Václav Navrátil Sociální média jako nástroj vlastní propagace
Mix marketingové komunikace Reklama Public relations (PR) Podpora prodeje Přímý marketing Osobní prodej Sponzoring Nová média
Word-of-mouth Dvoustupňový tok komunikace Tvůrci názorů – Opinion leaders (Lazarsfeld & Katz) Šest stupňů odloučení (Milgram) Teorie vazeb (Dunbar) intimní vztahy 11–12 dobrých známých až 150 „známých“až jedinců = 4950 možných vazeb
Customer lifetime value Hodnota sítě zákazníka Dlouhodobé uspokojování potřeb vs. Krátkodobý prodej
Segmentace dle Forrester Research
Sociální sítě
–motivace k opakovaným návštěvám –podpora prodeje –doporučení náhodným kolemjdoucím
–mikroblogovací systém –příspěvky dlouhé 140 znaků (tweets) –vzájemné sdílení tweetů –získávání následovníků (followers) –rychlá zpětná vazba –krizová komunikace
–největší sociální síť –odlišná tvorba vazeb mezi uživatel –PPC advertisement –rychlá zpětná vazba –krizová komunikace
Hyperlokální zpravodajství –zpravodajství a informace z malého regionu –počítající s participací čtenářů –kteří se cítí členy jedné komunity –šířené pomocí internetu
Slevové servery –zvýšení zájmu zákazníků –vyprodání zásob –naplnění kapacit –zvýšení cashflow
Děkuji za pozornost