Václav Navrátil Sociální média jako nástroj vlastní propagace.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Marketingový mix – Propagace (komunikace)
Advertisements

OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
DIREKT MARKETING - ÚVOD - Marek Matějka. Struktura čtyř P.
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Marketingové komunikace Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
Public relations pro stavební a developerské projekty a společnosti Zdeňka Kuhnová, managing director, IMPACT PR & Consultancy.
MARKETING Brigita Stloukalová. Nastudujte si sami: Šimková, E. Základy managementu a marketingu pro neziskové organizace. Kap. 8. Marketing v neziskové.
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
Využití internetu a sociálních sítí v lesní pedagogice Jiří Dolejší
Komunikační mix Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
9.Komunikace.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Propagace - Promotion -
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
1 Institucionalizace výzkumů veřejného mínění. 2 USA – 30. léta minulého století USA – 30. léta minulého století Evropa – po 2. světové válce Evropa –
Marketingová komunikace
Sociální síť Sociální síť, zvaná též společenská síť, komunitní síť či komunita, anglicky social network, je propojená skupina lidí, kteří se navzájem.
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
úvod pojetí a obsah marketingu
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Vzestup online komunikace, nová komunikace s hostem.
Sociální sítě I Výpočetní technika. jméno autoraMgr. Petr Jonáš název projektu Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Podpora poskytování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji reg.č.: CZ.1.07/3.2.13/ Představení projektu Ing. Petra Semeráková, manažerka projektu.
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
Jídlo z blízka – vzdělávání kuchařů a zemědělců pro vytvoření regionální gastronomie jako součást udržitelného cestovního ruchu Olomouckého kraje.
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
MALÉ SOCIÁLNÍ SKUPINY.
Teorie propagace 5 základních forem propagace
Pohled na marketingový mix Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
„5 M“ Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2 –
MARKETINGOVÝ MIX.
DOTAZNÍKY A STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ Využití průzkumu spokojenosti uživatelů pro strategii rozvoje Městské knihovny v Třinci Martina Wolna Praha, Goethe Institut.
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
8. Marketing.
Sociální sítě Sociální síť, je propojená skupina lidí, kteří se navzájem ovlivňují. Sociální síť není tvořena na základě zájmů, vazeb nebo z podobných.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
 Vztahy s veřejností můžeme zaznamenat už v dávné historii. V Mezopotámii, Asýrii, Persii a Egyptě, stejně jako v antickém Řecku a Římě se používalo.
Vinařský marketing Znovínu Znojmo, a. s. Eva Gargelová.
TWITTER Sociální sít ě. Co to je TWITTER? Sociální síť Funguje na principu tzv.mikroblogu Vedle Facebooku patří k nejpopulárnějším sítím na světě Uživatelé.
Uvadající význam značek David Antoš, Lupa.cz. Kdo jsem? David Antoš Jabber:
Vzdělávací oblast:Odborné vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Marketing a marketingový.
7 Marketingový mix Výrobek Cena Distribuce Propagace.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Marketingové techniky
Marketing v NO Vymezení pojmu marketing Nejčastější definice
Tvorba marketingového mixu
Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
SOCIÁLNÍ SÍTĚ Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Marketingová komunikace
Sociální sítě a multimédia v Hrádku nad Nisou
Autor práce: Michaela Janová
ADÉLA JANÁČOVÁ  Internet je obrovskou studnou informací  Komunikace.
Využití sociálních sítí v komunikaci organizace
Marketingový mix VY_32_INOVACE_41_823
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Transkript prezentace:

Václav Navrátil Sociální média jako nástroj vlastní propagace

Mix marketingové komunikace Reklama Public relations (PR) Podpora prodeje Přímý marketing Osobní prodej Sponzoring Nová média

Word-of-mouth Dvoustupňový tok komunikace Tvůrci názorů – Opinion leaders (Lazarsfeld & Katz) Šest stupňů odloučení (Milgram) Teorie vazeb (Dunbar) intimní vztahy 11–12 dobrých známých až 150 „známých“až jedinců = 4950 možných vazeb

Customer lifetime value Hodnota sítě zákazníka Dlouhodobé uspokojování potřeb vs. Krátkodobý prodej

Segmentace dle Forrester Research

Sociální sítě

–motivace k opakovaným návštěvám –podpora prodeje –doporučení náhodným kolemjdoucím

–mikroblogovací systém –příspěvky dlouhé 140 znaků (tweets) –vzájemné sdílení tweetů –získávání následovníků (followers) –rychlá zpětná vazba –krizová komunikace

–největší sociální síť –odlišná tvorba vazeb mezi uživatel –PPC advertisement –rychlá zpětná vazba –krizová komunikace

Hyperlokální zpravodajství –zpravodajství a informace z malého regionu –počítající s participací čtenářů –kteří se cítí členy jedné komunity –šířené pomocí internetu

Slevové servery –zvýšení zájmu zákazníků –vyprodání zásob –naplnění kapacit –zvýšení cashflow

Děkuji za pozornost