Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilMária Vacková
1
CO ZNAMENÁ PŘIJETÍ AVS ZÁKONA PRO PROVOZOVATELE? Internet Advertising Conference 2010, 27. dubna 2010, Praha Mgr. Jiří Černý, LLM ROWAN LEGAL, advokátní kancelář s.r.o. Mgr. Jiří Černý, LLM ROWAN LEGAL, advokátní kancelář s.r.o.
2
Východiska AVS zákona Internet Advertising Conference 2010, 27. dubna 2010, Praha Konvergence médií Dostupnost internetu Dvojkolejnost režimu Evropská harmonizace
3
Osobní působnost AVS zákona Internet Advertising Conference 2010, 27. dubna 2010, Praha Poskytovatelé AVS služby na vyžádání Znaky: podnikající FO nebo PO redakční odpovědnost kategorizace obsahu
4
Praktický dopad na poskytovatele Internet Advertising Conference 2010, 27. dubna 2010, Praha Působnost: stream.cz tn.cz Mimo působnost: youtube.com „nepodnikatelé“
5
Teritoriální působnost zákona I. Sídlo / místo podnikání v ČR + splnění některé z následujících podmínek : redakční rozhodnutí přijímá v ČR podstatná část zaměstnanců zajišťujících AVS působí v ČR redakční rozhodnutí přijímá v jiném státě EU, podstatná část zaměstnanců působí mimo ČR a tento stát, poskytování AVS poprvé zahájil v ČR a je trvale zapojen do hospodářského života v ČR další povinnosti (archivace, titulky … )
6
Teritoriální působnost zákona II. Internet Advertising Conference 2010, 27. dubna 2010, Praha Sídlo / místo podnikání mimo EU + splnění následujících podmínek (kumulativně): redakční rozhodnutí přijímána v ČR podstatná část zaměstnanců zajišťujících AVS působí v ČR
7
Důsledky teritoriality Internet Advertising Conference 2010, 27. dubna 2010, Praha Omezená možnost kontroly Poskytovatelé mimo sféru působnosti „Diskriminace“ poskytovatelů z EU Případ: LICRA v. Yahoo!
8
Identifikační povinnosti Internet Advertising Conference 2010, 27. dubna 2010, Praha Evidenční povinnost vůči RRTV Informační povinnost vůči uživatelům
9
Omezení obsahu AVS Internet Advertising Conference 2010, 27. dubna 2010, Praha Zákaz podprahových sdělení Zákaz sdělení podněcujících k nenávisti k určité skupině osob Omezení dostupnosti služby, jejíž obsah může narušit vývoj dětí a mladistvých
10
Regulace reklamy Internet Advertising Conference 2010, 27. dubna 2010, Praha Podmínky umístění reklamy Zákaz a omezení reklamy na některé výrobky(tabákové výrobky, léky na předpis, alkoholické nápoje …) Regulace „product placementu“
11
Další povinnosti poskytovatelů Internet Advertising Conference 2010, 27. dubna 2010, Praha Archivační povinnost Dostupnost „některých“ pořadů osobám se sluchovým / zrakovým postižením Podpora evropské tvorby
12
Pravomoci RRTV Internet Advertising Conference 2010, 27. dubna 2010, Praha Evidence poskytovatelů Kontrola nad dodržováním povinností Spolupráce se zahraničními orgány Sankce
13
Internet Advertising Conference 2010, 27. dubna 2010, Praha Děkuji za pozornost Mgr. Jiří ČERNÝ, LLM ROWAN LEGAL, advokátní kancelář s.r.o. E-mail: cerny@rowanlegal.com Tel.: +420 224 216 212
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.