Střední zdravotnická škola Mostecká 1912 www.szs-tabor.cz 390 41 Tábor +420 381 252 514 DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0791.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Advertisements

DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Jak stárnu,více si vážím ženy nad 40 let. Jen několik příkladů, proč
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Střední zdravotnická škola Mostecká Tábor DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Střední zdravotnická škola Mostecká Tábor DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_3_10.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Střední zdravotnická škola Mostecká Tábor DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_04.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_03.
MINIMATURITY
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAT_NO_1_01.
Registrační číslo projektu: VY_32_INOVACE_MAM_KC_3_14
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAT_NO_1_10.
Zásady pozorování a vyjednávání
Člověk se nědy zeptá proč...???
Digitalizace výuky Příjemce
Využij všechny dostupné informace. Nikdy nevíš, co se může cestou přihodit.
Křídla života Umění jednat přináší praktické výhody při nejrůznějších skupinových procesech. Řídíte-li jednání, je vaší úlohou stanovit agendu, řídit diskusi.
JMÉNO AUTORA: MGR. VLASTA KOLLARIKOVÁ DATUM VYTVOŘENÍ: ČÍSLO DUMU: VY_32_INOVACE_12_OSVZ_ON ROČNÍK: I. VZDĚLÁVACÍ OBLAST: SPOLEČENSKOVĚDNÍ.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_3_15.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_3_07.
ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha přímek, Mgr. Kamil Šrubař
Téma: Trojčlenka Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_098.
Rady, návody, poučení pro studenty prvního a druhého ročníku.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_15.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAT_NO_1_02.
Plánování LASA & FIDO. Úvod Co je to plánování?  Čeho chceme dosáhnout?  Čeho jsme schopni dosáhnout?  Jak toho chceme dosáhnout?  Jak poznám, že.
DIGITÁLNÍ U Č EBNÍ MATERIÁL Č í slo projektu CZ.1.07/1.5.00/ N á zev projektu EU pen í ze středn í m š kol á m Masarykova OA Jič í n N á zev š koly.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAT_NO_1_19.
Chci vám vyjádřit, co pro mne znamená
1. Ten nejlepší přítel je Ježíš, | tu zkušenost já stále mám, | a proto chci každému nejvýš to radit: | Ó zkus jej sám! | Pojď a zkus každý sám, pojď a.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_3_12.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAT_SU_3_10.
Elektronický podpis Ochrana Dat Jan Renner
Střední zdravotnická škola Mostecká Tábor DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Střední zdravotnická škola Mostecká Tábor DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
7/ Etiketa v diplomacii I. Etiketa v diplomacii – prokazování úcty, … Guth-Jarkovský: „Zdvořilost a dobrý mrav žádá, abychom se k neznámým chovali vždy.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Veronika Kubincová Název materiálu: VY_32_INOVACE_7_10_ Společenská pravidla Číslo projektu:
Společenské chování Společenské chováníOB21-VVP-HUM-OBN-BUJ-U
TEST Společenské chování
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Střední zdravotnická škola Mostecká Tábor DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Označení DUM 14 _ 15 _ Pl _ DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
Název školySŠHS Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Mgr. Svatava Mlčochová Název šablonyVY_32_INOVACE SPV Název DUMuSPV K Stupeň.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Eva Cigániková AUTOR: Mgr. Eva Cigániková VY_32_INOVACE_OV,7_02_ČLOVĚK.
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
OSLOVOVÁNÍ Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Člověk a zdraví Vysvětlení pojmu ASERTIVITA
Jak stárnu, více si vážím žen nad 40 let. Jen několik příkladů, proč.
DUM - Digitální Učební Materiál
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ČÍNSKÁ FILOSOFIE I Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Společenská výchova – V restauraci
Společenská výchova – Pravidla chování v dopravních prostředcích
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Společenská výchova – Společenská významnost
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Etiketa - Představování
Jak stárnu, více si vážím ženy nad 40 let. Jen několik příkladů, proč
MEZILIDSKÁ KOMUNIKACE I.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Sandra Tichá Název materiálu: VY_32_INOVACE_ VO.7.B.04_vztahy_mezi_lidmi Datum: Ročník: sedmý Vzdělávací.
Společenská výchova – Podání ruky
Etiketa pro firmu a úřad
Transkript prezentace:

Střední zdravotnická škola Mostecká Tábor DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Tematická oblast Etiketa Ročník 1. – 4. ročník Jméno autora Mgr. Jana Matušíková Název DUM Představování Datum vytvoření Březen 2013 Datum ověření Označení DUM VY_32_INOVACE_02.04 Anotace Žák se naučí slušnému chování - společensky přijatelné chování je cestou k úspěchu.

Představujeme se (nebo někoho) vždy, předpokládáme-li delší společenský nebo pracovní styk.

Nejdříve si opět uvědomme, kdo je významnější  žena  starší  nadřízený  slavná osoba

Vždy představujeme nejprve společensky méně významnou osobu člověku společensky významnějšímu.

 jako první se představuje přicházející  vždy se představujeme posluchačům, ke kterým máme veřejně hovořit  pokud chcete představit cizí osobě, požádejte někoho, kdo vás zná oba, aby to udělal  ve větší společnosti počkáme, až nás hostitel představí  při nástupu nového pracovníka, jej představuje vedoucí pracovník  pokud k nám přisedne známý (např. v restauraci), jsme povinni jej představit ostatním  ale pokud se zastaví přítel nebo kolega, se kterým jdeme, s někým pro nás neznámým, odstoupíme a čekáme (záleží jen na něm, zda nás představí)  představujeme-li dva lidé navzájem, doplníme několik informací, aby se zorientovali a měli se o čem bavit

Pozor! představovat sám sebe titulem je trapné není ostudou se dotyčného ještě jednou zeptat (např. „Promiňte, v té rychlosti jsem nezachytil vaše příjmení“.) pokud máte složité jméno, použijte rovnou vizitku

Představování: Oslovování: