Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilTomáš Malý
1
PUBLICITA NENÍ FORMALITA Olomouc, 30. září 2008
2
NA CO NEZAPOMENOUT Logo ROP Střední Morava Symbol EU Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Partner pro váš rozvoj
3
UZNATELNÉ NÁKLADY Max. 2% z celkových způsobilých výdajů projektu lze použít na publicitu Z toho 10% na propagační předměty KDY VZNIKÁ POVINNOST PUBLICITY Od obdržení dopisu předsedy RR o schválení projektu Výborem Regionální rady
4
LABYRINT POJMŮ PUBLICITA - informace o tom, že projekt je financován z ROP Střední Morava, práce s logy PROPAGACE – doprovodné marketingové materiály (letáky, brožury, orientační systémy, apod.) stanovené výzvou PROPAGAČNÍ PŘEDMĚTY – doplňková aktivita (propisky, bonbony, bloky, trika, apod.)
5
KROK ZA KROKEM PUBLICITOU 1. Propagace jako aktivita definována výzvou 3.2 Veřejná infrastruktura a služby (cestovní ruch) HOSTÝNSKÁ BEŽECKÁ MAGISTRÁLA Samostatná aktivita: letáky, brožury web se sněhovým zpravodajstvím + publicita projektu /informační a pamětní deska/
6
KROK ZA KROKEM PUBLICITOU 2. Základní investiční projekt 2.3.2 Sociální infrastruktura (rozvoj venkova) STŘEDISKO VOLNOČASOVÝCH AKTIVIT BÍLOVICE + publicita projektu /informační a pamětní deska/
7
KROK ZA KROKEM PUBLICITOU 3. Projekt zakládající veřejnou podporu 2.4 Podpora podnikání REGENERACE NEVYUŽÍVANÉHO SENÍKU K ROZVOJI NOVÝCH PODNIKATELSKÝCH AKTIVIT Publicita – neuznatelný výdaj - nutno označit – viz smlouva
8
PŘÍKLADY INFORMAČNÍCH DESEK
9
PŘÍKLADY PAMĚTNÍCH DESEK
10
DĚKUJI ZA POZORNOST Renata ŠKROBÁLKOVÁ 587 333 315 / 739 002 410 renata.skrobalkova@rr-strednimorava.cz www.rr-strednimorava.cz Evropská unie a Evropský fond pro regionální rozvoj jsou partnery pro váš rozvoj.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.