Základní fakta o vinařství TARAPACA Založeno v roce 1874, cílem bylo vždy vyrábět vína špičkové a konzistentní kvality. Patří mezi největší a nejdůležitější.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Právních služeb firmy proMIKRO s.r.o.
Advertisements

REVITALIZACE PRAŽSKÉ TRŽNICE
Úspěšné projekty podpořené Operačním programem Rybářství ŠTIČÍ LÍHEŇ – ESOX, spol. s r.o.
VÝVOJ ČESKÉHO OBCHODU A OČEKÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ Z d e n ě k S k á l a R e s e a r c h D i r e c t o r R e t a i l & S h o p p e r I N C O M A t i s k o v á.
stravovacích zařízení
Rovnovážný bod, rovnovážná cena
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
Objem a struktura trhu. Průmyslový řetězec Skládá se ze všech sektorů průmyslu, které jsou zapojeny do realizace výrobku Proces od získávání surovin přes.
MEDMORAVIA s.r.o. Včelařská stanice Rajhradice
Vinařství Kašík L.P Víno s tradicí. Úrodná půda, vinná réva, slunce, vinařovo srdce. To jsou již po staletí hodnoty,které tvoří jeden celek.
Připravil: Jan Polehňa
Zemědělství má budoucnost Ing. Jiří Papež Místopředseda zemědělského výboru Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR.
HLAVNÍ TRENDY ROKU 2006 koncentrace trhu nabrala prudce tempo, TOP 10 obchodníků má 63% podíl na trhu rychloobrátkovým zbožím - o 10 pct více než před.
17. května 2007Moderní obchodVÝVOJ A STRUKTURA ČESKÉHO OBCHODU 1 INCOMA Research TOP50 ČESKÉHO OBCHODU: VÝVOJ TRHU A ŘETĚZCŮ Zdeněk Skála, INCOMA Research.
Výrobek a jeho životní cyklus
VOC ZNOJMO vína originální certifikace
20. července 2013VY_32_INOVACE_100308_Marketing_1_DUM Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Roman Blaha. Obchodní akademie.
Nejlákavější kulturní památka
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Koncept farmářských prodejen
Tržní hospodářství I. Petr Machala.
SAP – tradiční dodavatel řešení pro malé a střední podniky
Úvod do marketingu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kateřina Linková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
úvod pojetí a obsah marketingu
Výběr dodavatelů Ivan Gros
Věrnostní klub - ČEDOK.
MARKETING.
Tomáš Kubeša Sdružení obrany spotřebitelů
Tork Purolin Nová speciální aplikace utěrky z netkané textilie
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
Revitalizace značky Víno Mikulov
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_NNA_476 Ročník: 3.
Ročník:2. Vzdělávací obor: Hotelnictví M/01 Kuchař – číšník H/01 Předmět :Nauka o nápojíchauka o nápojích Tematický okruh: Světová vinařství.
Ročník:3. Vzdělávací obor: Hotelnictví M/01 Kuchař – číšník H/01 Předmět :Nauka o nápojích Tematický okruh: Světové vinařství Téma: Vinařství.
Úkol na příští seminář: Poziční mapa služeb nabízených „vaší organizací“ Poziční mapa služeb nabízených „vaší organizací“ Zamyslete se nad možným.
L O společnosti - Rodinná společnost Matějovský byla založena v první polovině 90. let - Více než 20 let je úspěšným výrobcem ložního povlečení a jedničkou.
TRH (tržní mechanismus)
Spotřební daň Ekonomika podniku 2. ročník Spotřební daň - je nepřímá daň, tzn. je součástí ceny výrobku - je placena jednorázově při prvním prodeji od.
Tesco Store Zpracoval Ing. Jan Weiser. Osnova výkladu 1. Tesco ve světě 2. Tesco v ČR 3. Hlavní poslání firmy 4. Formáty prodejních jednotek 5. Tesco.
Bakalářská práce Vypracoval: Radek Hoferek Vedoucí práce: prof. Ing. Věra Bečvářová, CSc. Brno, 2012 Podmínky rozvoje vinařského podniku v současném modelu.
Vinařský marketing Znovínu Znojmo, a. s. Eva Gargelová.
Bradáčová, Šaková.  Velmi jednoduchá stránka, jejímž účelem není přímá podpora prodeje zboží, ale marketingová komunikace.  Technické problémy: 
Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu:VY_32_INOVACE_555_ Výroba vína 1 Název školy: Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná.
ING. LIANA HRABÁLKOVÁ VINAŘSTVÍ LUDWIG S.R.O. Vína Ludwig ve Vietnamu Seminář na Dni Vietnamu
LECTURA VALUATION Page 1 LECTURA Systém oceňování mobilní stavební a zemědělské techniky.
Druhy bank. Obchodní banky (komerční) Hypoteční banky Úvěrová a spořitelní družstva (kampeličky) Banky se speciálními funkcemi.
Má české potravinářství ještě nějakou budoucnost? Ing. Miroslav Toman, CSc. prezident Agrární komory ČR a Potravinářské komory ČR.
Security Systems BU Communication Systems Slide 1 Představení nových reproduktorů.
Povídání o víně Barbora Bílková1. Víno – jak poznat kvalitní víno od nekvalitního? V supermarketu nenarazíte na žádné vinařské speciální archix;vní kousky.
Revitalizace značky Víno Mikulov, spol. s r. o.
ABC, s. r. o. nabídka 2015 Josef Novák.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Prémiová vinotéka na ploše pražského hypermarketu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
FRANCOUZSKÉ VINNÉ OBLASTI
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Mgr. Rostislav Navláčil 15. Trh práce Občanská nauka 1. – 4.
Marketingové strategie
Chilská republika Dostupné z :
ABC, s.r.o. nabídka 2008 Josef Novák
NÁZEV ŠKOLY: Střední škola služeb a řemesel Stochov
VY_32_INOVACE_Sikorová_
ABC, s. r. o. nabídka 2015 Josef Novák.
ABC, s.r.o. Josef Novák 2/24/2019.
ABC, s.r.o. nabídka 2008 Josef Novák
ABC, s.r.o. - nabídka 2006 Josef Novák
Transkript prezentace:

Základní fakta o vinařství TARAPACA Založeno v roce 1874, cílem bylo vždy vyrábět vína špičkové a konzistentní kvality. Patří mezi největší a nejdůležitější chilská vinařství. Sídlí v údolí Maipo, kde se rodí zejména špičková červená vína Na českém trhu od roku 1997, tržní leader v kategorii chilských vín. Listing ve všech řetězcích kromě Lidlu. Spolu s JP Chenet nejprodávanější dovozová značka vín v ČR.

700 ha vlastních vinohradů v údolí Maipo. Snaha o výběr nejlepších poloh pro jednotlivé odrůdy.

Positioning S tradicí od roku 1874 je TARAPACA renomovaná společnost, která představuje esenci Chile a terroir údolí Maipo, jakožto nejuznávanější chilské vinařské oblasti.

Tradiční logo společnosti

Nejvyšší kvalitativní úroveň. Rovněž vhodná pro retailové řetězce.

Gran Reserva

Jedná se o vína nejvyšší kvality, z vybraných hroznů, která se běžně prodávají ve špičkových restauracích, nicméně díky známosti značky TARAPACA jsou výborně prodejná i v retailových řetězcích. Positioning

Střední kvalitativní úroveň, částečně leženo v barikovém sudu, výborný poměr cena a hodnota. Reserva

-Základní řada Varietal, -špičková odrůdovost, -nepřekonatelný poměr cena a kvalita, -velmi dobré a stále rostoucí prodeje v retailu, -těží ze znalosti značky TARAPACA, která má na trhu již velmi dobrou znalost a platí za typického představitele chilských vín.

Varietal

Tarapacá Varietal - Sortiment

Přehled všech řad