Http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work Projekt CZ.3.22/2.3.00/12.03373 Spolupráce škol a veřejných institucí v česko-polském pohraničí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ogólne zasady realizacji projektów w ramach
Advertisements

Evropská politika soudržnosti 2014 – 2020
Chorzów 1.06 – 7.06 Polska/Poland/Polen/Pologne.
System Informacji Przestrzennej Powiatu Cieszyńskiego jako narzędzie wspierające współpracę transgraniczną "MÍRA REGULACE V ÚZEMNÍCH PLÁNECH VE STŘEDOEVROPSKÉM.
Operační program přeshraniční spolupráce Česká republika – Polská republika 2007 – 2013 Rozvoj lidských zdrojů česko-polského Slezska Program Operacyjny.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ Interreg IIIA Česká republika- Polsko , Olomouc, Hotel Flora EUROREGION PRADĚD - PRADZIAD Seminář je spolufinancován.
ČESKO-POLSKÉ KULTURNĚ VZDĚLÁVACÍ PARTNERSTVÍ
„Rozvoj lidských zdrojů česko-polského Slezska“
Wyższa Szkoła Administracji w Bielsku-Białej. Vysoká správní škola v Bielsku-Białé
Współpraca transgraniczna dzisiaj i jutro Bielsko-Biała 29 września 2009 r.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: žáky 3. ročníku ZŠ Předmět: německý jazyk Autor: Mgr. Richard.
zpracovaný v rámci projektu
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: žáky prvního ročníku Předmět: německý jazyk Autor: Mgr. Richard.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: žáky 3. ročníku ZŠ Předmět: německý jazyk Autor: Mgr. Richard.
Projekt CZ.3.22/2.3.00/ Spolupráce škol a veřejných institucí v česko-polském pohraničí v oblasti vzdělání k vyšší uplatnitelnosti na trhu práce.
Projekt CZ.3.22/2.3.00/ Spolupráce škol a veřejných institucí v česko-polském pohraničí v oblasti vzdělání k vyšší uplatnitelnosti na trhu práce.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Kód VM: VY_32_INOVACE_3ZIM03 Projekt: Zlepšení výuky na ZŠ Schulzovy sady registrační číslo: CZ.1.07./1.4.00/ Autor: Mgr. Jana Zimková Datum:
Budoucí čas „to be going to“
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_19_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Sloveso „to have got“ 5.ročník (k učebnici Projekt 1)
Unit One TO BE To Have. To Be / být  I am  You are  He, she,it is  We are  You are  They are  Já jsem  Ty jsi  On, ona,ono je  My jsme  Vy.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Shopping VY_22_INOVACE_36 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Sloveso "to BE".
Název školy: ZŠ Podbořany, Husova 276, okr. Louny
Nakupováníe Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí základní fráze na téma Nakupování, což je podpořeno vizuálně a sluchově. Žáci si procvičí čtení a dále.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_15.
Popis lidí a věcí e Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí slovní zásobu potřebnou při popisu věcí a osob. Výrazy si mohou procvičit dle zadání v prezentaci.
Abba – poslech, práce s textem.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Tutorial:Mechanic - electrician Topic: Electric measurement the 2nd. year Power output- AC 3-phase Prepared by: Ing. Jiří Smílek Projekt Anglicky v odborných.
Sporty a aktivity e Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí základní výrazy a fráze na téma Sporty a aktivity. Fráze si mohou procvičit dle zadání v prezentaci.
Projekt CZ.3.22/2.3.00/ Spolupráce škol a veřejných institucí v česko-polském pohraničí v oblasti vzdělání k vyšší uplatnitelnosti na trhu práce.
Projekt CZ.3.22/2.3.00/ Spolupráce škol a veřejných institucí v česko-polském pohraničí v oblasti vzdělání k vyšší uplatnitelnosti na trhu práce.
Projekt CZ.3.22/2.3.00/ Spolupráce škol a veřejných institucí v česko-polském pohraničí v oblasti vzdělání k vyšší uplatnitelnosti na trhu práce.
Přítomné časy, budoucí – will, minulý čas prostý - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_01_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Vzdělávací oblast: Anglický jazyk Autor: Mgr. Martina Hulenková
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Vzdělávací oblast: Anglický jazyk – gramatika, slovní zásoba Číslo materiálu: EU Název: Present simple Autor: Mgr.
Musím to udělat? Do I have to do this?. Proč tam musíme jít? Why do we have to go there?
Vladimír Plšek, Enterprise Architect Enterprise Strategy Services Business Before Technology Here to lead, serve and make a difference in your.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Past tense TO BE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Svatava Mazurová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace.
Budoucí čas prostý autor: Petr Baťa.
TO BE GOING TO Autor: Petr Baťa. Vazbu to be going to používáme k vyjádření budoucnosti. Dáváme ji přednost před budoucím časem prostým (will) v těchto.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině To be going to VY_22_INOVACE_30 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Prepositions of time VY_22_INOVACE_22 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Eating at the Restaurant VY_22_INOVACE_12 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 02Číslo.
Autor: Mgr. Eliška Nováková
VY_32_INOVACE_07_Sluneční soustava Název školy: Základní škola a Mateřská škola Křetín, okres Blansko, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07./1.4.00/
Základní škola Soběslav, tř. Dr. Edvarda Beneše 50 Tř. Dr. E. Beneše 50/II, Soběslav, IČO: tel: Vzdělávací.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Everyday English VY_22_INOVACE_30 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině Present Continuous Practice VY_22_INOVACE_14 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
IBM Smart University Czech Republic
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Nationality VY_22_INOVACE_16 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Prepositions VY_22_INOVACE_21 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovní zásoba Look VY_22_INOVACE_17 Sada 3 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Tvorba otázky VY_22_INOVACE_32 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_204_Systém organismů AUTOR: Jana Harbichová ROČNÍK, DATUM:
Projekt CZ.3.22/2.3.00/ Spolupráce škol a veřejných institucí v česko-polském pohraničí v oblasti vzdělání k vyšší uplatnitelnosti na trhu práce.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
© 2007 Cisco Systems, Inc. All rights reserved.Cisco Public ITE PC v4.0 Chapter 1 1 The Internet and Its Uses Working at a Small-to-Medium Business or.
Označení DUM Fi- DUM Autor
Transkript prezentace:

http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work Projekt CZ.3.22/2.3.00/12.03373 Spolupráce škol a veřejných institucí v česko-polském pohraničí v oblasti vzdělání k vyšší uplatnitelnosti na trhu práce http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work Współpraca między szkołami i instytucjami publicznymi na granicy czesko-polskiej w zakresie edukacji to większe szanse na rynku pracy Projekt je spolufinancován z Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci Operačního programu Přeshraniční spolupráce Česká republika–Polská republika 2007 - 2013 "Překračujeme hranice„ http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work

http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work Základní informace Vedoucí partner: Univerzita Palackého v Olomouci Partneři projektu: Główny Instytut Górnictwa Katowice Politechnika Opole Zapojené školy: Gymnázium Jeseník Hotelová škola Vincenze Priessnitze Jeseník Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1Prudnik Zespół Szkół Rolniczych Prudnik Projekt je spolufinancován z Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci Operačního programu Přeshraniční spolupráce Česká republika–Polská republika 2007 - 2013 "Překračujeme hranice„ http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work

Podstawowe informacje Główny partner: Uniwersytet Palackiego w Ołomuńcu Partnerzy projektu: Główny Instytut Górnictwa Katowice Politechnika Opole Zaangażowane szkoły: Gymnázium Jeseník Hotelová škola Vincenze Priessnitze Jeseník Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1Prudnik Zespół Szkół Rolniczych Prudnik Projekt je spolufinancován z Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci Operačního programu Přeshraniční spolupráce Česká republika–Polská republika 2007 - 2013 "Překračujeme hranice„ http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work

Popis aktivit projektu / Opis działań projektu SPOLUPRÁCE STŘEDNÍCH ŠKOL: Společné česko-polské workshopy středoškolských studentů a zpracování „podnikatelských záměrů“. MOTTO: setrvání mladých lidí v regionu II. SPOLUPRÁCE VYSOKÝCH ŠKOL: inovace studijních předmětů zavedení nových předmětů (kurzů) zaměřených na problematiku pohraničí z pohledu regionální geografie učitelská, studentská mobilita ODBORNÁ ROVINA: III. Aspekty s dopadem na přeshraniční trh práce: ANALÝZA, VÝVOJ V ČASE, INTERAKCE, POZICE REGIONÁLNÍCH AKTÉRŮ, ROLE INSTITUCÍ, PŘÍKLADY DOBRÉ PRAXE ATD. Projekt je spolufinancován z Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci Operačního programu Přeshraniční spolupráce Česká republika–Polská republika 2007 - 2013 "Překračujeme hranice„ http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work

Popis aktivit projektu / Opis działań projektu Współpraca szkół średnich Wspólne czesko-polskie warsztaty uczniów szkół średnich i opracowanie „planów biznesowych“. MOTTO: pozostanie młodych ludzi w regionie II. Współpraca uczeni wyższych: innowacja nauczanych przedmiotów wprowadzenie nowych przedmiotów (kursów) skupiających się na problematyce pogranicza z punktu widzenia geografii regionalnej mobilność nauczycieli i uczniów Płaszczyzna fachowa: III. Aspekty z efektem na transgraniczny rynek pracy: ANALIZA, ROZWÓJ CZASOWY, INTERAKCJA, POZYCJA REGIONALNYCH UCZESTNIKÓW, ROLA INSTYTUCJI, PRZYKŁADY DOBREJ PRAKTYKI ITD. Projekt je spolufinancován z Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci Operačního programu Přeshraniční spolupráce Česká republika–Polská republika 2007 - 2013 "Překračujeme hranice„ http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work

Vymezení zájmového území Projekt je spolufinancován z Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci Operačního programu Přeshraniční spolupráce Česká republika–Polská republika 2007 - 2013 "Překračujeme hranice„ http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work

Wytyczenie obszaru zainteresowań Projekt je spolufinancován z Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci Operačního programu Přeshraniční spolupráce Česká republika–Polská republika 2007 - 2013 "Překračujeme hranice„ http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work

http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work 1. workshop 10/2013 - bod I. Cílem je seznámit se podrobněji s pohraničním regionem Dívat se českýma očima na polskou stranu a naopak Vzájemné poznání Skupinová práce ve smíšených česko-polských skupinách s pomocí vysokoškolských studentů Projekt je spolufinancován z Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci Operačního programu Přeshraniční spolupráce Česká republika–Polská republika 2007 - 2013 "Překračujeme hranice„ http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work

http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work 1. warsztat 10/2013 - bod I. Celem jest szczegółowe zapoznanie się z przygranicznym regionem Spojrzenie na stronę polską czeskimi oczyma i na odwrót Wspólne poznanie Wspólna praca w połączonych grupach czesko-polskich z pomocą studentów uczelni wyższych Projekt je spolufinancován z Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci Operačního programu Přeshraniční spolupráce Česká republika–Polská republika 2007 - 2013 "Překračujeme hranice„ http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work

http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work 1. workshop 10/2013 - bod I. Společná exkurze po území a ukázky fungujících podniků a aktivit cestovního ruchu i těch, které by potřebovaly pomoct (marketing) Získání nových informací (výklad odborníků, sborníček) Vyplňování pracovních listů Cílem motivovat vás, mladé lidi k setrvání v regionu a zlepšení jeho image Projekt je spolufinancován z Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci Operačního programu Přeshraniční spolupráce Česká republika–Polská republika 2007 - 2013 "Překračujeme hranice„ http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work

http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work 1. warsztat 10/2013 - bod I. Wspólna ekskursja po terenach przygranicznych i prezentacja efektywnie działających organizacji (firm), a także ruchu turystycznego, oraz tych przedsięwzięć, które potrzebowałyby pomocy (marketing) Pozyskanie nowych informacji (wykład ekspertów) Wypełnienie kart pracy Motywować Was, młodych ludzi do pozostania w regionie i poprawy jego imagu Projekt je spolufinancován z Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci Operačního programu Přeshraniční spolupráce Česká republika–Polská republika 2007 - 2013 "Překračujeme hranice„ http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work

http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work 1. workshop 10/2013 - bod I. Během dvou společně strávených dnů se ve skupinkách zamyslíte nad tématem, které budete zpracovávat v průběhu školního roku Půjde o jakési „podnikatelské záměry (business plány)“ nebo projekty z různých oblastí, měly by mít přeshraniční dopad Zítra odpoledne nahlásíte za skupinku první nápad nebo oblast které se budete věnovat Budete pracovat ve skupinkách a komunikovat přes FB K dispozici vám bude VŠ student vždy pro každou skupinku a vaši učitelé Projekt je spolufinancován z Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci Operačního programu Přeshraniční spolupráce Česká republika–Polská republika 2007 - 2013 "Překračujeme hranice„ http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work

http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work 1. warsztat 10/2013 - bod I. W ciągu dwóch wspólnie spędzonych dni, przemyślicie w grupach tematy, które będziecie opracowywać w ciągu roku szkolnego Chodzi o swego rodzaju „plany biznesowe“, albo o projekty z różnych dziedzin, które powinny mieć transgraniczny efekt Jutro popołudniu ogłosicie grupy ogłoszą pierwsze pomysły lub dziedziny, którymi będziecie się zajmować Będziecie pracować w grupach i komunikować się przez FB Zawsze będzie do waszej dyspozycji student uczelni wyższej oraz wasi nauczyciele Projekt je spolufinancován z Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci Operačního programu Přeshraniční spolupráce Česká republika–Polská republika 2007 - 2013 "Překračujeme hranice„ http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work

http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work 2. workshop - bod I. Proběhne na jaře 2014 Bude organizován polskou stranou První den bude opět exkurze (více zaměřená na polské území) Druhý den by proběhla prezentace vašich výtvorů (postery, Power Point prezentace) Projekt je spolufinancován z Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci Operačního programu Přeshraniční spolupráce Česká republika–Polská republika 2007 - 2013 "Překračujeme hranice„ http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work

http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work 2. warsztat - bod I. Będzie przebiegał wiosną 2014 roku Będzie organizowany po polskiej stronie Pierwszego dnia odbędzie się znowu ekskursja (bardziej skupina na terenach polskich) Drugiego dnia będzie przebiegać prezentacja efektów waszych działąń (plakaty, prezentacje w Power Point) Projekt je spolufinancován z Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci Operačního programu Přeshraniční spolupráce Česká republika–Polská republika 2007 - 2013 "Překračujeme hranice„ http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work

http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work Tematické oblasti - bod I. Průmysl v česko-polském pohraničí a jeho rozvoj Dědictví těžby zlata na obou stranách hranice a jeho potenciál pro cestovní ruch Lázeňství jako tradiční odvětví pohraničního regionu v nových podmínkách Koňská turistika a cyklostezky jako nové formy cestovního ruchu Agroturistika a ekoturistika – zdroj příjmů pro méně atraktivní oblasti Regionální značka, marketing a tzv. sociální podnik, nový druh podnikání Vaše nápady… Projekt je spolufinancován z Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci Operačního programu Přeshraniční spolupráce Česká republika–Polská republika 2007 - 2013 "Překračujeme hranice„ http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work

http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work Dziedziny tematyczne - bod I. Przemysł na pograniczu czesko-polskim i jego rozwój Dziedzictwo wydobycia złota po obu stronach granicy i jego wpływ na ruch turystyczny Uzdrowiska jako tradycyjna gałąź działalności regionów przygranicznych w nowych warunkach Turystyka konna i ścieżki rowerowe jako nowe formy ruchu turystycznego Agroturystyka i ekoturystyka – źródło wpływu na mniej atrakcyjne dziedziny Logo regionu, marketing i tzw. organizacja społeczna, nowy rodzaj przedsiębiorstwa Wasze pomysły... Projekt je spolufinancován z Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci Operačního programu Přeshraniční spolupráce Česká republika–Polská republika 2007 - 2013 "Překračujeme hranice„ http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work

http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work Příklad - bod I. Nápad: Jako skupina českých a polských podnikatelů (některá ze skupin) se rozhodnete otevřít ve městě Zlaté Hory (Glucholazy) farmu, na které budete provozovat ekologické zemědělství a agroturistiku Váš business plán bude obsahovat: Informace o tom, jakou právní formu podnikání bude výhodné zvolit Plánované aktivity a rozpočet, který budete potřebovat Jaké normy budete muset splnit? Kolik lidí zaměstnáte? Jak zajistíte reklamu a marketing na české a polské straně? Dáte práci lidem z obou stran hranice, jak se mohou doplňovat? Jaké riziko toto podnikání může nést? atd… Projekt je spolufinancován z Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci Operačního programu Přeshraniční spolupráce Česká republika–Polská republika 2007 - 2013 "Překračujeme hranice„ http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work

http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work Przykład - bod I. Pomysł: Jako grupa czeskich i polskich przedsiębiorców zdecydujecie się otworzyć w mieście Złote Góry Glucholazy) farmę, na której będziecie prowadzili działalność ekologiczno-rolniczą oraz agroturystykę Wasz business plan będzie zawierać: Informację o tym, jaka forma prawna będzie dla waszego przedsięwzięcia najwygodniejsza Planowanie działań i kalkulacja, której będziecie potrzebować Jakie normy będziecie musieli musieć spełnić? Ilu ludzi zatrudnicie? Jak zorganizujecie reklamy i marketing po czeskiej i polskiej stronie granicy? Dacie pracę ludziom po obu stronach granicy, jak mogą kooperować? Jakie ryzyko może przynieść to przedsięwzięcie? itd… Projekt je spolufinancován z Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci Operačního programu Přeshraniční spolupráce Česká republika–Polská republika 2007 - 2013 "Překračujeme hranice„ http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work

http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work Příklady - bod I. Nemusí jít jen o klasické podnikatelské záměry jako ekofarma, může jít i o projekty následující… Zkuste vymyslet mapu investičních příležitostí v Euroregionu Praděd (co která obec nabízí např. v cestovním ruchu) Zkuste vytvořit „známku regionu“ která by zlepšila jeho image a zahrnula by v sobě příklady z obou stran hranice Jak by mohly spolupracovat obce na české a polské straně, které mají dědictví těžby zlata nebo lázeňskou historii? Projekt je spolufinancován z Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci Operačního programu Přeshraniční spolupráce Česká republika–Polská republika 2007 - 2013 "Překračujeme hranice„ http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work

http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work Příklady - bod I. Nie musi chodzić o tradycyjne plany biznesowe jak ekofarma, może chodzić także o następujące projekty: Spróbujcie wymyślić mapę możliwości inwestycyjnych w Euroregionie Pradziad (co która z miejscowości oferuje, np. w ruchu turystycznym) Spróbujcie wytworzyć „markę regionu“, która poprawiłaby jego image, a także zawarła w sobie przykłady z obu stron granicy Jak mogłaby współpracować gminy po obu stronach granicy, które posiadają dziedzictwo złóż naturalnych złota lub uzdrowisk? Projekt je spolufinancován z Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci Operačního programu Přeshraniční spolupráce Česká republika–Polská republika 2007 - 2013 "Překračujeme hranice„ http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work

http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work Rozdělení do skupin  - bod I. Rozdělte se do +- 5 členných skupin (smíšených česko-polských) Celkem vznikne 7 skupin Každá si zvolí vedoucího a dostane k dispozici jednoho z našich VŠ studentů Projekt je spolufinancován z Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci Operačního programu Přeshraniční spolupráce Česká republika–Polská republika 2007 - 2013 "Překračujeme hranice„ http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work

http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work Podział na grupy  - bod I. Podzielcie się na 5-6 osobowe grupy (mieszane – czesko-polskie) Razem powstanie 6 grup Każda wybierze przewodniczącego oraz dostanie do dyspozycji jednego z naszych studentów Projekt je spolufinancován z Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci Operačního programu Přeshraniční spolupráce Česká republika–Polská republika 2007 - 2013 "Překračujeme hranice„ http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work

http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work Vzhůru na exkurzi  - bod I. Nemějte z ničeho strach, sledujte a poslouchejte, ptejte se (nás, učitelů, odborníků se kterými se setkáme) Je to akce hlavně pro vás! Na vše bude dostatek času a nejasnosti společně vyřešíme Pracovní listy můžete vypracovávat společně ve skupinách, VŠ student vám může pomoci Nejlepší budou na příští akci odměněni, možná i známkami? ;-) Projekt je spolufinancován z Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci Operačního programu Přeshraniční spolupráce Česká republika–Polská republika 2007 - 2013 "Překračujeme hranice„ http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work

Hej ho! Hej ho! Do pracy by się szło!  - bod I. Hej ho! Hej ho! Do pracy by się szło!  Nie bójcie się, naśladujcie i słuchajcie, pytajcie się (nas, nauczycieli, ekspertów z którymi się spotkacie) Jest to projekt właśnie dla Was! Na wszystko będzie dość czasu, a niejasności wspólnie rozwiążemy Karty pracy możecie wytworzyć w grupach, student uczelni wyższej Wam chętnie pomoże Najlepsi będą na kolejnym spotkaniu wynagrodzeni, możliwe że także ocenami? ;-) Projekt je spolufinancován z Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci Operačního programu Přeshraniční spolupráce Česká republika–Polská republika 2007 - 2013 "Překračujeme hranice„ http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work

http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work Děkujeme za pozornost Projekt je spolufinancován z Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci Operačního programu Přeshraniční spolupráce Česká republika–Polská republika 2007 - 2013 "Překračujeme hranice„ http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work

http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work Dziękujemy za uwagę! Projekt je spolufinancován z Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci Operačního programu Přeshraniční spolupráce Česká republika–Polská republika 2007 - 2013 "Překračujeme hranice„ http://edu2work.upol.cz http://www.facebook.com/edu2work