Test z etiky Příklad jednoduchých testových otázek.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Anonymita v reprodukci, nejen asistované
Advertisements

Název vzdělávacího materiálu
Vypracovala: Mgr. Silvie Reitharová
Dana Linhartová CZ.1.04/3.4.04/ Rodina a práce: PROČ NE?
Kultura Zabývající vědy jsou etnografie, antropologie, kulturologie.
Přirozené a sociální rozdíly mezi lidmi
Lucie Obrovská Kancelář veřejného ochránce práv
Základní škola T.G.Masaryka Rajhrad
Role litigace při implementaci „EU Race Equality Directive“ (Europské směrnice o rasové rovnosti): seminář pro soudce a další právníky.
Ztráta dvojčete v těhotenství, při porodu a krátce po narození
OB21-VVP-HUM-ZSV-MIK-L PSYCHOLOGIE, JEJÍ ODVĚTVÍ, VÝZNAM PRO ČLOVĚKA Mgr. Marie Mikulcová.
PORUCHY PLODNOSTI Pro 6. ročník Stáž v ÚPMD.
Těhotenství, dětství a dospívání
Kurz rodinného poradenství pro pracovníky pomáhajících profesí
Asistovaná reprodukce
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
KLONOVÁNÍ Nikdy neodkládej pokusy, jejichž příští prospěšnost je jasně určena, pro obavu z nebezpečí, které nelze kvantifikovat… J.D. Watson.
John Broadus Watson ( – )
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Sociální etika 2 (PS) PhDr. Roman Míčka, Th.D. Sociální etika 2 (PS) Vyučuje:PhDr. Roman Míčka, Th.D.
Pojetí lidského embrya
Etická problematika interrupce a asistované reprodukce
SVĚŘENÍ DÍTĚTE DO VÝCHOVY (PÉČE) JINÉ FYZICKÉ OSOBY NEŽ RODIČE OSOBNÍ PÉČE O DÍTĚ V RODINĚ BEZ ZMĚNY STATUSU.
Test pro kvintu B 15. prosince 2006
54.1 Genetika - člověk Jak je tomu s dědičností krevních skupin?
KLONOVÁNÍ Nikdy neodkládej pokusy, jejichž příští prospěšnost je jasně určena, pro obavu z nebezpečí, které nelze kvantifikovat… J.D. Watson.
Environmentální etika
2. Tyto a podobné názory hlásá
2014 Výukový materiál MB Tvůrce: Mgr. Šárka Vopěnková Projekt: S anglickým jazykem do dalších předmětů Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.36/
2014 Výukový materiál GE Tvůrce: Mgr. Šárka Vopěnková Projekt: S anglickým jazykem do dalších předmětů Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.36/
JOHN BROADUS WATSON *9. leden 1878 †25. srpen 1958.
GENETIKA.
SEXUÁLNÍ VÝCHOVA - PROCVIČOVÁNÍ
SLOUŽÍ K:  NEPOHLAVNÍMU ROZMNOŽOVÁNÍ  K RŮSTU MNOHOBUNĚČNÝCH ORGANISMŮ  K REGENERACI MNOHOBUNĚČNÝCH ORGANISMŮ.
Personální strategie mezinárodní firmy
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Prenatální a preimplantační dignostika Prezentace vytvořena s podporou grantu FRVŠ.
Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jak se peče chleba III. Lenka Hůnová. Co potřebuji k pečení Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Autor : Mgr. Terezie Nohýnková Vzdělávací oblast : Člověk a příroda Obor : Přírodopis Téma : Soustavy orgánů člověka Název : Těhotenství 2. Anotace : Seznámení.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
N á zev S Š : SOU Uherský Brod Autor: Mgr. Věra Dudová N á zev prezentace (DUMu): Rodinné právo 2 N á zev sady: Výuka občanské nauky v 2. ročníku odborného.
 Sterilita: stav, kdy se páru nedaří spontánně otěhotnět i přes pravidelný nechráněný pohlavní styk po dobu jednoho roku  Infertilita: stav, kdy je.
Pozitivismus Kristýna Zinková C4B Seminář společenských věd Co je to?PrincipyAuguste ComteTři stádiaKritikaSoučasnost.
VÝVOJOVÉ PORUCHY ČLOVĚKA Present.me. Neplodnost = Pokud nedojde k otěhotnění během roku intenzivního pohlavního styku. - U žen nad 35 let nečekáme celý.
Tělesné a duševní změny u dospívajícího. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura,
Krevní skupiny: Opakování Vyřešte příklady a nezapomeńte odpověď !
Ekonomika malých a středních podniků
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
S tímto programem si muzete spocítat, kolik Vám jeste zbývá dovolené !!! Tady kliknete !
Rodina, zdraví a prevence
Ovulační a menstruační systém
Shodnost geometrických obrazců
S tímto programem si muzete spocítat, kolik Vám jeste zbývá dovolené !!! Tady kliknete !
Mitóza, Meióza Test pro kvinty podzim 2006.
Socializace Kejřová.
Lekce 6: Dítě v procesu socializace výchovy a vzdělávání
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
ŠKOLNÍ PEDAGOGIKA ZÁKLADY PEDAGOGIKY DPS002 PS 2017
NEPLODNOST A ASISITOVANÁ REPRODUKCE
ŽIVLY VODA, OHEŇ, ZEMĚ, VZDUCH.
Mgr. Kateřina Lojdová Teorie a metodika výchovy Lekce 6: Dítě v procesu socializace výchovy a vzdělávání Mgr. Kateřina Lojdová
Přirozené a sociální rozdíly mezi lidmi
TEORIE A METODIKA VÝCHOVY Mgr. Kateřina Lojdová
Pedagogika II Mgr. Kateřina Lojdová
OP VK Využívání ICT Sada č. 3 - Př - 8. ročník
Lekce 6: Dítě v procesu socializace výchovy a vzdělávání
Transkript prezentace:

Test z etiky Příklad jednoduchých testových otázek

1. Následující citát lze přiřadit k: –„...dejte mi tucet zdravých dětí a možnost je vychovávat a zaručuji vám, že každého z nich, kterého náhodně vyberu, budu schopen vychovat do jakékoli profese chcete – doktora, právníka, umělce, obchodníka – a nebo, ano, žebráka či zloděje; to vše bez ohledu na jejich talenty, schopnosti, dovednosti či rasovy´ původ jejich předků.“ (Watson 1925) a.genetický determinismus b.behaviorismus c.utilitarismus d.hedonismus e.marxismus

2. Spojte související dvojice 1.Jeremy Bentham 2.Aristippos z Kyreny 3.Immanuel Kant 4.Herbert Spencer a.hedonismus b.utilitarismus c.sociální darwinismus d.deontologie

15. Heterologní oplodnění jest: a.gamety poskytují sociální rodiče b.gamety poskytuje jeden sociální rodič a jeden dárce c.vnesení diploidního jádra do uprázdněného oocytu d.oplodnění mezi dvěma odlišnými druhy organismů

16. Nadpočetná embrya jsou a.embrya, která jsou spontánně potracena po pohlavním styku b.embrya, která jsou odstraněna z dělohy po úspěšné asistované reprodukci c.embrya, která zbyla in vitro po úspěšném cyklu asistované reprodukce d.embrya v děloze, ze kterých vzniknou dvojčata či trojčata

20. Úmluva o lidských právech a biomedicíně Rady Evropy pochází z: a.New York 1948 b.Helsinki 1964 c.Oviedo 1997 d.Ženeva 1948 e.Praha 1968