Marketing sportu Průvodce studiem. Úvod Tato prezentace má sloužit k lepší orientaci ve studijních materiálech Předmět je koncipován jako navazující na.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Advertisements

Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
CK – činnosti touroperátora
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
Ing. Daniel Konczyna U MARKETING Ing. Daniel Konczyna U
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
Marketingové komunikace Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Téma lze vyučovat i v jiných oborech.
MARKETING Brigita Stloukalová. Nastudujte si sami: Šimková, E. Základy managementu a marketingu pro neziskové organizace. Kap. 8. Marketing v neziskové.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Úvodní setkání Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, Ph.D.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_219.
LETNÍ semestr a MAVY2 Úvod, požadavky 1. přednáška.
STUPŇOVITOST A METODY USPOŘÁDÁNÍ UČIVA V EKONOMICKÝCH PŘEDMĚTECH
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_12.
úvod pojetí a obsah marketingu
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI PaedDr.Emil Hanousek,CSc
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
Návrh předmětu a jeho inovací Obchodní podnikání PhDr.Iveta Šimberová, Ph.D.
Inovace kurikula studijního programu Všeobecné lékařství. Reg.č. CZ.1.07/2.2.00/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
1.1. Podpora prodeje TUTORIAL Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
Vzor titulní strany: Sociální služby 2. ročník Studijní obor: Sociální činnost Každý nový snímek musí mít logo a název projektu včetně čísla!!! Rozložení.
Cíle studia didaktiky pedagogiky
Pohled na marketingový mix Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
„5 M“ Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2 –
MARKETINGOVÝ MIX.
Strategie prodeje textilního zboží
Management sportu Obsah kurzu pro trenérskou školu – 2. ročník.
Živnostenské podnikání bk, bp 518 Průvodce studiem.
ZÁKLADY DIDAKTIKY SPORTOVNÍCH HER OSP
Vítejte na Marketingu.
Bp a Bk 2216 SPORTOVNÍ HRY I. základní výukový předmět pro studenty s tělovýchovným zaměřením se základními pohybovými předpoklady Studenti rozumí sportovní.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
ABSOLVENTSKÁ PRÁCE Název absolventské práce
Marketingový mix v propagaci Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Most, 24. ledna 2008 Univerzita půl třetího věku Závěrečný seminář Mgr. Jaroslava Barbara Sporková
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Marketing I.  Monika Horehleďová  kabinet 307 Pod lesem  konzultační hodiny: čtvrtek 12:40 kabinet 307 Pod lesem 
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Digitální učební materiál
Marketing, reklama a sponzoring ve sportu
Tvorba marketingového mixu
Plánování Marketingový plán.
Vítejte na Marketingu.
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.12
METODOLOGIE PROJEKTOVÁNÍ
Marketingový mix VY_32_INOVACE_41_823
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

Marketing sportu Průvodce studiem

Úvod Tato prezentace má sloužit k lepší orientaci ve studijních materiálech Předmět je koncipován jako navazující na znalosti předmětů bbk, bp 009 Základy ekonomie, managementu, marketingu a bk, bp 518 Živnostenské podnikání v TV a sportu Cílem je prohloubit znalosti studentů v oblasti marketingu, přidat základní problémy sportovního marketingu. Dalším cílem je naznačit studentům praktické a teoretické souvislosti dané problematiky

Literatura Světlík, Marketing cesta k trhu Vysekalová, J. Marketing Dvořáková, Š. Sportovní marketing Elektronické materiály v ISu

Hlavní témata 1. Marketing Obecná část Opakování Prohlubování učiva 2. Sportovní marketing Sponzoring Sportovní reklama Dotace Další problematika 3. Modelové situace Praktické příklady

1. Marketing Marketing Marketingový mix (produkt, cena, distribuce, komunikace), životní cyklus výrobku Komunikace (reklama, podpora prodeje, PR, přímý marketing) Literatura k těmto tématům: IS: učební materiály – obecná část Světlík Marketing cesta k trhu Vysekalová, J. Marketing

1. Marketing Marketingový výzkum (MIS, postup MV, Metody a techniky, výzkum spotřebitele, proces nákupního chování, Cílové trhy a jejich segmentace Literatura IS: ppt Marketingový výzkum Vysekalová, J. Marketing (s. 66 – 105) Pojmy z oblasti marketingu Literatura IS: doc Slovník marketingových pojmů

2. Sportovní marketing Příjmy sportovních klubů Sponzoring Definice, vymezení, komunikační nástroj, sponzorský balíček, kdo může být sponzorován, typy sponzoringu, formy sponzorování, typy smluv – darovací (sponzorská), reklamní (formy dohod, typ smlouvy o dílo), měření účinnosti sponzoringu Literatura Dvořáková, Š. Sportovní marketing IS: obecná část – opakování: Sponzoring a reklama.doc IS: smlouvy Občanský zákoník, Obchodní zákoník

2. Sportovní marketing Sportovní reklama Merchendising Sport a nákupní chování spotřebitelů Sportovní značka Sportovec jako obchodní značka Literatura Dvořáková, Š. Sportovní marketing Merchendising - Bedřich: Fotbal, rituální hra moderní doby

2. Sportovní marketing Dotace Definice, úvod Z obecních rozpočtů Z krajských rozpočtů Ze státního rozpočtu Literatura IS: dotace ze státního rozpočtu, další soubory, namnožené materiály, sponzoring_reklama.doc

2. Sportovní marketing Další témata Škoda-auto NHL vs. Česká extraliga Olympijské hry v Praze Sazka, a. s. ČSTV Fotbal a sportovní marketing

3. Praktické úkoly Poslední částí zkoušky bude navrhnutí řešení daných problémů, úkoly budou obdobné jako v seminářích

Zkouška Zkouška – ústní forma Otázky budou pokládány ze všech tří částí Pro úspěšné zvládnutí zkoušky je třeba zodpovědět otázky ze všech tří částí Otázky ke zkoušce naleznete v ISu

Závěrem Přeji hodně štěstí u zkoušky i při dalším studiu