka kampaně je založena na výzvě známých osobností doplněné o názor veřejnosti Cílem je dokázat občanům České republiky, že když mohou přistoupit ke sčítání lidu 2011 seriózně známé osobnosti, můžeme i my, obyčejní lidé Díky tomuto postupu chceme rychleji vybudovat povědomí o akci samotné i o jejích praktických přínosech pro každého z nás
9
Slogan kampaně Klíčové sdělení „Budoucnost se počítá“ pak jasně prezentuje smysl kampaně, kterým je vysvětlení významu sčítání pro fungování celého státu a poukázání na mnohostrannost jeho využití Nejde tedy pouze o statistická čísla, SLDB bude mít jasný a prokazatelný dopad na budoucnost našeho okolí a tím i budoucnost každého z nás
10
Ukázky online kampaně – do 25. 3.
11
Ukázky online kampaně – 26. 3. – 10. 4.
12
Ukázky online kampaně – závěrečná část
13
Základní mediální strategie
V rámci kampaně budou využity dva stěžejní mediatypy: TELEVIZE vytvoření masového zásahu, povědomí zajištění vysoké frekvence doručení sdělení emocionální působení prostřednictvím testimonialů
14
Základní mediální strategie
INTERNET oslovení mladší části populace, internetové generace, aktivních osob s nižší afinitou vůči televizi interaktivita > odkazy na relevantní podrobnější informace, instruktážní videa apod. podpora a moderace diskuse
15
Základní timing a průběh kampaně
16
Televizní kampaň Cíl = zásah alespoň 80 % populace starší 15 let
Od do Nasazení na stanicích ČT1, ČT2, ČT24, Prima, Prima COOL, Barrandov V průměru 10 spotů denně
17
Online kampaň Cíl = zásah alespoň 80 % internetové populace
Od do Nasazení: servery s vysokým zásahem (zpravodajské weby, portály apod.) pro vytvoření masového povědomí a poskytnutí odkazů na podrobnější informace standardní, ale i netradiční formáty a pozice sociální sítě pro podporu diskuse, přinášení aktuálních informací, reakci na situaci, uveřejňování videospotů atd. vyhledávací služby jako nástroj pro oslovení uživatelů aktivně hledajících informace o SLDB
18
Děkujeme za pozornost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.