Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilLudvík Pokorný
1
JEDNÁNÍ MONITOROVACÍ SKUPINY projektu Podpora procesů v soc. službách dne 7.3.2011
2
Obsah prezentace 1.Informace o podstatných změnách projektu PPvSS 2.Aktuální dění v projektu dle jednotlivých aktivit
3
Informace o změnách projektu Platnost změny od 1. března 2011 Podstatné změny: 1)Analýza a výzkum způsobů zajištění dlouhodobé sociálně zdravotní péče o příjemce příspěvku na péči – navýšení prostředků 2)Aktivita č. 12: Identifikace jevů a potřeb na sociálně zdravotním pomezí s cílem nastavit systémové řešení – nová aktivita projektu -řešení problematiky dlouhodobé péče v souvislosti s přípravou zákona -více viz samostatný bod projektu 3)Aktivita č. 11 – rozšíření aktivity projektu -rozšíření aktivity o PR a mediální kampaň -více viz samostatný bod projektu
4
Informace o změnách projektu -zrušení subaktivity „nalezení optimálního způsobu realizace inspekce sociálních služeb“ v rámci aktivity č. 8 a její přesunutí do chystaného projektu týkajícího se kvality a inspekcí -změna počtu pracovních skupin v rámci aktivit č. 2,3,4 - pracovní skupiny vytvářeny dle základních činností (nikoli dle druhů služeb)
5
Aktivita č. 1 -výběr úspěšných dodavatelů veřejné zakázky -podepsané smlouvy – plnění 1. část - Mott MacDonald -termín ukončení plnění: 16.6.2011 2.část - Holec, Zuska & Partneři -termín ukončení plnění: 15.7.2011
6
Aktivity č. 2,3,4 -stále bez vedoucího aktivity -třetí vyhlášení veřejné zakázky: 23. února -lhůta pro podání nabídek: 7. března -došlo k předvýběru nominovaných expertů do pracovních skupin -všichni nominovaní byli informováni e-mailem o aktuálním stavu -vedoucí aktivity provede finální výběr
7
Aktivita č. 5 Vybrán vedoucí aktivity: QQT, s.r.o. - PhDr. Jakub Čtvrtník, MBA -došlo k výběru expertů do pracovních skupin -vyhlášení veřejné zakázky: Krajské střednědobé plány rozvoje sociálních služeb - vytváření sítě sociálních služeb a jejich financování -vyhlášení veřejné zakázky: 23. února -termín pro podání nabídek: 7. března
8
Aktivita č. 6 25. února – 1. jednání PS 17: -vymezení rámce pro práci skupiny včetně technických náležitostí jejího fungování -stanovení základních tematických okruhů pro práci skupiny -příští jednání se uskuteční: 15. dubna
9
Aktivita č. 6 Vyhlášení zakázky: Analýza a výzkum způsobů zajištění dlouhodobé sociálně zdravotní péče o příjemce příspěvku na péči - navýšená cena zakázky: 1 250 000 Kč bez DPH - zakázka vyhlášena: 23. února 2011 - termín pro podání: 14. března 2011
10
Aktivita č. 8 Validační studie: cíl: popsat stav systému sociálních služeb v České republice za rok 2010 -vypracována zadávací dokumentace -zadání zpracování formou objednávky
11
Aktivita č. 9 -příprava zadávací dokumentace pro veřejnou zakázku Studie proveditelnosti k nastavení evropských účetních a ekonomických standardů pro oblast sociálních služeb
12
Aktivita č. 10 Posílení projektového týmu: - finanční manažerka- Ing. Lucie Procházková - odborný asistent - Bc. Josef Šmída Nadcházející výběrová řízení: -projektový manažer -koordinátor projektu
13
Aktivita č. 11 -tvorba zadávací dokumentace pro veřejnou zakázku -předpokládaný počátek plnění: 2.Q 2011 Předmět plnění zakázky: -základní publicita (web, konference atd.) -mediální a PR kampaň (komunikace změn v systému soc. služeb a sociální ochrany)
14
Aktivita č. 12 -cílem aktivity je navrhnout efektivní, dostupný a kvalitní systém dlouhodobé péče 4 pracovní skupiny: 1. expertní skupina pro výchozí analýzy dlouhodobé péče (Mgr. Tomáš Roubal) 2. expertní skupina registrace a definice katalogu služeb a výkonů (Mgr. Eva Machová) 3. expertní skupina určující status uživatele/klienta/pacienta dlouhodobé péče a jeho vstup do systému dlouhodobé péče (Mgr. Monika Válková) 4. expertní skupina „vizionářská“ (dosud neustavena)
15
Děkujeme za pozornost!
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.