HISTORIE KOUČINKU A HLAVNÍ PŘEDSTAVITELÉ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Představení společnosti
Advertisements

FAKULTA BIOMEDICÍNSKÉHO INŽENÝRSTVÍ ČVUT V PRAZE Zpřístupnění informačních zdrojů na ČVUT v oblasti biomedicínského inženýrství FRVŠ projekt č. 3368/2006.
Vize, Strategie, Cíle.
Klient jako motor změny
Ing. Jana Nováčková ZÁKLADY KOUČOVÁNÍ Ing. Jana Nováčková
PROJEKT - soubor aktivit, jejichž realizací v určeném časovém rámci dosáhneme stanoveného cíle; dojde ke změně z výchozího stavu do plánovaného stavu.
Bakalářský seminář Úvod BP Závěr BP.
a jeho využití u klientů po CMP
SLUŽBY ZAMĚSTNÁVÁNÍ V KOMUNITNÍCH SLUŽBÁCH V PRAZE A OKOLÍ.
Stavební spoření, úvěry, leasing
SÍŤOVÁ ANALÝZA.
D ATOVÉ MODELY Ing. Jiří Šilhán. D ATABÁZOVÉ SYSTÉMY Patří vedle textových editorů a tabulkových kalkulátorů k nejrozšířenějším představitelům programového.
Lenka Zahradníčková
BCF s.r.o. je členem Expertní skupiny Callisto Expert na systemický koučink a přístup Představení společnosti Experta na systemický koučink a přístup.
Interní trénink Coca-Cola HBC.
TURNÉ ČTYŘ MŮSTKŮ.
SOCIOLOGIE Sociologický výzkum. 1 Sociologický empirický výzkum, je nástrojem, umožňujícím řešit určitý problém.
1 Kriteria hodnocení simulace – Balanced Scorecard (BSC) Toto metoda může být s úspěchem využita i pro stanovování cílů konkrétních projektů. Detailně.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Apple Markéta Kučerová, 5.A. Obecně Americká společnost založená Stevem Jobsem Specializace na hardware a software Mezi nejznámější produkty patří iPhone,
Organizace spojených národů
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
ŠablonaIII/2číslo materiálu387 Jméno autoraMgr. Alena Krejčíková Třída/ ročník1. ročník Datum vytvoření
MODERAČNÍ TECHNIKY brainstorming brainwriting free-wheeling
Zásady pro stanovování cíle PhDr. Milada Blažková 2014
Otázky a dilemata. Komu? Dítě, žák, pedagog, pracovníciDítě, rodiče, pečovatelé Kde? Škola, poradenská instituceDomácí prostředí Kdy? Chování je nefunkčníNastane.
Koučink „Obvykle nás lépe přesvědčí důvody, které nalezneme sami, než ty, které se zrodily v mysli druhých.“ Blaise Pascal.
Opakování Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu.
Mgr. Jakub Karásek ZŠ Liberec, Na Výběžku 118, p. o. Vytvořeno: prosinec 2012 EU peníze školám CZ 1.07./1.4.00/ PRŮMYSL ČESKÉ REPUBLIKY 9. třída.
Lenka Zahradníčková
Systemický přístup v SP
ODRAZ VLNENÍ V RADĚ BODŮ
Koučování a koučovací otázky
Horolezectví Mgr.Radek Lienerth.
DRUHÁ SVĚTOVÁ VÁLKA ( – )‏
PARALELNÍ SLALOM. Paralelní slalom Jedná se o závod dvojic Závod má dvě tratě – modrou a červenou Obě tratě jsou postaveny identicky Závod je vždy vypsán.
Příkazy cyklů. Co je to cyklus Jako cyklus označujeme opakované vykonávání určitého bloku příkazů Jako cyklus označujeme opakované vykonávání určitého.
GLOBÁLNÍ PROSTOROVÉ DATOVÉ PROJEKTY Prof. RNDr. Milan KONEČNÝ, CSc.
Otázky pro skupinový koučink PhDr. Milada Blažková 2014
MANAŽERSKÝ KOUČINK MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková
Co dává vašim manažerům sílu a smysl?
MANAŽERSKÉ KOUČOVÁNÍ Milada Blažková
Být leader může být vyčerpávající, zvlášť, když pořád šlapete na plyn.
KOUČOVÁNÍ Milada Blažková
Teambuilding 2 Posouzení potřeby Podávání zpětné vazby
Osnova výuky_únor 2011 MANAŽERSKÝ KOUČINK MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
KOUČOVACÍ PŘÍSTUP Mgr. Jana Kazíková Mgr. Andrea Baumannová.
Ředitel - manažer učící se organizace KA3. Účastníci 6 ředitelů ZŠ a SŠ v Kraji Vysočina.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: Ing. Hana Šmídová Název materiálu: VY_32_INOVACE_10_NEUMANN_S1.
Středisko křesťanské pomoci v Praze Párová terapie násilných osob Mgr. Bc. Michaela Kopečková Mgr. Petra Králová KONFERENCE STOP NÁSILÍ VE VZTAZÍCH Místo.
Gabriela Šustková, Josef Havela, Petr Štěpáník Koučování ředitelů škol informace k pilotnímu projektu.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Systemický přístup Mgr. Věra Pucová. Základní charakteristika přístup orientovaný na změnu opak diagnostického přístupu typický přístup pro sociální práci.
Minikonference Gymnázium Brno - Řečkovice 17.červen 2010
Umění ptát se Jitka Navrátilová, Ph.D
Manažerský koučink MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková
Komunikace Řešení konfliktů. Komunikace Řešení konfliktů.
Historie vývoje regionální politiky
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
HARMONOGRAM SENIMÁŘŮ 2015/16
Manažerský koučink MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková
Násilná osoba aneb co s ní
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Název společnosti Obchodní plán.
ODRAZ VLNENÍ V RADĚ BODŮ
NÁSTROJE KOUČOVÁNÍ Milada Blažková 2013/14.
Otázky pro skupinový koučink PhDr. Milada Blažková Únor 2013
Transkript prezentace:

HISTORIE KOUČINKU A HLAVNÍ PŘEDSTAVITELÉ Milada Blažková 2013/14

Timothy Gallwey *1938 San Francisco

Sir John Whitmore *1929 automobilový závodník

Marylin Atkinson www.erickson.edu

Koučování FUTURE orientované do budoucnosti SOLUTION orientované na výsledky + orientované na pozitiva orientované na rozvoj a růst

Dva základní koučovací přístupy model GROW J. Whitmore, T. W. Gallway, M. Atkinson systemický přístup – rozhovor s cirkulárními otázkami, S. de Shazer, I. K. Berg, K. Ludewig, P. Parma

Model GROW Timothy Galway Sir John Whitomore Marlyn Atkinson

Systemický koučink Americká škola , Solution focused brief theraphy (krátká terapie orientovaná na řešení) Steve de Shazer a Insoo Kim Berg Německá škola - hamburská – systemische Therapie, Kurt Ludewig Novozélandská škola – narrative theraphy, M. White, D. Epson

Koučovací rozhovor Má pevná pravidla: na začátku je pracovní stanovení „zakázky“ - co přesně chce koučovaný řešit - „10“ - měřitelně popsaný výsledek jaký mám z rozhovoru užitek na konci - první krok řešení