Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Didaktika tělesné výchovy Pedagogická fakulta JU v ČB KTVS
Advertisements

Úvod do objektového modelování
Evropská unie - fungování JVT  volný pohyb zboží  volný pohyb služeb  volný pohyb kapitálu  volný pohyb osob  +………politiky?  mobilita  ochrana duševního.
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
Ing. Daniel Konczyna U MARKETING Ing. Daniel Konczyna U
Akademický rok 2011/12 1. ročník – LS 1. cvičení
P5 MARKETINGOVÝ INF. SYSTEM A VÝZKUM TRHU MIS - je cesta, jak se firma dovídá o vlivech působící na její okolí, o měnících se požadavcích zákazníků, nových.
Jak jste dopadli? Kvaliťák nebo kvantiťák? Kreativec nebo analytik?
Úvod do managementu 1. seminář
Management a rozvoj obcí
LETNÍ semestr a MAVY2 Úvod, požadavky 1. přednáška.
Úvod do managementu 1. seminář
Konference „Inovace a technologie v rozvoji regionů“ Inovace a marketingový výzkum Duben 2004 / Příspěvek v diskusi / RNDr. Tomáš Raiter / obchodní ředitel,
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová. 1.setkání: úvod do problematiky „povinnosti“ ke zkoušce zdroje informací brainstorming.
1.1. Podpora prodeje TUTORIAL Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
MARKETINGOVÝ MIX.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Strategie prodeje textilního zboží
Office I. Miroslav Lorenc.
Logistika 1. cvičení.
MPO Konzultace: po 16,00 – 17,00 č.dv. B 427 a
Jazykový projev Profil a plán předmětu. Cíl předmětu Naučit se využívat mluveného a psaného jazykového projevu  k odpovídající prezentaci sebe sama 
ŘÍZENÍ INOVACÍ A ZMĚN Katedra managementu Ing. Patricia Jakešová
BPH_EKOR Ekonomika organizací podzim 2011
Marketing sportu Průvodce studiem. Úvod Tato prezentace má sloužit k lepší orientaci ve studijních materiálech Předmět je koncipován jako navazující na.
Ekonomika veřejného sektoru
Evropská unie - fungování JVT volný pohyb zboží volný pohyb služeb volný pohyb kapitálu volný pohyb osob +………politiky? mobilita ochrana duševního vlastnictví.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Základy sociální politiky PVZASP Jaro 2006 Katedra veřejné ekonomie Mirka Wildmannová 5. patro, místnost 523 Konzultační hodiny: úterý.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Základy managementu Ing. Alena Šafrová Drášilová
Management sportovních aktivit v CR I PS 2013 Kombinované studium.
BPV_MVVS jaro 2014 Simona Škarabelová Zuzana Prouzová 2 externisté.
Mezinárodní management doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D. Ing. Sylva Talpová, Ph.D, Ing. Alena Šafrová,Ph.D Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Sociálně-právní ochrana dětí Úvod do předmětu Ukončení: klasifikovaný zápočet Požadavky k zápočtu: 80% účast na seminářích aktivní práce na seminářích.
Logistika a Supply Chain Management Úvodní seminář.
Katedra managementu ŘÍZENÍ OBCHODU – SEMINÁRNÍ PRÁCE Nesplněná docházka Ing. Patricia Jakešová
1 Dopravní simulace Lekce 1:Úvod. 2 Představení Ondřej Přibyl, Ph.D. Schůzky: Konzultační hodiny: dohodou.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Marketing I.  Monika Horehleďová  kabinet 307 Pod lesem  konzultační hodiny: čtvrtek 12:40 kabinet 307 Pod lesem 
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Ekonomika veřejného sektoru František Svoboda, Konzultační hodiny: čtvrtek, 13-15, kancelář 414
Marketingové nástroje Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Logistika 1. cvičení.
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2016/2017
MPH_FMAN Finanční management jaro 2016
Seminární práce – splněná docházka
MARKETING Přednáška P
Zdravotnický management
Edukace žáků na praktických a speciálních školách KPG/4065
Marketing sportu bp 2086.
Osnova přednášek Předmět Abeceda mzdových systémů
Zdravotnický management
Zdravotnický management
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Seminář 1 – Téma a úvod odborného textu
BEZBARIÉROVÉ KNIHOVNY
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Ekonomika veřejného sektoru
Ekonomika veřejného sektoru
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
MEZINÁRODNÍ OBCHOD 2016.
HARMONOGRAM SENIMÁŘŮ 2015/16
Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634
Zdravotnický management
Mezinárodní management
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634

1.seminář úvod do problematiky „povinnosti“ k zápočtu zdroje informací brainstorming ?

Témata:  1. Mezinárodní marketing a MKT v EU (JVT)  2. Prostředí EU – analýzy  3. Kultura, prvky kultury  4. Kultura a chování zákazníků  5. Mezinárodní marketingový výzkum a MIS  6. MKT strategie v mezinárodním prostředí  7. Segmentace a positioning  8. Produkt  9. Cena  10. distribuce  11. Komunikace  12. Veletrhy a výstavy

 povinnosti k zápočtu - úkoly: Pasivní účast (méně než 6 přítomností – celých – na seminářích): prezentace 1 sem. práce v daném týdnu v Power Pointu + 1 seminární práce ve Wordu (odevzdaná kdykoliv) + závěrečný test (20 bodů max., 11 bodů min.) – poslední týden výuky nebo dle dohody Aktivní účast (více než 6 přítomností na seminářích): prezentace 1 sem. práce v daném týdnu + test – 13. týden (dle účasti a aktivity a kvality seminární práce)

Bodové vyjádření podmínek k zápočtu  Pasivní účast: prezentovaná seminární práce 0 až 7 bodů 2. seminární práce 0 až 10 bodů závěrečný test 11 až 20 bodů  Aktivní účast účast na seminářích 6 až 12 bodů aktivita na seminářích 6 až 12 bodů prezentovaná seminární práce 0 až 7 bodů body z testu minimálně 10

Hodnocení seminární práce  Dodržení tématu - 1 bod  Dodržení zadání - 1 bod  Práce s literaturou body  Kreativita - 1 bod  Prezentace (grafická úroveň) - 1 bod  Složitost - 1 body  Přínos - 1 body

téma seminární práce: Podmínky vstupu na vybrané 2 trhy EU (případně i mimo EU, jako jeden z trhů může být i ČR) pro určitý produkt/podnik v rámci odvětví komparace podmínek (+ bariér a pobídek) + analýza konkurence + analýza zákazníků + návrh distribuční strategie + návrh komunikační strategie

Zpracování SP a prezentace  jednotlivec  Prezentace od 5. týdne výuky (lze i dříve) – PREZENTACE NUTNÁ  Rozsah – délka prezentace – 20 – 40 minut  Diskuse k problémům zpracování

literatura  KLAPALOVÁ, A. Marketing v EU. Brno: Masarykova univerzita, 2003 anebo 2004 (DSO)  SVĚTLÍK, J. Marketing pro evropský trh. Praha: Grada Publishing,  USUNIER, J.C. Marketing across culture. Harlow: Prentice Hall, 2000…..  de MOOIJ, M. Consumer behaviour and culture. Thousand Oaks: Sage Publications,  BRIDGEWATER, S., EGAN, C. International Marketing Relationships. Basingstoke: Palgrave,  Czinkota, Ronkainen, Schlegemilch, Onkvisit……………….

zdroje informací o EU:         

        informaci/infozdroje/informacni-zdroje-v- knihovne/ informaci/infozdroje/informacni-zdroje-v- knihovne/

MKT v EU – co je stejné a co jiné? principy pojmy metody techniky o nástroje o podmínky (prostředí) o konkurence o zákazníci o marketingové praktiky

Rozdíly mezi „domácím“ MKT a MKT v EU  kultura: chování, zvyky, rutiny…. business + zákazníci  Data: přístup, spolehlivost  Politiky: zájmy, orientace  Stakeholdeři: business + nonbusiness (primární + sekundární)  makroekonomika:  kontrola: možnost kontroly a koordinace/spolupráce