Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

CzechTourism MARKETINGOVÝ PLÁN 2009. VÝCHODISKA PRO ROK 2009 : STŘEDNÍ EVROPA JE STABILIZOVANÝM TRHEM CR GLOBÁLNÍ FINANČNÍ KRIZE SE PROJEVÍ POKLESEM POČTU.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "CzechTourism MARKETINGOVÝ PLÁN 2009. VÝCHODISKA PRO ROK 2009 : STŘEDNÍ EVROPA JE STABILIZOVANÝM TRHEM CR GLOBÁLNÍ FINANČNÍ KRIZE SE PROJEVÍ POKLESEM POČTU."— Transkript prezentace:

1 CzechTourism MARKETINGOVÝ PLÁN 2009

2 VÝCHODISKA PRO ROK 2009 : STŘEDNÍ EVROPA JE STABILIZOVANÝM TRHEM CR GLOBÁLNÍ FINANČNÍ KRIZE SE PROJEVÍ POKLESEM POČTU A DÉLKY CEST, NEBUDE ALE PRO REGION DEVASTUJÍCÍ ZÁJEM CESTOVATELŮ ZE SOCIÁLNÍCH SKUPIN KRIZÍ POSTIŽENÝCH JEN OKRAJOVĚ, BUDE TRVAT - ZÁLEŽÍ NA AKTIVITĚ A ATRAKTIVITĚ DESTINACÍ

3 POZICE CzT VE STÁTNÍ PROPAGACI CR PODPORA ZE STRANY MMR V OBLASTI ROZPOČTU A MEZIRESORTNÍCH VZTAHŮ (VÍZOVÁ POLITIKA) SBLÍŽENÍ AGEND A SPOLUPRÁCE CzT A OCR MMR IOP 2008–2013 CELKEM 536 mil. Kč ESF 2008–2013 CELKEM 10 mld Kč. OBLAST PODPORY: ZVÝŠENÍ ADAPTABILITY A KONKURENCESCHOPNOSTI PODNIKŮ, REAGOVAT NA POTŘEBY ZAMĚSTNAVATELŮ! INTERAKCE S OSTATNÍMI RESORTY A JIMI VYTVOŘENÝMI SUBJEKTY KRAJSKÁ SPOLUPRÁCE PROFESNÍ SPOLUPRÁCE (ASOCIACE)

4 CÍLE NA ROK 2009 UDRŽET TEMPO RŮSTU HLAVNÍCH UKAZATELŮ VÝVOJE CR (POČET UBYTOVANÝCH V HUZ, DEVIZOVÉ PŘÍJMY) NA OBDOBNÉ ÚROVNI VE SROVNÁNÍ S ROKEM 2008 (ODPOVÍDÁ PREDIKCI UNWTO PRO ROK 2009) POKRAČOVAT V PODPOŘE REGIONŮ A S PARTNERY SPOLUPROPAGOVAT DŮVODY PRO JEJICH NÁVŠTĚVU A PŘENOCOVÁNÍ V NICH PODÍLET SE NA ZMĚNĚ VÝVOJE SITUACE V PRAZE K LEPŠÍMU – V LEISURE I BUSINESS SEGMENTU POSKYTOVAT VALIDNÍ INFORMAČNÍ SERVIS PRO SUBJEKTY CR, NABÍDNOUT JIM ZNALOSTNÍ KONKURENČNÍ VÝHODU OPROTI JINÝM DESTINACÍM PODPOROVAT SPOLEČNĚ S PROFESNÍMI SVAZY PRESTIŽ A VÁŽNOST OBORU, S CÍLEM VYTVOŘIT PRO NĚJ PODMÍNKY* SROVNATELNÉ S TRADIČNÍMI EKONOMIKAMI POSTAVENÝMI NA CR *NIKOLIV DOSÁHNOUT STEJNÉHO POSTAVENÍ OBORU V NÁRODNÍ EKONOMICE!

5 ROZPOČET 2009 VÝVOJ ROZPOČTU CzechTourism 2003-2009

6 NOVÁ ORGANIZAČNÍ STRUKTURA Ředitel Ekonomika a interní služby Oddělení finanční + administrace ZZ Hospodářská správa Edice a distribuce Administrace veřejných zakázek Řízení projektů financovaných z Evropských fondů * Marketing a externí služby Síť ZZ Veletrhy Kampaně a web Národní produkty (MICE, golf, spa, nové) Výzkum a média Výzkum trhů a trendů Mediální oddělení Sekretariát řediteleInterní auditor*

7 VELETRHY 2009 CELKEM 47 AKCÍ NOVĚ ZAŘAZENÉ: REISEMARKET DRESDEN, REISEN/CAMPING ESSEN, TTG RIMINI, INVETEX-CIS PETROHRAD NEJVĚTŠÍ AKCE NAD 2 mil.V NÁKLADECH: VAKANTIE UTRECHT, FERIENMESSE VÍDEŇ, FITUR MADRID, CBR MNICHOV, ITB BERLÍN, MITT MOSKVA, IMEX FRANKFURT, OTDYCH MOSKVA, INVETEX-CIS PETROHRAD, UTM KYJEV, WTM LONDÝN, EIBTM BARCELONA DŮVOD: TĚŽKO AKCEPTOVATELNÝ RŮST CEN ODHAD VÝVOJE VÝZNAMU

8 ZAHRANIČNÍ ZASTOUPENÍ CzT CELKEM 26 Z TOHO 4 FORMOU MARKETINGOVÝCH SMLUV (ATÉNY, CURYCH, HELSINKY, SOUL) V ROCE 2009 NOVÉ: FRANKFURT NOVĚ : NÁVRHY SPOLEČNÝCH AKTIVIT NA CELÝ ROK 2009 NA WEBU CzT – VČETNĚ PŘIHLAŠOVACÍCH FORMULÁŘŮ ODHAD VÝVOJE VÝZNAMU DŮVOD: EFEKTIVITA VYNALOŽENÝCH NÁKLADŮ + ZÁJEM OSTATNÍCH REZORTŮ

9 MARKETINGOVÉ PROJEKTY ENJOY JARO A PODZIM 2009 REKLAMNÍ KAMPAŇ V LATINSKÉ AMERICE ČESKÉ HVĚZDY SPOLEČNE S ČC ČESKÁ MODERNÍ GASTRONOMIE ENCYKLOPEDIE EPOCH A TECHNICKÉ PAMÁTKY – DVD+WEB KUDY Z NUDY – ANGLICKÁ MUTACE A PPC REKLAMA SOUTĚŽ CENY KUDY Z NUDY O NEJLEPŠÍ TURISTICKOU NABÍDKU V ČESKU PODPORA AKCÍ V REGIONECH – EVENTY KARLOVARSKÝ TÝDEN 2009 TOURMAP, TOURPROPAG KALENDÁŘ AKCÍ V ELEKTRONICKÉ A TIŠTĚNÉ PODOBĚ ODHAD VÝVOJE VÝZNAMU DŮVOD: ŠANCE BÝT „JINOU“ DESTINACÍ

10 LÁZEŇSTVÍ ROADSHOWSSAUDSKÁ ARÁBIE KUWAIT PREZENTACEASIE (ČÍNA, JAPONSKO) FRANCIE WORKSHOPSRUSKO-KALININGRAD UKRAJINA OBCHODNÍ CENTRA – PREZENTACE ČR (PRAHA, PLZEŇ, BRNO) ZAHRANIČÍ (NĚMECKO, SLOVENSKO, POLSKO) VELETRHY:NĚMECKO AZERBAJDŽÁN PRESS + FAM + INFO TRIPS: NĚMECKO, SKANDINÁVIE, POBALTÍ, RUSKO, UKRAJINA ODHAD VÝVOJE VÝZNAMU DŮVOD: OMEZENÁ KAPACITA V SEZÓNĚ V NOVÝCH DESTINACÍCH ZÁJEM O KNOW-HOW SPÍŠE NEŽ O NÁKUP KAPACIT

11 GOLF V ROCE 2009: 3x FAM A PRESS TRIPY ZAMĚŘENÉ NA: HOLANDSKO, NĚMECKO, VELKOU BRITANII, SKANDINÁVII, USA NOVĚ V ROCE 2009: DÁNSKO, FRANCIE, ŠVÝCARSKO 10x VELETRHY: DÁNSKO, ŠVÝCARSKO, FRANCIE, VELKÁ BRITÁNIE, HOLANDSKO 2x ÚČAST NA PGA TURNAJÍCH : ŠVÉDSKO, NĚMECKO REEDICE „GOLF GUIDE“ CÍL: PŘIIBLÍŽIT SE NOMINACI NA „EMERGING“ DESTINATION, POMOCI OBJEVIT ČR JAKO GOLFOVÝ CÍL PLATÍCÍM HRÁČŮM (ZAHRANIČNÍM, TUZEMSKÝM) ODHAD VÝVOJE VÝZNAMU DŮVOD: ČR MÁ STÁLE PUNC „NOVÉ“ DESTINACE OČEKÁVANÝ POKLES“KORPORÁTNÍ“ KLIENTELY

12 MÉDIA A VÝZKUM TRHŮ A TRENDŮ VZDĚLÁVACÍ PROJEKT: POZITIVNÍ POTENCIÁL DAT A INFORMACÍ O VÝVOJI ČR EDEN – TOURISM AND THE PROTECTED AREAS ETC - MARKETING INTELLIGENCE GROUP MARKETING AND TECHNOLOGY NETWORK V4 EUROPEAN QUARTET PROJEKTY IOP NA VÝZKUM INCOMINGU A DOMÁCÍCHO CESTOVNÍ RUCHU NÁVŠTĚVNOST CÍLŮ CR – VLASTNÍ ANKETÁRNÍ ŠETŘENÍ SERIÁL TRENDŮ V CR COUNTRY REPORTS DŮVOD:INTERNÍ PODPORA V ZÁJMU KONKURENCESCHOPNOSTI ODHAD VÝVOJE VÝZNAMU

13 MICE MARKETINGOVÝ PLÁN PRAGUE CONVENTION BUREAU 2009/2010 POČET KANDIDATUR/ROK > 750 DELEGÁTŮ (PŘI 20% ÚSPĚŠNOST)= 12 KONFERENCÍ/ROK, 12 000 DELEGÁTŮ x 4 NOCI tj. „48 000 POKOJŮ NA NOC“ KORPORÁTNÍ A INCENTIVNÍ AKCE >250 DELEGÁTŮ (40 AKCÍ/ROK – 250 DELEGÁTŮ x 3 NOCI tj: „10 000 ´“ROOM NIGHTS“) PCB PŘINESE PRAZE DALŠÍCH 58 000 „ROOM NIGHTS“/ ROK 5 PROFESIONÁLNÍCH PCB WORKSHOPŮ V KLÍČOVÝCH DESTINACÍCH 5 FAM TRIPŮ NÁSLEDNĚ PO WORKSHOPECH V KLÍČOVÝCH DESTINACÍCH ROZVOJ WEBU BUDOVÁNÍ ZNAČKY UMÍSTIT PCB NA LEPŠÍ POZICI VRÁMCI VYHLEDÁVAČŮ (GOOGLE, YAHOO) PROPAGACE – EXPEDIA, TRAVELOCITY KALENDÁŘ AKCÍ ZÁLADNÍ PŘEHLED DESTINACÍ S VYSOKÝM MICE POTENCIÁLEM ZA ROK 2008 ZAMĚŘENÍM NA ROK 2009: UK, USA, FRANCIE, NĚMECKO, ŠPANĚLSKO ODHAD VÝVOJE VÝZNAMU DŮVOD: PŘESUN ZÁJMU DO SEGMENTUMENŠÍCH EVENTŮ

14 KIT 8x veletrhy v zahraničí (Austrálie, Anglie, Emiráty, Francie, Amerika, Kanada, Španělsko, Německo ) Workshopy ( Německo, Česko, Anglie, China, Japonsko, Jižní Amerika) Press/fam tripy Ediční a distribuční služby Koordinace spolupráce subjektů v KIT Vytvoření Czech Convention Bureau Hlavní cíl: co nejlepší prezentace destinace ČR pro MICE segment a získání co největšího počtu zahraničních MICE akcí do České republiky. Zlepšení infrastruktury KIT v ČR, zajištění koordinace všech participujících subjektů MICE v ČR, zlepšení tuzemských MICE nabídek a možností.

15 EDICE A DISTRIBUCE CELKEM 15 TITULŮ 15 JAZYKOVÝCH MUTACÍ 1 mil. ks VÝTISKŮ ODHAD VÝVOJE VÝZNAMU DŮVOD: ODKLON ODBORNÉ VEŘEJNOSTI OD TIŠTĚNÝCH MÉDIÍ JE KOMPENZOVÁN ZVÝŠENÝM ZÁJMEM ČESKÝCH STÁTNÍCH SUBJEKTŮ V ZAHRANIČÍ

16 IOP

17

18 ESF EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND, OPERAČNÍ PROGRAM LIDSKÉ ZDROJE A ZAMĚSTNANOST, OBLAST PODPORY ZVÝŠENÍ ADAPTABILITY ZAMĚSTNANCŮ A KONKURENCESCHOPNOSTI PODNIKŮ VÝCHODISKO: PROJEKT FINANCOVANÝ JEŠTE Z FINANČNÍCH ZDROJŮ OPERAČNÍHO PROGRAMU ROZVOJ LIDSKÝCH ZDROJŮ, ZKVALITNĚNÍ PROFESNÍ PŘÍPRAVY A VZDĚLÁVÁNÍ V CESTOVNÍM RUCHU (WWW.VSEHORUCH.CZ)

19 ČESKÁ REPUBLIKA V ROCE 2009 CZECH REPUBLIC …STUNNIGLY DIFFERENT THE JOURNEY, NOT A MERE DESTINATION JE TO CESTA, NE POUHÝ CÍL


Stáhnout ppt "CzechTourism MARKETINGOVÝ PLÁN 2009. VÝCHODISKA PRO ROK 2009 : STŘEDNÍ EVROPA JE STABILIZOVANÝM TRHEM CR GLOBÁLNÍ FINANČNÍ KRIZE SE PROJEVÍ POKLESEM POČTU."

Podobné prezentace


Reklamy Google