Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Analýza parkujících vozidel v lokalitě „Ládví“

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Analýza parkujících vozidel v lokalitě „Ládví“"— Transkript prezentace:

1 Analýza parkujících vozidel v lokalitě „Ládví“

2 Obsah Obsah str. 2 Metodologie str. 3 Summary str. 7
Vyhodnocení str. 9

3 Metodologie

4 Cíle výzkumu Hlavním cílem výzkumu je analýza počtu parkujících osobních automobilů v lokalitě stanice metra Ládví. Zjistit počet parkujících vozidel v dané lokalitě podle krajů (Praha, Středočeský kraj, Ústecký kraj a ostatní. Porovnat počty parkujících vozidel z jednotlivých krajů před a po zavedení integrované dopravy z Neratovicka a Mělnicka. 4

5 Lokalita sčítání parkujících automobilů
Metro „Ládví“ - spádová oblast pro parkování cca 10 min. chůze.

6 Metodologie Klient Typ výzkumu Výstupy Doba realizace
Standardy realizace Analýza počtu osobních vozidel parkující v lokalitě „Ládví“. Počty parkujících osobních vozidel podle krajů: Praha Středočeský kraj Ústecký kraj ostatní 1.vlna: – 3.4. (denně, vždy mezi 10 –14 h) 2.vlna: – (denně, vždy mezi 10 –14 h) ESOMAR

7 Summary

8 Lokalita sčítání parkujících automobilů
DASHBOARD – Parkující vozidla v lokalitě „Ládví“ Po zavedení integrované dopravy z Neratovicka a Mělnicka se snížil počet zaparkovaných aut v lokalitě „Ládví“ o 4 % – ubylo především vozidel s mimopražskou SPZ (pokles o 13 %). Celkový počet vozidel zaparkovaných v lokalitě Ládví se mezi 1. a 2. obdobím snížil o 617, což je pokles o 4 %. - 4 % Lokalita sčítání parkujících automobilů Praha Počet zaparkovaných vozidel s pražskou SPZ byl v obou sledovaných obdobích na stejné úrovni. Praha Snížil se naopak počet vozidel s mimopražskou SPZ – pokles o 591 vozidel, tj. o 13%. celkový počet parkujících vozidel v lokalitě Praha 8 - Ládví "Metro": 1. vlna (týden 30.3 – 3.4) = 2. vlna (týden – 24.4) = - 13 %

9 Vyhodnocení

10 -4 % Počty parkujících vozidel v lokalitě
Počet parkujících vozidel se v porovnání s 1. vlnou snížil o 617, tj. celkový pokles zaparkovaných aut v lokalitě o 4%. celkový počet parkujících vozidel v lokalitě Praha 8 - Ládví "Metro": 1. vlna (týden 30.3 – 3.4) = 2. vlna (týden – 24.4) = -4 %

11 Počty parkujících vozidel – dle kraje
Počet parkujících vozidel z Prahy se mezi jednotlivými vlnami témě nezměnil, snížil se naopak počet mimopražských aut – pokles o 13%. celkový počet parkujících vozidel v lokalitě Praha 8 - Ládví "Metro": 1. vlna – pražská SPZ = vlna – mimopražská SPZ = 4 639 2. vlna – pražská SPZ = vlna – mimopražská SPZ = 4 048 Praha Praha -13 %

12 celkem -617 vozidel Rozdíly mezi sledovanými týdny
Nižší počet zaparkovaných aut ve druhé vlně byl v průběhu celého sledovaného období. celkem -617 vozidel

13 vozidla s mimopražskou SPZ
Rozdíly mezi sledovanými týdny - dle kraje V porovnání mezi prvním a druhým obdobím došlo k poklesu zaparkovaných aut s mimopražskou SPZ. -26 vozidel vozidla s pražskou SPZ Praha -591 vozidel vozidla s mimopražskou SPZ Praha

14 1/ Všechny projekty IBRS jsou prováděny v souladu s mezinárodním kodexem ICC ESOMAR.
2/ IBRS se zavazuje veškeré informace a podklady získané v souvislosti s jednotlivými projekty, zejména pak ty, které mají charakter obchodního tajemství, nebo důvěrných informací /označeno klientem/, nezneužívat ve prospěch svůj ani třetí osoby a neposkytovat je třetím osobám bez výslovného písemného souhlasu klienta. 3/ Stejně se zavazuje klient, že nebude zneužívat ve prospěch svůj ani třetí osoby a neposkytovat třetím osobám bez výslovného písemného souhlasu IBRS důvěrné informace týkající se IBRS. Za důvěrné informace se považují především informace o produktech a výzkumných technikách IBRS, jakož i klientech a organizační struktuře, dále informace týkající se metodiky zpracování výzkumů a to včetně dotazníků, algoritmů apod. Za důvěrné informace se považují též ty, u kterých to logicky vyplývá z jejich povahy. 4/ Veškeré výsledky získané prostřednictvím projektů jsou výhradním vlastnictvím klienta. Všechny výzkumné materiály jsou v IBRS archivovány po dobu šesti měsíců po skončení projektu. 5/ Pokud v průběhu projektu nastanou skutečnosti, které nebylo možné předem předpokládat a tyto skutečnosti mají dopad na cenu, bude o nich klient neprodleně informován a cena bude na základě vzájemné dohody upravena. …Děkujeme…


Stáhnout ppt "Analýza parkujících vozidel v lokalitě „Ládví“"

Podobné prezentace


Reklamy Google