2. Benefiční akce Cvičení Antropologie občanské společnosti Alena Řiháková Podzim 2009.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Management sportovního klubu © Nymburk 2012
Advertisements

Financování komunitních projektů Tento příspěvek vznikl při řešení grantu podpořeného Vzdělávací nadací Jana Husa Ing. Jana Krbová.
Neziskové organizace a jejich financování
Projekt Svazu na podporu meziobecní spolupráce v ČR Projektový tým Svaz měst a obcí ČR Ostrava, 04. listopadu 2013.
Komenský by se radoval aneb škola hrou
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Plánování a řízení kariéry
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
Fundraising PE 415.
Jednotky požární ochrany
CSR V INTERNÍ KOMUNIKACI SKUPINY ČEZ
Dobrovolnictví a veřejná služba v obci Jak na to? Akce je součástí projektu NSZM ČR „Dobrovolnictví a veřejná služba v obci - jak na to?“ podpořeného finančními.
RYTMUS, o.p.s – od klienta k občanovi
Postup výzkumného šetření v projektové fázi I. V projektové části směřují výzkumné práce k přípravě výzkumného šetření pro získání empirických informací.
Společně Měníme a Rozvíjíme Venkov – SMARV PRV ČR III /005/3310a/672/
1 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova : Evropa investuje do venkovských oblastí „ Kdo za to může – kompletní vzdělávání pro přípravu a realizací.
U MÍME ŽÍT NAPLNO ! Kampaň pro ženy s rakovinou prsu 2008.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Management  Je umění řízení, působení na určitou soustavu (např.společnost) a ovládání její činnosti  Tento název může také označovat skupinu vedoucích.
Struktura personální směrnice
Příprava a realizace kroků k využití strukturálních fondů EU v období 2007 – 13 Jiří Čunek 1.místopředseda vlády a ministr pro místní rozvoj.
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Společenská odpovědnost organizací
Strana: 1 © Vema, a. s. Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky.
Cesta do Sluneční zahrady Charitativní večer pro děti s handicapem sobota 17:00 – 21:00.
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Cloverleaf Limited s.r.o. IČ: Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky v rámci Operačního.
Neziskové organizace a jejich financování
Evropská obchodní akademie1 Projektové řízení fundraising Evropská obchodní akademie Děčín projektové řízení klíčová kompetence školského pracovníka.
1 OD PROJEKTOVÉHO ZÁMĚRU KE KVALITNĚ PŘIPRAVENÉ AKCI 3 témata a) Přehled požadavků financující instituce b) Fáze přípravy akce c) Kritéria úspěšnosti akce.
Účel a cíle zřízení TPS z pohledu MZe Praha Ing. Pavel Sekáč, Ministerstvo zemědělství Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje.
EXPERTNÍ PODPORA PŘÍJEMCŮM DOTACE Z ROP JIHOVÝCHOD Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Investice do vaší budoucnosti.
Úkol na příští seminář: Pro vybranou NNO: Vybrat nejvhodnější fundraisingové metody Sestavit seznam vhodných zdrojů Specifikovat okruh dárců Zpracovat.
Občanský sektor. Veřejný prostor Klíčová slova: stát x člověk (občan) – mezi nimi se rozpíná prostor – zahrnuje věci veřejné Klíčová slova: stát x člověk.
Veřejné kampaně Petr Machálek. Co obsahuje správná kampaň? vytčený cíl strategii a taktiku soustavné a proaktivní úsilí plánovitý postup k cíli, krok.
Personální plán pro podnikatelský plán
Sdružení rodičů při MŠ Sluníčko. Proč sdružení rodičů  MŠ spravuje finanční prostředky určené pouze na předškolní vzdělávání  MŠ nemůže spravovat finanční.
Prezentace a komunikace projektů Donátor a neziskovka  Smluvní vztah = oboustranné partnerství  Donátor Vám peníze nedává, ale investuje.
Dotační program Podpora veřejně účelných aktivit seniorských a proseniorských organizací s celostátní působností Workshop Realizace politiky přípravy na.
Rozvoj dalšího vzdělávání obyvatel na venkově v Moravskoslezském a Zlínském kraji Cloverleaf spol. s r.o. IČ: Tento projekt je spolufinancován.
Financování NO Systém veřejného financování - financování z veřejných rozpočtů Finance z neveřejných zdrojů (tuzemských i zahraničních) Nadace tuzemské.
1 Projekt : „ PODPORA ZDRAVOTNICKÝCH OBORŮ“ DOBROVOLNICTVÍ - je svobodně zvolená činnost, konaná ve prospěch druhých bez nároku na odměnu.
SPOJENCI sbírkového projektu POMOZTE DĚTEM! Kateřina Tomášová – projektová manažerka.
Pojďme společně podpořit rozvoj meziobecní spolupráce v ČR.
Nebojte se velkých věcí, Think Big! Tomáš Litera – Slunda
Ekonomika Zdroje finančních prostředků pro neziskové organizace 3. Ing. Miroslava Farmačková VY_62_INOVACE_FAR_EK.3_1_09.
Příprava a organizace atletických soutěží Přípravná etapa cca 12 – 1 měsíc před konáním Realizace soutěže Závěrečná etapa cca do 1 měsíce po ukončení soutěže.
Financování podniku. náklady přímé – stanoví se na jednotky (materiál, úkolová mzda, pojištění z úkol. mezd) přímé – stanoví se na jednotky (materiál,
„Podpora zaměstnanosti Litoměřicka“ CZ.1.04/3.3.05/ Projekt je financován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a.
Praktické zkušenosti z Českého systému kvality služeb Specializované pracoviště ČSKS Výroční konference k 20 letům výročí A.T.I.C. ČR Ostrava, 7. března.
Komunitní plánování ORP Roudnice nad Labem – spolu a inovativně.
Integrated and Planned Enforcement of Environmental Law Phare Twinning Project CZ03/IB/EN/01 PROGRAMY INSPEKCÍ Robert Mout DCMR – Agentura pro ŽP.
Sponzoring. Tři pilíře Sponzor (firma, podnik) Sponzorovaní (neziskové organizace) Zprostředkovatelé spolupráce (média)
Cesta k uplatnění na trhu práce Fond dalšího vzdělávání, 2017
5 POTŘEBNÝCH SOUČÁSTÍ místní Agendy 21
Regionální inovační strategie Libereckého kraje
Výroční zpráva Občanského sdružení Konipaska za rok 2014
Workshop Realizace politiky přípravy na stárnutí, Brno, 15. října 2015
Název společnosti Obchodní plán.
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
Sponzoring.
Management a řízení hotelu
Liberecký kraj a nestátní neziskové organizace
Prezentace obchodního plánu
Prezentace obchodního plánu
Ing. Dana Kucharčíková, Dis.
Management Je umění řízení, působení na určitou soustavu (např.společnost) a ovládání její činnosti Tento název může také označovat skupinu vedoucích pracovníků.
Prezentace obchodního plánu
Sociálně aktivizační služby
Rodičovské fórum kraj Vysočina
Transkript prezentace:

2. Benefiční akce Cvičení Antropologie občanské společnosti Alena Řiháková Podzim 2009

Benefiční akce Rozumíme akci, na níž se účinkující zřeknou svého honoráře ve prospěch dobročinného účelu, stejně jako je na něj použit výtěžek zpravidla z dobrovolného vstupného. Prostředek fundraisingu (získávání prostředků) a PR (záměrná komunikace). Benefiční akceVeřejnost Zajímavost, divácká a publicistická vhodnost. Spojení se známými osobnostmi, uznávanými profesemi (jmenujte!), zastupiteli.

Benefiční akce Působnost benefiční akce: lokální, regionální, celostátní. Například: koncerty, plesy, maškarní bály, módní přehlídky, apod. Přípravná fáze PROČ? organizujeme BA; zvážit dostatečnost prostředků (lidských, finančních, čas) TYP benefiční akce (dle sponzorů, dle dárců, inspirace…) KDE? KDY? JAK?

Benefiční akce Organizace benefice Stanovit pozice v organizačním výboru – týmu (ekonom, PR, fundraiser, manažer…) Stanovení cíle (popř. cílové částky), více cílů: priority Souvislost druhu akce s cílovou skupinou! Datum a místo podřídit počasí a jiným akcím… Časový plán, rozpočtový plán Propagace akce, logo, letáky…pozvánky Záznamy z akce, poděkování

Příklady: Asistence o. s. Naším posláním je hledat s člověkem s tělesným a kombinovaným postižením jeho vlastní cestu, jak se zapojit v běžném životě.

Příklady: ARCUS ONKO o. s.

Příklady: NADACE LEONTÝNKA Doc. dokument

Příklad: Benefiční koncert World Music for Pakistan

Náplň cvičení Váš úkol: Pokuste se vymyslet benefiční akci a načrtněte plán této akce pro svou organizaci… Váš prezentovaný výsledek bude obsahovat: Krátce seznámit s posláním organizace Cíl benefiční akce (zisk cílové částky na určitý účel, prezentace veřejnosti, poděkování…) Příprava – zaměstnanci, dobrovolníci (počet, odměna?, motivace…), prostředky materiální, nemateriální Program Sponzoři (kde získáte finanční prostředky, kdo by byl ochoten pomoci…?) Propagace akce (jak dáte o akci vědět cílovým skupinám…? Kdo jsou cílové skupiny?) Shrňte očekávané náklady/výnosy-přínos !obhajte svou benefiční akci!