Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/21.1825 Šablona klíčové aktivityIII/2 SadaAnglický jazyk 6 - 8 NázevSubject.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
AFFIRMATIVE, QUESTION, NEGATIVE
Advertisements

ZÁJMENA- osobní, přivlastňovací a předmětová
Sloveso BÝT – minulý čas
ANJ-GRAMATIKA Zájmena
Sloveso BÝT – přítomný čas
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Libuše Kocourková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivity III/2 Sada Anglický jazyk Název Present simple and continuous Klíčová slova Přítomný.
PRESENT SIMPLE PRESENT CONTINUOUS
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivityIII/2 SadaAnglický jazyk NázevGoing.
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová
Osobní zájmena Subjective pronouns ANOTACE Šablona:ICT AJ osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí.
PRONOUNS) 1. Zájmena (PRONOUNS) 1. Základní škola a Mateřská škola, Otnice, okres Vyškov Mgr. Dana Skaláková Číslo a název klíčové aktivity: Interní číslo:
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Questions VY_22_INOVACE_05 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivity III/2 Sada Anglický jazyk Název Present continuous Klíčová slova přítomný čas průběhový,
Interrogative pronouns Tázací zájmena Who, What, Where, Why, When?
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_04_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_13 Název materiálu: Vazba „be going to“ Tematická oblast: Angličtina 2. ročník – strojírenské obory.
Question tags Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
VY_32_INOVACE_05_PRESENT SIMPLE Anotace Prezentace sloužící k výkladu a procvičení přítomného času prostého, tvoření otázek, záporu a překlad jednoduchého.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu
Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/AJ20
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Reported speech Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_421_Zájmena osobní AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová ROČNÍK,
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_14
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_46.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Libuše Kocourková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Číslo: VY_32_INOVACE_15_11 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Revision.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Short answer VY_22_INOVACE_26 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Grammar verb - To be singular Gramatika Slovesa – Být VY_32_INOVACE_269.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Minulý čas Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor : Bc. Lucie Ševčíková Datum : Název : VY_22_INOVACE_2.2.1.
Název školy:Základní škola Městec Králové Autor:Mgr. Marcela Kloučková Název:VY_32_INOVACE_05_Aj6 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Téma:Zájmena Anotace:Tato.
VY_32_INOVACE_Sei_II_04 ADVERBS OF FREQUENCY Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_13_25_Past Tenses Past Simple X Past Continuous.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_20_Pronouns.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
VY_32_Inovace_ So x Neither Project 3
VY_32_Inovace_ Present simple - question
Object pronouns Název školy: ZŠ Karla Klíče v Hostinném
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
VY_32_Inovace_ Past simple – to be Project 2
Základní škola a Mateřská škola Choustník, okres Tábor
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý pravidelných.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Present tenses Mgr. Lucia Púčková VY_32_Inovace_19 PL-3
WH-QUESTIONS.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Possessive adjectives
Transkript prezentace:

Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivityIII/2 SadaAnglický jazyk NázevSubject and object pronouns Klíčová slova Subject, object, subject pronouns, object pronouns PomůckyPočítač, projektor Druh interaktivityExpozice a fixace učiva Stupeň a typ vzdělání2. stupeň základní školy Potřebný čas1 vyučovací hodina Velikost194 kB ZdrojeViz Použité zdroje

Autor:Bc. Miroslava Kutílková Anotace: Materiál vychází ze vzdělávací oblasti Jazyk a jazyková komunikace, předmětu Anglický jazyk. Žáci se seznámí s předmětovými tvary osobních zájmen v angličtině. Očekávaný výstup: Druh učebního materiálu: Cílová skupina: Stupeň a typ vzdělávání: Typická věková skupina: Žák rozlišuje podmětové a předmětové tvary osobních zájmen, dokáže do věty doplnit správný tvar zájmena a rozlišit, kdy je vhodné použít daný tvar. Prezentace, DUM. Je možné ji použít v rámci fixace, délka aktivity 40 minut. Žáci šestého ročníku druhého stupně. Jazyková úroveň A1. Základní vzdělávání ‒ druhý stupeň. 12 let, 6. ročník Předmět: ANGLICKÝ JAZYK DUM Číslo šablony klíčové aktivity: III/2 Název: „Subject and object pronouns “ (sada AJ 6 - 8)

SUBJECT AND OBJECT PRONOUNS Základní škola a Mateřská škola Teplice, Koperníkova 2592 Bc. Miroslava Kutílková, 2013

SUBJECT AND OBJECT PRONOUNS POUŽÍVÁNÍ PODMĚTOVÝCH A PŘEDMĚTOVÝCH TVARŮ OSOBNÍCH ZÁJMEN

SUBJECT AND OBJECT PRONOUNS SUBJECT (podmět)OBJECT (předmět) podmětové tvary – v češtině odpovídají 1. pádu (kdo? co?) podmět věty I, you, he, she, it, we, you, they předmětové tvary – v češtině odpovídají 2., 3., 4., 6. a 7. pádu předmět slovesa / předmět předložky me, you, him, her, it, us, you, them

SUBJECT AND OBJECT PRONOUNS SubjectObject I YOU HE SHE IT WE YOU THEY ME YOU HIM HER IT US YOU THEM

1) Complete the chart with the missing pronouns (YOU, HER, HIM, THEM, IT, US): (Doplň do tabulky chybějící zájmena.) SUBJECT PRONOUNS OBJECT PRONOUNS I ME YOU HE SHE IT WE YOU YOU THEY

Správné řešení: SUBJECT PRONOUNS OBJECT PRONOUNS I ME YOUYOU HE HIM SHE HER ITIT WE US YOU YOU THEY THEM

2) Complete with an OBJECT PRONOUN: (Doplň předmětový tvar zájmena.) a) Have you seen Alice? Yes, I saw in the park yesterday afternoon. b) Would you like to play with ? We need another player. c) Robert and Theodore are speaking in class. Can you tell to be quiet? d) Our teacher is so nice! We'll give a birthday present. e) I love Peter and he loves We're so happy together! f) Lucas works in a bank. I see every morning when he goes to work. g) Pat and Tom live in Oxford. We never see h) Anna studies in Rome. We telephone every week.

Řešení: a) Have you seen Alice? Yes, I saw HER in the park yesterday afternoon. b) Would you like to play with US? We need another player. c) Robert and Theodore are speaking in class. Can you tell THEM to be quiet? d) Our teacher is so nice! We'll give HIM / HER a birthday present. e) I love Peter and he loves ME. We're so happy together! f) Lucas works in a bank. I see HIM every morning when he goes to work. g) Pat and Tom live in Oxford. We never see THEM. h) Anna studies in Rome. We call HER every week.

3) Answer the questions using a SUBJECT and an OBJECT pronoun: (Odpověz na otázky, použij podmětové a předmětové tvary zájmen.) a) Does Peter like Italian food? Yes, loves b) Do you listen to American pop songs? No, don't like c) Are those flowers for you? No, aren't for d) Did I give you the key? Yes, gave to me. e) Does Anne love Peter? Yes, loves

Řešení: a) Does Peter like Italian food? Yes, HE loves IT. b) Do you listen to American pop songs? No, I don't like THEM. c) Are those flowers for you? No, THEY aren't for ME. d) Did I give you the key? Yes, YOU gave IT to me. e) Does Anne love Peter? Yes, SHE loves HIM.

Metodické poznámky snímky 1-3: úvodní, povinné informace snímky 4 – 6: výkladové, slouží jako opora výkladu učitele snímky 7, 9, 11 – doplňovací cvičení pro procvičení snímky 8, 10, 12 – řešení zadaných cvičení snímek 13: metodické poznámky snímek 14: použité zdroje

Použité zdroje: Subject and object pronouns. In: [online]. [cit ]. Dostupné z: