JUTS DSS, 5. listopadu 2008 Richard Lipka
JUTS 2 Základní vlastnosti Pseudoparalelní simulace na úrovni jednotlivých vozidel
JUTS 3 Mapa Obsahuje všechny prvky simulace, řídí jejich chování Segmenty (ulice, křižovatka, generátor, zastávka) Vozidla Světelná signalizace
JUTS 4 Vozovka Složena z buněk Buňky spojené do pruhů (JUTSTrafficLane pro vozidla) Ulice (JUTSRoad) složená z pruhů (v jednom směru) a jejich oddělovačů Vozidla mohou přejíždět mezi pruhy v rámci ulice
JUTS 5 Propojovací místa Spojují jednotlivé segmenty (pruhy, křižovatky) Umožňují pohyb mezi segmenty Mohou řídit pohyb vozidel Mohou být obsazeny vozidlem Přidělují vozidlu další cíl
JUTS 6 Křižovatka Složená ze zvláštních buněk (JUTSCrossRoadPlace) Předem připravené cesty )
JUTS 7 Vozidlo Vodící hlava a tělo Má maximální rychlost a zrychlení Zná cestu do nejbližšího propojovacího místa Dokáže zvolit pruh ve kterém má jet a dostat se do něj
JUTS 8 Pohyb vozidla Nalezení správného pruhu Zjištění, kdy nejpozději měnit směr Hledání volného místa před vozidlem (rekurzivní, přes několik segmentů) Kopírování vozidla na nové místo
JUTS 9 Autobusy Vozidla s předem nastavenou cestou Cesta popsána posloupností přístupových míst Do mapy doplněny zastávky
JUTS 10 Světelná signalizace Řídí pohyb na křižovatce, podle předem daného časového plánu Využívá propojovací místa (zakazuje a povoluje průjezd)
JUTS 12 Editor semaforů Umožňuje změny plánů za běhu programu
JUTS 13 Propojení Překladač plánů Propojovací třídy na úrovni jádra Propojovací třídy na úrovni GUI
JUTS 14 Statistiky V pruzích sbírány údaje o – počtu vozidel, která projela – době, kterou v pruhu strávila Lze je zobrazit nebo uložit
JUTS 16 Generátory Vytvářejí vozidla vstupující do simulace Fronta pro vozidla, která se nevejdou Nastavení pro různé doby Možnost měnit nastavení za běhu
JUTS 17 Databáze intenzit Vytváření generátorů Údaje po 15 minutách Změny generátorů za běhu simulace