Moderní trendy využívání ICT ve výuce

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzděláváme pro budoucnost
Advertisements

Připojení k internetu.
Flash – interaktivní aplikace a prezentace
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Kancelářské balíky Historie a současnost.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
 Taggmanager.cz je nový způsob komunikace umožňující jednoduché propojení mobilního telefonu se speciálním webovým obsahem vyvíjený pod záštitou ministerstva.
Koncepce rozvoje a řízení vědy a výzkumu
Olympiáda techniky Plzeň 2011
Tvorba webových aplikací
Národní informační portál s podporou call centra (NIP) Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
Prostředí pro tvorbu strukturovaných učebních textů Ing. Jiří Přibil Fakulta managementu VŠE Rozvojový grant Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.
Mgr. Alena Lukáčová, Ph.D., Dr. Ján Šugár, CSc.
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Didaktické prostředky
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
European Computer Driving Licence Informační a poradenské centrum PEF.
Název projektu: Průvodce světem Multimédií CZ.1.07/3.2.06/ reg. č.: CZ.1.07/3.2.06/ Vzdělávací moduly - obsah 21.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Hlasovací systém SMART Response
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy eDoceo Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy Tomáš Hrdonka.
Výběr adekvátních vyučovacích metod při fixaci a kontrole znalostí v rámci ekonomického vzdělávání ©prof. Ing. Ondřej Asztalos,CSc.
Metodika šetření PISA PhDr. Josef Basl, Ph.D.
1 Použití kapesních počítačů (PDA) při testování studentů 5. ročníku Rajdl D., Racek J. Ústav klinické biochemie a hematologie LF UK v Plzni.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Limita a spojitost v učivu na střední škole Vedoucí práce: RNDr. Jitka Laitochová, CSc.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Programování Windows 8 Jiří Danihelka PDA Katedra počítačové grafiky a interakce ČVUT v Praze.
Prezentační manažery (PM), prezentace pojmy VY_32_INOVACE_7C11.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Google Apps Martin Kotlík Brno, 12. květen 2015 Cloudová řešení 1.Cloudové řešení Apple 2.Cloudové řešení Microsoft 3.Cloudové řešení Google.
Moderní trendy využívání mobilních (dotykových) zařízení nejen ve výuce.
Úvodní webinář pro ICT metodiky Mentoři: Ing. František Hůlka, Mgr. Miroslav Šucha.
Jaderná elektrárna.
Za akademický rok 2012/2013 prof. RNDr. Hana Kolářová, CSc. proděkanka LF UP.
Online nástroje pro sběr a administraci dotazníků Ladislava Suchá , Brno Zdroj obrázku: bredmaker, Sxc.hu.
DIDAKTIKA FYZIKY I. 8 ICT ve Fy Josef Trna PdF MU©2009.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Internetové prohlížeče Číslo DUM: III/2/VT/2/2/26 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Moderní trendy využívání mobilních (dotykových) zařízení nejen ve výuce RNDr. Jan Krejčí, Ph.D.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Digitální technologie 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Smartphone – chytrý telefon Co se všechno naučíme??? Typy a.
Personální audit - cesta k efektivitě využívání lidských zdrojů.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Digitální technologie 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Tablet Co se všechno naučíme??? Počítače s integrovanou dotykovou.
T ABLET Mgr. Rostislav Harenčák 2014 OKO – občanské kompetence občanům registrační číslo: CZ.1.07/3.1.00/
Mobilní aplikace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jitka Vlčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Název projektu : Vzdělávání pedagogů pomocí tabletů Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.3.00/ KA 06 – Výchovné předměty Školení oborových didaktik.
-umožňuje sílení fotografií a videí. -volně dostupná aplikace pro platformu: iOS (Apple), Android a Windows Phone 8 - Vytvořili ho Kevin Systrom a Mike.
Dotkněte se inovací OP VK 51 CZ.1.07/1.3.00/
Moderní informační systémy - úvod do teorie, druhy IS v cestovním ruchu.
Prezentace projektu EU peníze školám ZŠ Liberec, Dobiášova, příspěvková organizace Mgr. Ivo Svatoš.
Vývojově a aplikačně orientovaná společnost se specializací na oblast snímacích a dohledových systémů pro zpracování a přenos medicínských dat CleverTech.
ICT ve výuce přírodopisu a biologie.  Školení proběhne v termínu od do pokud se přihlásí alespoň 10 zájemců.  Školení bude probíhat.
Využití ICT ve výuce jazyků. CílCíl Cílem školení je seznámit se s možností využití ICT ve výuce anglického jazyka. Důraz je kladen na osvojení a praktické.
Vývoj mobilních aplikací a jejich výhody
Vývoj mobilních aplikací a jejich výhody
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Didaktické prostředky
na Slovanském gymnáziu
Tisk fotografií v Adobe Lightroom
Tisk fotografií v Adobe Lightroom
Základní úpravy jasu v Adobe Photoshop
Moderní didaktické technologie a zdroje informací
Zhodnocení služeb vybrané knihovny
Virtuálna realita, simulátory a simulácie vo vzdelávaní
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Statky a služby CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Transkript prezentace:

Moderní trendy využívání ICT ve výuce RNDr. Jan Krejčí, PhD.

Nezapomeneme  Vyplnit dotazník na: http://dotyk.ujep.cz/dotaznik.php

Prezentační techniky - historie

Prezentační techniky – se zapojením ICT Klasické uspořádání prezentační techniky Využití vizualizeru

Prezentační techniky – se zapojením ICT a posluchačů Problematická technologie klasických dataprojektorů, výhoda používat Ultrakrátké projekční vzdálenosti

Prezentační techniky – moderní dataprojekce Důležitá konektivita dataprojektoru, vyžadovat min. LAN či lépe možnost připojení na školní SSID

Prezentační techniky – interaktivní tabule Dnes již překonané technologie interaktivních ploch na které dataprojektor promítá obraz Dnes již nutnost multitouch

Prezentační techniky – skutečná interaktivita V dnešní době dataprojektor s interaktivitou v sobě, slouží pro pomítání na libovolný podklad.

Prezentační techniky – skutečná interaktivita Dotykové LCD panely, redukují základní neduhy projektorové techniky blikání, hloubky barev, stíny etc.) https://www.youtube.com/watch?v=cDTWqfH-48o

Prezentační techniky – skutečná prostorová interaktivita Corinth Classroom Aplikace s 3D modely všeho možného – ukázat v demo PP https://www.youtube.com/watch?v=abYd1d5Qv2k

Virualní realita Popsat princip virtuální reality, snímáno dvěmi kamerami s malou vzdáleností (tak jako oci) mozek si pak po přehrání obraz složí a vidí prostorově

Virtuální realita Ukázka použiti Virtuální reality pro výuku

Microsoft Hololens Epson Moverio BT-200 Rozšířená realita Nový trend : rozšířená realita, promítání obrazu do skutečného pohledu člověka, při doplnění o další senzory možno použít například pro zvýraznění žil ve výuce zdravotních sester, etc.

Vývoj testování – praktická historie (stále používaná) Dlouhodobě zaběhlá varianta Téměř nulové náklady Časově náročné vyhodnocení Často neobjektivní Jak se ověřují nabyté kompetence studentů?

Vývoj testování - mezikrok Interní zařízení organizace Obrovské pořizovací náklady Složitá kontrola spuštěných aplikací Standardně používané počítačové učebny (např. momentálně i v rámci testování ČŠI či na státní maturity) Testování např. pomocí aplikace ALF

Vývoj testování – mezikrok #2 Interní zařízení organizace Vysoké pořizovací náklady Z vnějšku neovlivnitelné Hlasovací zařízení: pro zjištění odpovědí cílové skupiny s jednoduchým vyhodnocením, výhoda ve třídě, odpovídá se v soukromí a není tudíž ovlivňování. Sofistiovaná zařízení umožňují zadávat kromě výběru klasické odpovědi i např. zadávání vzorců etc.

Typ konzole podobné dálkovému ovladači na televizi Hlasovací zařízení Didaktická pomůcka Typ konzole podobné dálkovému ovladači na televizi Intuitivní ovládání na které jsou studenti/žáci zvyklí z telefonů a dalších zařízení

Výhody hlasovacích zařízení: oživení vyučovací hodiny zvýšení zapojení studentů rychlé ověření porozumění učiva objektivní zkoušení rychlé a přehledné vyhodnocení archivace výsledků testů a statistik možnost využití i mimo výuku

Vývoj testování – současnost Prakticky nulové pořizovací náklady pro organizaci Motivační prvek S další možností využití Nutnost bezdrátové konektivity Fenomén dnešní doby, za využití SSID školy se mohou připojit ke claudovým službám a odpovídat na testové otázky ze svého zařízení

Distribuce aplikací pomocí: App store Windows Phone Store Google Play Mobilní aplikace Distribuce aplikací pomocí: App store Windows Phone Store Google Play Elementární popis co to je se zdůrazněním multiplatformnosti.

Moderní způsob testování http://www.edubase.cz/ http://www.eduribbon.cz/ http://www.dotest.cz/new_dotest.php http://www.dosli.cz/ http://www.asuseduclass.cz/ http://socrative.com/ Ukázka aplikace Socrative, možno instalovat do zařízení či spustit z webu. Po zadání „čísla“ učebny se objeví otázky na které respondent reaguje. Pochopitelně možno využít i dalších odkazů

Didaktické online aplikace Velké množství zdarma Některé s českou lokalizací Odkaz na náš web, kde se projdou specifikaci některých aplikaci a případně si některé vyzkouší http://apps.dotyk.ujep.cz/

Výukové materiály z OP-VK https://databaze.op-vk.cz/