PROCES UČENÍ V TEAMBUILDINGU

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Videotrénink interakcí
Advertisements

Programy pro rozvoj kognitivních funkcí
Problémy spojené se zaváděním CLIL do škol:
Manažerská moudrost © Outward Bound – Česká cesta Outward Bound – Česká cesta, s.r.o.
1 Týmová práce TYMP1/ C3 Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
PSYCHOLOGICKÁ PŘÍPRAVA - ÚVOD
Aktivita C1 Vzájemné učení škol v oblasti autoevaluace celostátní závěrečná konference Praha Prezentují: Kateřina Žežulová - workshopy Jana.
Socializace Škola: Cyrilometodějské gymnázium a střední odborná škola pedagogická Brno Označení: CZ.1.07/1.5.00/ , VY_32_INOVACE_nov42 Autor Mgr.
AKTIVNÍ STÁRNUTÍ A MEZIGENERAČNÍ SOLIDARITA, ČILI JAK VŠTE VEDE STUDENTY K RESPEKTU A CHÁPÁNÍ STARŠÍCH OBČANŮ Mgr. Lenka Hrušková, Ph.D. VŠTE v Českých.
Pedagogické minimum – lektorské dovednosti
Kooperativní učení a rozvoj prosociálnosti Kooperativní výuka nerovná se skupinová práce.
Lucie Rohlíková Západočeská univerzita v Plzni
KLÍČOVÉ KOMPETENCE Lucie Hučínová Výzkumný ústav pedagogický v Praze
Zásady v tréninkové přípravě mládeže Licence B
1 Komunikační a prezentační dovednosti / C3 Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ,
Specifika zpracování vzdělávacích obsahů vyučovacích předmětů: Čtení – globální a analyticko–syntetická metoda – vzhledem k vícečetnému postižení bylo.
Sociální vztahy Percepce a komunikace Sociální a masová komunikace Interakce Interpersonální vztahy Sociální vztahy.
Lucie Rohlíková Jana Vejvodová ZČU v Plzni
P REZENTAČNÍ TECHNIKY MgA. Eva Suková
PARTNER PROJEKTU OBCHODNÍ AKADEMIE A STŘEDNÍ ZEMĚDĚLSKÁ ŠKOLA BRUNTÁL Ing. Ladislav Konopka Bruntál
Psychologie II Sociální psychologie
Zpracovala: Simona Hyková
Orientece v prostoru Romana Straussová Využití struktury u dětí s PAS.
LEADERSHIP DEVELOPMENT PROGRAM
ANGAŽOVANÉ UČENÍ Hana Horká.
1 Týmová práce TYMP 2/ C6 Styly vedení lidí/ 2. Odlišnosti vedení v jednotlivých fázích vývoje. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA.
VI. Chování spotřebitelů při nákupu Otázky: 1.Jak odhadnout pravděpodobné nákupy 2.Jak sociol.a psych. vlivy působí na chování domácností při nákupu 3.Proč.
Zahradní terapie Jabok ZS 2014 VK.
Cílená zpětná vazba Metody pro reflexi v EV.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Benedikt Chybík Název šablonyIII/2.
1 Roman Kučera – VŠB – TUO Radka Najmanová - OU Michael Rada – VŠP Jiří Bolgáč – SLU 2.
SEBEPOZNÁNÍ základ psychologické přípravy
Androdidaktika Vzdělávání. Smyslem vzdělání je dosáhnout moudrosti, nejen prostého vědění J. A. Komenský.
Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o Jak efektivně vést porady Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o. Mobil
Práce s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami. Příklady dobré praxe.
MANAŽERSKÉ KOUČOVÁNÍ Milada Blažková
Sociální psychologie se zaměřením na sport
Součástí této prezentace bude pravděpodobně diskuse, jejíž výsledkem budou akce. Pomocí aplikace PowerPoint lze navržené akce zaznamenávat v průběhu prezentace.
ARTETERAPIE.
1 Komunikační a prezentační dovednosti / C2 Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ,
Koncepce třídy  Činnost třídního učitele.  Třídní učitel by měl mít podporu v pracovníkovi pověřeném prevencí, ve školním psychologovi, ve výchovném.
12. Autodiagnostika = sebepoznání (z hlediska psychologie součást sebereflexe, která je strukturovaným procesem vývoje osobnosti)
KOMUNIKACE A JEDNÁNÍ s LIDMI – na vysoké škole, v organizaci, ve společnosti.
Komunikační a prezentační dovednosti / C2a Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová 1 UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ,
I n k l u z i v n í v z d ě l á v á n í aneb odvaha dělat věci jinak
Pedagogické zásady. 1. Zásada cílevědomosti Znamená: - jasně stanovit cíle - cíle zdůvodnit a motivovat - přiměřeně cíle objasnit - důležitá je i aktivní.
ZOBRAZIT TENTO SNÍMEK:
Komunikace při přijímacím řízení a v pracovním týmu
Projekt Podpora práce učitelů - PPUČ
Zpětná vazba Jitka Navrátilová
Rozvoj týmové spolupráce prostřednictvím pohybových aktivit
Vztahy mezi lidmi Percepce a komunikace Sociální a masová komunikace
Měření rychlosti zvuku
Zážitková pedagogika ve výuce Etiky
Bc. Helena Selucká Podpora čtenářství – podzim 2011
Psychologie učení.
Komunikace Opakování (prezentace, asertivita, přesvědčování, manipulace, řeč těla, zpětná vazba, naslouchání, motivace)
Skryté světy učení na pracovišti
ZÁKLADY SOCIÁLNÍ KOMUNIKACE
Mgr. Helena Hubatková Selucká VIKBB35 Podpora čtenářství – podzim 2013
Sociální dovednosti učitele
12. Autodiagnostika = sebepoznání (z hlediska psychologie součást sebereflexe, která je strukturovaným procesem vývoje osobnosti)
Komunikační a prezentační dovednosti / C2
Sociální psychologie.
Sandra Eliašová Klára Bílková Kateřina Dvořáková Volba povolání.
Assessment centrum.
NÁSTROJE KOUČOVÁNÍ Milada Blažková 2013/14.
Vzorový projekt pro ZŠ.
Vzorový projekt pro gymnázia
Vzorový projekt pro ZŠ.
Transkript prezentace:

PROCES UČENÍ V TEAMBUILDINGU

Práce se skupinou - bandura OBSERVAČNÍ UČENÍ - učení se nápodobou/z důsledků jiných lidí Vnímání, identifikace, přebírání, učení SELF-EFFICACY – vlastní účinnost (posílení sebevědomí skrze skupinu): Autentická zkušenost (úspěch ve skupině) Přesvědčování (info z vnějšku) Srovnání s druhými Informace o fyziologickém stavu

KOOPERATIVNÍ UČENÍ Práce v týmu Aktivní přístup (zapojení všech), spolupráce Pozitivní vzájemná závislost Interakce tváří v tvář Individuální zodpovědnost Vhodné využití interpersonálních dovedností Reflexe

ZPĚTNÁ VAZBA Zpětnou vazbou je informace z mé mysli/těla, jak na mě působí druhý člověk. Je to sdělená informace o chování systému nebo člověka. ZV ve skupinové diskuzi znamená to, že jedinec dostává informaci od druhých, jak na ně působí jeho chování. Většinou jde o tvrzení ne otázku.

johariho okénko Joseph Luft a Harry Ingham Čtyři zóny ve vztahu k druhým lidem Kombinace toho co on sám o sobě ví a neví a co o něm druzí vědí a nevědí. Ideálním prostorem k posunu je zpětná vazba od ostatních lidí.

johariho okénko