Systém výuky českého jazyka a zkoušek pro cizince jako jedné z podmínek pro udělení trvalého pobytu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŠKOLNÍ ZPRÁVY O PŘEDBĚŽNÝCH VÝSLEDCÍCH MZ V ROCE 2011 PRVNÍ Z KROKŮ VYUŽITÍ STÁTNÍ MATURITY PRO ZVÝŠENÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ NA SŠ.
Advertisements

Integrace cizinců na území ČR v gesci MŠMT
Kvalita v dalším vzdělávání Hodnocení kvality dalšího vzdělávání v rámci sítě místních center celoživotního vzdělávání.
POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
OBSAH TESTŮ JEJICH RELEVANCE A KVALITA Od „osnov“ k vyhodnocení testů.
Národní soustava kvalifikací
ECVET A NÁVRH ZPŮSOBU JEHO ZAVÁDĚNÍ V ČESKÉ REPUBLICE Lenka Chvátalová.
Spolupráce se vzdělávacími institucemi. Projekt iYouth – Modely integrace a prevence sociálního vyloučení: podpora migrantské mládeže je spolufinancován.
, Praha, Goethe institut Tereza Šmídová NÚV.
HISTORICKÝ VÝVOJ 1900 Výrobková normalizace, vojenský průmysl
Základní škola, Brno, Štolcova 16
Gymnázium, Český Krumlov, Chvalšinská 112
Rozvoj a implementace Národní soustavy kvalifikací (NSK2) Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Dotyková zařízení ve výuce​ KA4 Evaluace
Výuka češtiny v anglickém programu na LF UP v Olomouci Pavel Kurfürst Centrum pro výuku cizích jazyků Lékařská fakulta Univerzita Palackého v.
Národní tým expertů ECVET Národní tým expertů ECVET Šíření a podpora evropského nástroje pro zvýšení kvality mobilit ECVET a jeho zavádění.
Konference projektu Cesta ke kvalitě
Každá (základní) škola má mít přehled o svých vzdělávacích výsledcích.
Omezené nabírání žádostí
Maturita listopadu
1. Co chápete pod pojmem formát testu? délka testu (doba trvání, počet položek) dovednosti (které řečové dovednosti) počet částí typy položek (testových.
Další vzdělávání v ČR Konference UNIV 2 Kraje
Český systém kvality služeb Prezentace projektu Ministerstvo pro místní rozvoj ČR na podporu cestovního ruchu Velké Losiny –
Výsledky přijímacího řízení ve školním roce 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Účel a cíle zřízení TPS z pohledu MZe Praha Ing. Pavel Sekáč, Ministerstvo zemědělství Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje.
Implementace EQAVET v ČR
Projekt Zkvalitnění vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti udržitelného rozvoje na školách Jihočeského kraje RČ: CZ.1.07/1.3.06/
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
PREZENTUJÍCÍ Hodnocením ke zvyšování kvality vzdělávacích služeb středních škol v kraji Vysočina Mgr. Miroslav Pech.
Kvalita ve vzdělávání - kvalita VŠ. Co je to kvalita? Kvalitou (vzdělávacích procesů, vzdělávacích institucí, vzdělávací soustavy se rozumí žádoucí (optimální)
STAV VÝVOJE A VYBRANÉ SOUVISLOSTI NÁRODNÍ SOUSTAVA KVALIFIKACÍ STAV VÝVOJE A VYBRANÉ SOUVISLOSTI.
Zkoušky pro účely udělení státního občanství České republiky
E-learningový kurz pro examinátory zkoušky pro trvalý pobyt v ČR AUCCJ
Proč a jak učit psát cizince analfabety a poloanalfabety
Zápatí prezentace1 IV. celofakultní pedagogická konference
Národní soustava kvalifikací Semináře ve spolupráci s UNIV3 Seč, říjen 2015 Ing. Zorka Husová, NÚV Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem.
Kariérní systém učitelů PhDr. Jitka Miklová, MŠMT
Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/
Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2011 setkání RRLZ,
Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/
ROLE ÚJOP UK VE VZDĚLÁVÁNÍ ZAHRANIČNÍCH VYUČUJÍCÍCH ČEŠTINY Dana Hůlková Nývltová ÚJOP UK.
Evropské nástroje a projekty ve výuce středních škol Výstupy projektu Kurikulum S a perspektivy spolupráce v regionech Zasedání KVZ, Irena Palánová,
Sledování dekubitů jako indikátoru kvality ošetřovatelské péče na národní úrovni Prezentace výstupů Praha,
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í.
HLAVNÍ CÍL PROJEKTU Zlepšit podmínky pro výuku strojírenských oborů.
MATURITA 2010 změna modelu a novelizace zákona základní model nové maturity skladba zkoušek nové maturity maturita bez hendikepů průběh maturity organizace.
ŠVÝCARSKÝ SYSTÉM VZDĚLÁVÁNÍ A MOŽNÉ INSPIRACE Z NĚJ PORADA ŘEDITELŮ ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ ZŘIZOVANÝCH LIBERECKÝM KRAJEM
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání.
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
1 Aktivity MŠMT v oblasti primární prevence rizikového chování dětí a mládeže Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha.
1 PODPORA TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ Radim Chmelík.
1 Plánování sociálních služeb z pohledu MPSV Brno
Přijímací řízení na střední školy 2016/2017
Ing. Veronika Vindemanová
Střední škola služeb a cestovního ruchu, Varnsdorf
PODPORA TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ
Podpora žáků - mluvčích cizích jazyků z pohledu MŠMT
REFORMA MATURITNÍ ZKOUŠKY 2011
hodnocení a financování výzkumu, vývoje a inovací
TTnet (Training of Trainers Network)
NSK Jednání k PK chůva na MPSV
  Další vzdělávání v ČR Konference UNIV 2 Kraje , Liberec.
Přijímací řízení na střední školy 2017/2018
Integrační opatření MŠMT
Datová opora pro nastavení cyklu kvality
Ing. Luděk Sosna, Ph.D. Odbor Strategie Ministerstvo dopravy
Mabistrát hlavního města Prahy
  Další vzdělávání v ČR Konference UNIV 2 Kraje Karlovy Vary.
Konference Dopravní Infrastruktura Litomyšl 2019
CENTRUM NA PODPORU INTEGRACE CIZINCŮ
Transkript prezentace:

Systém výuky českého jazyka a zkoušek pro cizince jako jedné z podmínek pro udělení trvalého pobytu

Webové stránky Webové stránky na české doméně: Webové stránky na zahraniční doméně:

Aktéři Systému Koordinátoři: MŠMT, NÚV 6 tvůrců zkoušky Aktuálně 42 škol ve 14 krajích 31 pracovišť OAMP MV ve 14 krajích úspěšně vyzkoušených uchazečů o zkoušku (k )

Státní příslušnost cizinců

Počet cizinců v krajích

Úspěšnost cizinců

Zkouška – verze č

Příprava zkoušky Příprava testových položek Příprava originálních ilustrací a nahrávek Pretestace testových položek Opakované interní posouzení Vyhodnocení testových položek Odborné posudky Připomínky zkoušejících

Podpůrné materiály zkoušky Specifikace pro tvorbu zkoušky z českého jazyka pro trvalý pobyt v ČR E-learningový kurz: školení pro examinátory zkoušky Profil uchazeče/cizince Vokabulář úrovně A1

Materiály pro učitele a zkoušející Metodika přípravy ke zkoušce z českého jazyka pro žadatele o trvalý pobyt (úroveň A1) Pokyny k organizaci zkoušky z českého jazyka pro trvalý pobyt v ČR

Materiály pro cizince Zkouška z českého jazyka pro trvalý pobyt v ČR – modelová verze (brožura) Pokyny pro uchazeče ke zkoušce z českého jazyka pro trvalý pobyt v ČR Připravte se s námi na zkoušku z českého jazyka pro trvalý pobyt v ČR

Příručka pro cizince a učitele

Výhledy Systému Nástroje pro zajištění kvality procesu zkoušení Certifikace Systému a zkoušky Snížení počtu zkoušejících institucí Zlepšování informovanosti Stanovení protikorupčních opatření Další narůst počtu cizinců

Děkuji za Vaši pozornost!