Stahování aplikace dáváme sociální rozměr. Manažerské shrnutí Připravit tři koncepty pro sociální média byla pro nás výzva. Humornou formou pracujeme.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
představujeme vám SLIDEPLAYER.CZ
Advertisements

Jak ovlivňuje můj život současná technika
Sociální média pro eshopy: Hračka, nebo nové zisky?
Využití potenciálu mobilního kanálu

 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Propagace a reklama na facebooku
Mobilní display kampaně
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Autor: Ondřej Šimčík. OBSAH  Televizory Televizory  Počítače Počítače  Mobilní Telefony Mobilní Telefony.
 Taggmanager.cz je nový způsob komunikace umožňující jednoduché propojení mobilního telefonu se speciálním webovým obsahem vyvíjený pod záštitou ministerstva.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Cvičení #1 *39TUR Zima 2013/2014 Testování uživatelského rozhraní Adam J. Sporka.
Kreativa & přímá komunikace. Katalogy Letáky Kupóny Dopisy DRTV Direct maily SMS MMS y On-line display ads Sociální sítě Weby Call centra...
Název: Co nám hrozí na internetu
Vítáme Vás na dnešním odpoledním setkání na téma…
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
On-line reputation Adam Zbiejczuk (influencer.cz)
ICQ. Co je ICQ? ICQ je nejpoužívanější a nejpopulárnější komunikační program. ICQ je zkratka slangového výrazu „I seek you“ (hledám tě). Slouží ke komunikaci.
Využití internetu a sociálních sítí v lesní pedagogice Jiří Dolejší
Doprovodné informace k nabídce na vytvoření webových stránek.
Mobilní trh v číslech Internet Advertising Conference 2011 Pracovní skupina pro mobilní reklamu.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_130_IT7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Internetové služby Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miloš Nygrýn.
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Propagace Martin Krčál VIKBB42 Knihovnické procesy a služby Brno, 9. května 2012 propagace nových služeb.
Facebook je rozsáhlý společenský webový systém sloužící hlavně k tvorbě sociálních sítí, komunikaci mezi uživateli, sdílení multimediálních dat, udržování.
Vstup Vstup do internetového bankovnictví je zabezpečen Klientským číslem a kódem PIN. Tyto údaje obdržíte v aktivačním balíčku k internetovému bankovnictví.
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: říjen.
1 iMUNIS Portálové řešení pro obce Mgr. Jan Brychta Mgr. Tomáš Lechner Triada, spol. s r. o.
Vzdělávací technologie aplikace Jaromír Reger (L07155)
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
E-business Eva Alková, Zuzana Zapletalová. E-business  Elektronické podnikání  Využívá webové technologie a automatizované softwarové systémy  Podle.
Evropská jazyková cena Label Praha, Historie programu iniciativa vycházející z dokumentu vydaného EK v roce 1992 – „White Paper“ v ČR od.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Zábava na internetu Číslo DUM: III/2/VT/2/2/28 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Pavel Vyleťal Autor: Roman Lachowicz Motivace Jana Beera a jeho projekt sekundárního vzdělávání v penitenciární praxi
T VO Ř IT Č ASOPIS NÁS BAVÍ. Jmenuji se Jolana Jančová a chodím do čtvrté třídy Základní školy a mateřské školy v Olešnici. Moje zájmy jsou: jízda na.
Adaptace on-line David Kunssberger Miroslav Lupač Agentura Koniklec, o. p. s.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
© KAM po Česku.  200 ks oboustranných materiálů (A3)  50 ks oboustranných materiálu (A4)  200 ks vizitek IC  2 samolepky s QR kódem  200 ks lístkových.
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
Uvadající význam značek David Antoš, Lupa.cz. Kdo jsem? David Antoš Jabber:
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
Znalostní a vzdělávací databáze pro energetiku Praha, Květen 2009 INERGO, a.s. Praha CDFE, o.p.s. Praha INERGO výukový server.
Oblíbený předmět Public Relations Koudelová Lenka, 1.A.
Elektronické služby finalistů Parádní web 2014 Martin Strnad oddělení IT
FACEBOOK. CO JE FACEBOOK? - společenský webový systém - komunikace mezi uživateli - přeložen do 68 jazyků -V roce 2010 vznikl americký film The Social.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Anotace Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru M/01 PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu Informační a komunikační technologie, inovuje.
Anotace: Prezentace je určena žákům 5. ročníku, slouží k seznámení žáků s internetem, jeho nejčastější používání, varování před některými nástrahami a.
Formy komunikace na internetu. 1. Elektronická pošta -  Jeden z nejstarších způsobů komunikace na internetu  - odděluje v ové adrese.
25 / 1 / 2011.
Vít Richter (využití podkladů kol. P. Mazáčové a L. Nivnické)
ČT1 – Události v regionu –
Aplikace nových forem marketingu
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
CHARAKTERISTIKA INTERNETU
Jak využít sociální média v komunikaci sportovních organizací
Atraktivní zaměstnavatel
SOCIÁLNÍ SÍTĚ Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Přehled o esperantu v českých médiích
EVROPSKÁ REGULACE B2B.
VARIANTY A CENÍK REKLAMNÍHO ZVIDITELNĚNÍ
Jak lze využívat internet
4. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ prosinec.
Transkript prezentace:

Stahování aplikace dáváme sociální rozměr

Manažerské shrnutí Připravit tři koncepty pro sociální média byla pro nás výzva. Humornou formou pracujeme s předními osobnostmi sociálních médií, kteří si vyzkouší aplikaci doslova na vlastní kůži. Do stahování aplikace zapojujeme sociání rozměr, nastavujeme mediální budget. První fáze se propojuje se třetí a využíváme podklady z testování aplikace, také navrhujeme mediální budget.

Souhlas Agentura SYMBIO Digital, s.r.o. souhlasí se Zásadami komunikace při sjednávání smluv ve znění uvedném v žádosti o nabídku “Social Media” z března 2014.

Reference Twitter a Facebook serveru Tyinternety.cz Jeden z největších blogů zaměřený na svět digitální komunikace, který už pět let přináší novinky a inspiraci ze světa sociálních médií a startupů. Odkaz: Facebooková stránka Máme rádi psy Největší česká komunia milovníků psů, o kterou se staráme od jejího založení před 5 lety. Zároveň naše testovací hřiště pro zkoušení všech novinek a změn v chování Facebooku. Odkaz: Kontaktní osoba: Jakub Kuneš,

Reference - vybrané klientské projekty Správa Facebookové stránky projektu ChodícíLidé.cz Pro nadaci Sirius jsme navrhli strategii fungování na sociálních sítích a dva roky se staráme o jejich facebookovou stránku. Odkaz: Kontaktní osoba: Slávka Hocká, Správa Facebookové stránky projektu Wayra CEE Pro největší světový startupový akcelerační program jsme navrhli, připravili a rozjeli prezenci na sociálních sítích pro středoevropský region. Wayra CEE na Facebooku a na Twitteru nastavuje benchmark pro ostatní akadamie po světě. Odkaz: Kontaktní osoba: Lenka Kučerová, Správa Facebookové stránky portálu Monster.cz Pro pracovní portál Monster.cz jsme navrhli a zrealizovali relaunch jejich facebookových aktivit. Odkaz: Kontaktní osoba: Petr Skondrojanis,

Kalkulace

“Datová bojovka” pro internetové celebrity

Vybrané influencery povoláváme do akce ještě před samotným oficiálním testováním a vtahujeme je do děje díky “datové bojovce”, kde se mohou spolehnout jen na sebe a mobilní aplikaci Můj T- Mobile. Influenceři budou dostávat úkoly pomocí SMS. Díky jejich povaze tato akce bezesporu nezůstane bez šíření informací na sociálních sítích. K tomu je i také budeme v průběhu bojovky vybízet.

“Datová bojovka” pro internetové celebrity Kdo jsou naši influenceři? Lidé, kteří zaručí šíření mezi velké množství uživatelů sociálních sítí. Jakub Svoboda - tyinternety.cz, Vojta Bednář - tyinternety.cz, Jan Beránek - Lupa.cz, Martin Vyleťal - Lupa.cz, Pavel Hacker, Jenda Perla.

Stahujeme společně aneb group byuing trochu jinak…… „Milí fanoušci T-Mobile. Pokud se vám povede během následujícího měsíce dostat aplikaci Můj T-Mobile mezi 100 nejstahovanějších aplikací na Google Play nebo iTunes, dostanou všichni, kdo ji budou mít ve svém telefonu, skvělou odměnu. A čím výš aplikaci dostanete, tím větší vaše odměna bude.“

Stahujeme společně aneb group byuing trochu jinak…… Abychom podpořili šíření aplikace právě mezi širší cílovou skupinou, rozhodli jsme se poprvé dodat do stahování aplikace sociální rozměr. Tuto mechaniku budeme komunikovat v rámci všech našich sociálních kanálů, na kterých budou moci naši fanoušci navíc sledovat i průběžné výsledky a dostanou k dispozici obsah, kterým budou moci ke stažení aplikace motivovat své přátele.

Stahujeme společně aneb group byuing trochu jinak…… Mobilní facebooková reklama doporučený rozpočet pro nových instalací je ,- (včetně fee za správu reklamy) Speciální formát fcb mobilní reklamy zaměřené na nákup aplikace Další možnosti propagace využití interních kanálů T-Mobile - katalog mobilních aplikací a časopis Applikace.cz, TV pořad Applikace, výměna reklamy s vybranými českými vývojáři aplikací a mobilních her (výměnou pro ně za zviditelnění v budoucnu),

? Název vymyslet s Martinem

Komiksovým seriálem ztvárníme nejvtipnější situace, které se přihodí našim influencerům během „datové bojovky“. Ukážeme například obrázek displeje mobilu se zprávou: "Tohle je moje posledni SMS. Jsem ztracen uprostred Olomouce, volat ani na interent uz nemuzu. Snazil jsem se, ale ukoly byly nad moje sily. At uz jste zasiti kdekoliv, preju vam, at vas zitra neboli hlava! Ja jdu cekat na nadrazi." Odpověd: MMS z nádražní hospody.

? Název vymyslet s Martinem Aktivovat fanoušky můžeme i pomocí jednoduchých soutěžních konceptů na zvyšování engagementu. Příklad postu: „Stáhni si do mobilu naši aplikaci Můj T-Mobile a dej nám to vědět do komentářů. Poslední komentář vyhrává balíček masáží! Pečovat o vás nás baví!“

? Název vymyslet s Martinem Kampaň bude probíhat vždy cca týden a časově se shoduje s vydáním updatu mobilní aplikace (cca 1 x za čtvrt rok). Není to jen o postech, ale také o grafice. Součástí je příprava coverů, obrázků k postům.

Děkujeme za pozornost