Prezentační techniky 25.3. 2010.  Vytvořit bez mluvení řady podle zadaných parametrů (barva vlasů atd.), co nejrychleji  Smysl: zpětná vazba ke spolupráci.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Videotrénink interakcí
Advertisements

pro společnost Chodura
TALENTI V DHL SUPPLY CHAIN
Základy práce s textem Prezentační techniky
Marketingový mix – Propagace (komunikace)
HelpDesk – Celní správy ČR
Sylabus pro prezentační dovednosti I.
Sylabus pro prezentační dovednosti III.
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
PREZENTAČNÍ TECHNIKY, Improvizace ve skupinách i jednotlivě.
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink.
Maturitní otázka č. 21 Kristýna Kaňovská 4. A.
ArtParty uvádí. CM (Community Music ltd.) je nezisková organizace zaměřená na moderní hudbu. Sídlí v Londýně a úspěšně působí již od roku Cílem.
Změníme Váš úhel pohledu 360°advertising. Umístit reklamu je důležité Děláte svoji práci dobře, možná dokonce skvěle ! Ale ví to o Vás Vaši potenciální.
Kurikulární reforma a pedagogický sbor ZŠ Vrané nad Vltavou.
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink Cíl: V době vymezené na seminář zopakovat a prohloubit znalosti a dovednosti účastníků v oblasti.
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
On-line forma výuky Cvičení z techniky a technického vzdělávání Zpracoval: Jan Drobný (209671)
Specifika zpracování vzdělávacích obsahů vyučovacích předmětů: Čtení – globální a analyticko–syntetická metoda – vzhledem k vícečetnému postižení bylo.
, PREZENTAČNÍ TECHNIKY Poznání sebe sama ve skupině (jak jednám při hromadné aktivitě)
Dujková Michaela, 4.B Juřinová Nikola, 4.A. Stanovené cíle prezentace Upřesňující informace Shromáždění podkladů Stanovení hlavních bodů Grafické zpracování.
Metodické pokyny pro předmět Tlumočnický proseminář
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Prezentační dovednosti
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Marketingová komunikace
Varovné signály PPP Státní zdravotní ústav. První varování ▪ Zpočátku dívka omezuje příjem některých potravin (sladkosti, smažená jídla, slazené nápoje…),
KOMUNIKACE V PRAXI METODIKA. Vznik metodiky Čtyři moduly v rozsahu 40 hodin 20 hodin e-learningového studia 20 hodin prezenčního studia.
Komunikace a informace „Schopnost prezentace, představí sebe a oddíl“ Zásady kvalitní prezentace Jan-Iáček-Konečný , Vídeň.
Prezentujeme výsledky projektu Výpočetní technika.
1. Datum vytvoření: Téma: Popis krajiny Cíl prezentace: Práce se smysly při popisu okolní krajiny Časová dotace: 45 min Anotace: Výukový materiál.
Studentská digitální karta Institut Trhu Práce Bc. Jan Heřmánek Okresní zastoupení ITP při HK – Ústí nad Labem.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 1 Barevná setkání - mandala Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 8) Možnosti.
PROCVIČENÍ MOZKOVÝCH HEMISFÉR, IMPROVIZACE Prezentační techniky
Obhajoba projektu PA165 Půjčovna stavebních strojů
Aktivity na seminá ř i Prezenta č ních technik Skupinová spolupráce.
PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI
Mooting – jak argumentovat JUDr. Maxim Tomoszek. Smysl simulace Příprava na reálné situace Příprava na reálné situace Kontrolované prostředí Kontrolované.
Profil manažera vzdělávání EGON centra VS Benešov,
Technika mluveného projevu Přednáška: pondělí 16:40–18:15 (6 týdnů) Seminář: pátek (2 skupiny) Zápočet: aktivní práce v semináři.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Pedagogická komunikace
ARTETERAPIE.
Faktory ovlivňující rozvoj pedagogických dovedností studentů Jana Stávková.
Osnova výuky_únor 2011 MANAŽERSKÝ KOUČINK MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková.
Světový den výživy – 16. říjen
KOMUNIKACE A JEDNÁNÍ s LIDMI – na vysoké škole, v organizaci, ve společnosti.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Jsme menší státní škola v obci, pilotní škola projektu v Jihomoravském kraji. Naši mateřskou školu navštěvuje celkem 131 dětí, základní školu 268 žáků.
Hrajeme si s eTwinningem PRAMEŇÁCI, ZŠ A MŠ PRAMENY, KARVINÁ.
Propagace Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat.
Vliv týmové spolupráce na výsledky zdravotnických zařízení
aneb projektový den pro žáky primy a sekundy DATUM: 9. května 2008
Inf Prezentace informací
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Textilní nanomateriály pro nanotechnology (TNM)
Oblíbené fastfoody.
Ing. Lucie Brzáková 15. května 2017 Kvalita – Quality 2017
Komunikace Opakování (prezentace, asertivita, přesvědčování, manipulace, řeč těla, zpětná vazba, naslouchání, motivace)
Marketingová komunikace
Talent marketingových komunikací
Prezentační dovednosti Pavla Kotyzová
Hra na myčku Vnímání, fyzický rozvoj a pohybová koordinace, komunikace s dětmi, spolupráce při činnostech.
Ing. Lucie Brzáková 12. září 2017
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
Prezentační a komunikační dovednosti
Moderní trendy v gastronomii
Vztah k životnímu prostředí
SMYSLOVÁ SOUSTAVA DENISA POSKOČILOVÁ 8.C. SMYSLI ZRAK – SVĚTLO SLUCH –ZVUKY ČICH – PACHY CHUŤ – JÍDLO HMAT – CO CÍTÍME KDYŽ SI NA TO SÁHNEME.
Transkript prezentace:

Prezentační techniky

 Vytvořit bez mluvení řady podle zadaných parametrů (barva vlasů atd.), co nejrychleji  Smysl: zpětná vazba ke spolupráci ve skupině, kdo je dominantní, kdo se nechá vést, jak rychle se skupina domluví

 V kruhu každý popíše svoje oblíbené jídlo tak, aby na ně ostatní dostali chuť – hodnotí se zaujetí posluchačů (1-5)  Smysl: práce s hlasem, dovednost zaujmout, fantazie, komunikace se skupinou, kontakt s posluchači,…

 Ve skupinkách vymyslet reklamu na neexistující výrobek (co nejvíce jej vychválit, za použití reklamních strategií), pak prezentace před ostatními skupinami  Smysl: strategie získání pozornosti posluchačů, práce v týmu, rozvíjení kreativity, prezentace na veřejnosti, práce s hlasem,…