Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Advertisements

Cumulative tests Tenses Phrases. Put the verbs into the correct form I need a rest. I _______ (run) all morning! John isn´t here. He _______ (go) to the.
Question tags Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Past Perfect Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Odpověď na otázku „why“:
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Past Tense Simple Past Questions Negatives
I wish, If only Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
SECOND CONDITIONAL. Kdybych byl bohatý, cestoval bych po celém světě. Kdyby Jane měla auto, navštěvovala by mě častěji. Kdybychom neměli klimatizaci,
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_60.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 33 Číslo.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. INTRODUCTION Použité obrázky a foto:
Second conditional – tvar a použití Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
 Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov  Bc. Lucie Ševčíková  VY_22_INOVACE_2.2.2 AJ8,9g_14  Téma: 2. typ podmínkových vět.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Slovesa v minulém čase 7. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivityIII/2 SadaAnglický jazyk NázevSubject.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Název školy:Základní škola Městec Králové Autor:Mgr. Marcela Kloučková Název:VY_32_INOVACE_05_Aj6 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Téma:Zájmena Anotace:Tato.
Past simple x present perfect VY_32_INOVACE_02-60 Ro č ník: 8. Vzd ě lávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzd ě lávací obor: Anglický jazyk Tematický.
Název školy:Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:Mgr. Hana Červená Název:VY_32_INOVACE_78 _angličtina-gramatika Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
 ANOTACE  Anotace:  Didaktický učební materiál je určen žákům středních škol k zopakování učiva. Prezentace se skládá ze cvičení určených k upevnění.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ Vyjadřuje děje, které jsou pořád nebo se.
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): září 2013 Ročník:8. Tematická oblast: Témata do hodin angličtiny na 2. stupeň základních.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What did you do yesterday?
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Word order Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Hana Kletečková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ K 20 – Past simple 7. tř. TEMA: Anglický.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Reported speech Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastSlovní zásoba a gramatika Datum vytvoření14.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
FIRST CONDITIONAL – PRVNÍ PODMÍNKA. Tvoření: If + present simple, will + sloveso Příklad: If it doesn't rain tommorow, I will visit my friend. (Jestli.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.
I am going to go shopping. What are you going to do tomorrow?
First Conditional – tvar a použití
Anglický jazyk – Cvičení na podporu konverzace
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Karla Klíče Hostinné AUTOR. Mgr
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý pravidelných.
ANJ - komunikační situace Ročník, obor: 4. ročník, ekonomické lyceum
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Autor: Mgr. Kateřina Suková
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Nereálné podmínkové souvětí - přítomné
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Transkript prezentace:

Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Anglický jazyk Sada: 1 Číslo materiálu v sadě: 20 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky

Název: Second conditional Jméno autora: Mgr. Jana Novotná Předmět: anglický jazyk Jazyk: anglický, český Klíčová slova: second conditional, past simple, would / wouldn´t, if Cílová skupina: žák 3. ročníku Stupeň a typ vzdělání: střední odborné Očekávaný výstup: žák si procvičí tvorbu podmínkových vět typu 2 a zároveň si zopakuje použití minulého času prostého a výrazů would a wouldn´t.

Metodický list/anotace: Žáci si na základě prezentace různými způsoby procvičí tvorbu podmínkových vět typu 2, které vyjadřují nereálnou podmínku. Zároveň si zopakují minulý čas prostý a výrazy „would“ a „wouldn´t“, které se používají pro tvorbu těchto podmínkových vět. Datum vytvoření:

1. Complete the second conditional sentences. 1.If I ___ (live) in Prague, I ___ (be) near my parents. 2.Peter ___ (read) more id he ___ (not work) so hard. 3.If your brother ___ (want) to be healthy, he ___ (not smoke). 4.If I ___ (be) you, I ___ (not buy) that coat. 5.I ___ (phone) him if I ___ (know) his number. 6.If there ___ (not be) so many cars, there ___ (not be) so much pollution. 7.Jake ___ (learn) Spanish if he ___ (get) a job in Spain. 8.My mum ___ (not go) to work by car if she ___ (live) near a train station.

Key: 1.If I lived in Prague, I would be near my parents. 2.Peter would read more id he didn´t work so hard. 3.If your brother wanted to be healthy, he wouldn´t smoke. 4.If I were you, I wouldn´t buy that coat. 5.I would phone him if I knew his number. 6.If there weren´t so many cars, there wouldn´t be so much pollution. 7.Jake would learn Spanish if he got a job in Spain. 8.My mum wouldn´t go to work by car if she lived near a train station.

2. Make the second conditional sentences. Use these words. 1.If / I / have / a computer / I / play / computer games. 2.What / you / do / if / you / be / in my position? 3.He / not be / very happy / if / you / not invite / him. 4.If / Andy / not live / in a flat / he / have / a dog. 5.What / happen / if / you / not go / to work / tomorrow? 6.If / I / not be / ill / I / visit / my relatives. 7.you / tell / me / the answer / if / you / know / it? 8.If / I / find / a credit card / on the street / I / take / it / to the police.

Key: 1.If I had a computer, I would play computer games. 2.What would you do if you were in my position? 3.He wouldn´t be very happy if you didn´t invite him. 4.If Andy didn´t live in a flat, he would have a dog. 5.What would happen if you didn´t go to work tomorrow? 6.If I weren´t ill, I would visit my relatives. 7.Would you tell me the answer if you knew it? 8.If I found a credit card on the street, I would take it to the police.

3. Imagine how life nowadays could be better. Complete the sentences using the words in brackets. 1.People don´t do enough exercise, so there is a lot of heart disease. (more, less): If people _____________, there ____________. 2.There are too many cars. The city is very polluted. (fewer): If _____________________, the city _____________. 3.Children have bad teeth because they eat too many sweets. (fewer): Children ________________ if they ______________. 4.Not enough people travel by bus, so the roads are crowded. (more, less): If people _____________, the roads __________.

Key: 1.People don´t do enough exercise, so there is a lot of heart disease. - If people did more exercise, there would be less heart disease. 2.There are too many cars. The city is very polluted. - If there were fewer cars, the city wouldn´t be very polluted. 3.Children have bad teeth because they eat too many sweets. - Children wouldn´t have bad teeth if they ate fewer sweets. 4.Not enough people travel by bus, so the roads are crowded. - If people travelled more by bus, the roads would be less crowded.

4. Complete the questions and answer them. 1.What ___ (you / do) if ___ (you / become) a famous pop star? - I would _________________________________________. 2.Where ___ (you / live) if you could live anywhere in the world? -I would _________________________________________. 3.What ___ (you / do) if ___ (you / win) 1 million dollars? - I ______________________________________________. 4.What ___ (you / do) if ___ (you / lose) your wallet? - I ______________________________________________.

Key (possible answers): 1.What would you do if you became a famous pop star? - I would buy a new house for my family. 2.Where would you live if you could live anywhere in the world? -I would live on a tropical island. 3.What would you do if you won 1 million dollars? - I would travel round the world with my friends. 4.What would you do if you lost your wallet? - I would go to the police station.

Použité zdroje: vlastní zdroje