Structures, tunnels - zeměpis Růžena Dryeová - ZŠ SNP HRADEC KRÁLOVÉ Metodické pokyny pro učitele Předmět: zeměpis Jazyk: AJ Jazyková úroveň: A2 Rok: 2010.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZÁJMENA- osobní, přivlastňovací a předmětová
Advertisements

Občanský průkaz - občanská výchova Jarmila Brnická - ZŠ - Antonínská 3, Brno Metodické pokyny pro učitele Předmět: občanská výchova Jazyk: NJ.
ENEMIES OF THE LATE ROMAN EMPIRE - dějepis Radek Holcepl - EDUCAnet ČB Metodické pokyny pro učitele Předmět: dějepis Jazyk: AJ Jazyková úroveň: A2.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
PROJEKT 5.ročník - anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Téma: Rok – měsíce – dny.
Hodnocení klíčových kompetencí ZŠ Jablunkov 2009/102010/11.
Převádění jednotek rychlosti - fyzika Chalupníková Rita - ZŠ Slatiňany Metodické pokyny pro učitele Předmět: fyzika Jazyk: AJ Jazyková úroveň: A1.
Flat shapes - obvod geometrických útvarů - matematika Holasová Alena - ZŠ a MŠ Ostrava - Zábřeh, Kosmonautů 15 Metodické pokyny pro učitele Předmět:
Rozlišení rovinných útvarů a těles - matematika Jaroslava Broumová - ZŠ Školní Nové Město nad Metují, Metodické pokyny pro učitele Předmět:
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_03_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_103 Jméno autora: Lucie Šrámková Třída/ročník: 4. Datum vytvoření: Výukový materiál zpracován v rámci.
(komentovaný přehled)
Nový Zéland - Co nebo kdo je kiwi
Tasmánie – poslech, práce s textem. Anotace: Žáci si v prezentaci procvičí poslech a čtení, což je podpořeno vizuálně a sluchově. Žáci také pracují s textem.
Pravěkým umělcem - výtvarná výchova Martina Dostálová - ZŠ K
Míchání barev - výtvarná výchova Mgr. Milena Coufalová - ZŠ Sv
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_04_AJ_CM Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Vikingové - dějepis Dana Buchartova - ZŠ Planá Valy Metodické pokyny pro učitele Předmět: dějepis Jazyk: AJ Jazyková úroveň: A2 Rok: 2010.
Průřezová témata klíčových kompetencí
Základní socioekonomické údaje o Spojených státech amerických (basic socioeconomic fact about The United States of America). - zeměpis Mgr. Ivo Dedek.
Zásady zdravé výživy - pestrá strava - pracovní výchova Mgr
Sloh - pohádky Hádej pohádku
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_15_AJ_CM Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_671_SOME_ANY TÉMA: Some, any ČÍSLO PROJEKTU:
INTERAKCE KOMUNIKACE PEDAGOGICKÁ KOMUNIKACE
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_13_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Geometrical shapes - matematika Mgr. Jana Horáková - ZŠ Brno, Antonínská 3 Metodické pokyny pro učitele Předmět: matematika Jazyk: AJ Jazyková úroveň:
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_03_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_12_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivityIII/2 SadaAnglický jazyk NázevSubject.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_9 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
KOMPETENCE PRO ŽIVOT versus KLÍČOVÉ KOMPETENCE. Kompetence pro život Soubor vědomostí, dovedností a postojů. To co chce zaměstnavatel od zaměstnance (tedy.
VY_22_INOVACE_05.AJ.7 ŘADOVÉ ČÍSLOVKY, DATUM (Ordinal numbers and dates) Ročník:7. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
INTERAKCE KOMUNIKACE PEDAGOGICKÁ KOMUNIKACE
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Charakteristika výukového materiálu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
AUTOR: Mgr. Alena Kaĺavská NÁZEV: VY_32_INOVACE_ 10_My school
Charakteristika výukového materiálu
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Hana Klimíčková
MY HOUSE - MY CASTLE Autor: Mgr. Ivana Tesařová
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Chebu reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/ Sada.
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Charakteristika výukového materiálu
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_01_Hudební nástroje
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Autor: Mgr. Eva Procházková
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010
The distribution of plants, where can plants grow
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_31
Mgr. Alena Mátlová The English dates VY_32_INOVACE_Aj.20 prosinec 2012
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_36_Dinosauři - popis
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010
POKUS S PŘELÉVÁNÍM VODY DO RŮZNÝCH NÁDOB
Transkript prezentace:

Structures, tunnels - zeměpis Růžena Dryeová - ZŠ SNP HRADEC KRÁLOVÉ Metodické pokyny pro učitele Předmět: zeměpis Jazyk: AJ Jazyková úroveň: A2 Rok: 2010

Cíle aktivity Obsahové cíle: Žák popíše a porovná místa jako součást opakování učiva vlastivědy v 5. ročníku nebo na začátku 6.ročníku. Jazykové cíle: Žák si obohatí a aktivizuje slovní zásobu, např. skyscraper, tunnels, underwater; aktivně používá gramatickou vazbu "was built"; Žák si procvičí jazykové dovednosti poslech, čtení s porozuměním, práce s textem. Kompetence: Kompetence komunikativní - žák formuluje a vyjadřuje své myšlenky a názory v logickém sledu, vyjadřuje se výstižně, souvisle a kultivovaně v písemném i ústním projevu, naslouchá promluvám druhých lidí, porozumí jim, vhodně na ně reaguje, účinně se zapojuje do diskuse, obhajuje svůj názor a vhodně argumentuje. Kompetence k učení - žák vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě. Pomůcky: CD k textu Super structures, pracovní list, slovníky, text

Pracovní postup aktivity 1. Žáci doplní samohlásky do slov v pracovním listě "Ztratily se samohlásky". 2. Učitel/ka pustí nahrávku a děti doplňují chybějící slovíčka do textu. 3. Žáci pracují ve dvojici a doplněná slovíčka si vzájemně zkontrolují; poté proběhně kontrola v rámci celé třídy.

Klíč: skyscrapers, bridges, houses, schools, dams,tunnels Poslech- trains, water, of, world, Japan, travel, 25, Použitá literatura, zdroje: Oxford Read and Discover, Discover 3, Super structures, Oxford University Press, 2010, str.4-5

Pracovní postup pro žáky Předmět: jiné Název aktivity: Structures, tunnels Jazyk: AJ Instrukce žákům v cílovém jazyce: 1. Vowels have got lost. Can you find them? 2. Listen and complete the text. 3. Work with your partner and check the answers; now we will check them together