Technologie Workflow Cesta k flexibilitě J.Skorkovský ESF MU
Workflow I b Inteligentní směrování informací b Předem popsaná organizační pravidla b Workflow = „tok práce“ b Workflow=„tok dokumentů“ b Klíčová aplikace budoucnosti b Forreset [USA] : 2/3 společností považují své klíčové aplikace za málo flexibilní a uvažují o jejich rozšíření nebo výměně.
Workflow II b Snadná konfigurace bez programování b Tvorba i velmi komplexních procesů b Možnost rychlé změny podnikových procesů - proč ? -> nové tržní příležitosti b Efektivní řízení b Transparentní procesy a lepší úroveň jejich řízení b Vazba na organizační strukturu včetně modelování
Workflow III b Možnost spolupráce skupiny na vytváření dokumentů b Směrování dokumentů na základě : konkrétní uživatel (konkrétní adresa]konkrétní uživatel (konkrétní adresa] funkce nebo dovednostfunkce nebo dovednost b Každý uživatel - > množina jeho úloh b Seznam událostí -> vazba na standardní IS b Možnost schválit dokumenty b Možnost vracet dokumenty
Workflow IV b Možnost předávat doklad nadřízenému b Přehled co se děje s vybraným dokumentem b Autor je automaticky informován o tom co se děje s jeho dokumentem b Vazba na a pager b Tvorba a kontrola výtěžnosti pracovníků b Sledování nákladů b Růst produktivity b Úspora personálních nákladů
Workflow V b Evidence historie toku všech dokumentů b Zohlednění nepřítomnosti uživatelů nemocnemoc dovolenádovolená služební cestaslužební cesta školení mimo organizaciškolení mimo organizaci ve výpovědní lhůtěve výpovědní lhůtě
Workflow –chain of statuses ERP Business Case Card
Status codes
Responsibility Areas