2014 / 2015 COLLEGIUM Jak pomoci rádc ů m s budováním autority Má ň a 2.víkend: 6.-8.2.2015 Collegium.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
(principy funkce a oblasti vyu ž ívání tabulkových procesor ů, struktura tabulky, vzorce a funkce obecn ě, adresace bun ě k - relativní a absolutní editace.
Advertisements

2014 / 2015 Na č em stojí skauting? Jan Peroutka - Rocky Ideologica.
2012 / 2013 Na č em stojí skauting? Jan Peroutka Ideologica.
2014 / 2015 Katedra COLLEGIUM Vedení, styly vedení, káze ň, autoritativní p ř íkaz… Collegium Má ň a
2012 / 2013 Collegium Jak nebýt na oddíl sám, tým, spolupráce Má ň a 6. – Collegium.
2014/2015 Katedra COLLEGIUM AUTORITA Má ň a Collegium.
2012 / 2013 Psychologie Komunikace Zuzana Psychologia.
Nízkoprahový klub BAN! Chválit a povzbuzovat dítě je stokrát účinnější než hrozit a trestat. Orison Swett Marden.
Vytvořila:Monika Hradilová. NA ÚVOD… NA ÚVOD… Přátelství a internet…Tohle téma je hodně otevřené. Na celém světě existují milióny sociálních stránek.
Média a jejich role I. OB21-VVP-HUM-OBN-BUJ-U
Název školy: ZŠ A MŠ ÚDOLÍ DESNÉ, DRUŽSTEVNÍ 125, RAPOTÍN Název projektu: Ve svazkové škole aktivně - interaktivně Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Příčiny a možnosti zvládání nevhodného chování žáků Se zaměřením na negativní sebehodnocení.
DĚTSKÝ DOMOV, ZŠ a SŠ Žatec. Moje škola Moje třída Naše škola je spojena z DĚTSKÝM DOMOVEM. Do naší školy převážně chodí děti z Dětského domova, ale i.
Slouží ke grafickému znázorn ě ní množin, vztah ů mezi množinami a operací s množinami. Vennovy diagramy Projekt OP VK - CZ.1.07/1.1.26/ „Matematika.
Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Bc. Alena Machová.
Zoner Photo Studio – Editor I. Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
Naučit svoji mysl spolupracovat, nikoli bránit výkonu Pochopit hluboké příčiny svých úspěchů a neúspěchů a čerpat z nich Najít efektivní řešení šité na.
Základní škola a Střední škola CREDO, o.p.s. Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Výukový materiál č.: VY_32_INOVACE_107_Nebezpečí elektřiny Vypracoval:
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_12.
Měření délky Zpracovala: ing.Alena Pawerová. Délka je fyzikální veličina FYZIKÁLNÍ VELIČINY určují ve fyzice vlastnosti těles i látek, a také jejich změny.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc. Lucie Chojnová NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_Význam a funkce rodiny TÉMA SADY: Občanská výchova.
Systém správy dokumentace akreditované zkušební laboratoře Bc. Jan Randl, 4912.
Něco málo o vzdělávání v Libereckém kraji jednání pracovní skupiny Rodina s dětmi 28. května 2015.
VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ZKUŠENOSTI S PODPOROU ESF VE VELKÉ BRITÁNII.
Spolupráce Policie ČR s Orgánem sociálně právní ochrany dítěte při řešení problematiky domácího násilí Krajské ředitelství Policie ČR Jihomoravského.
Pěstounská péče na přechodnou dobu - výchovné a emocionální problémy Praha, 20. června 2016 doc. PhDr. Albín Škoviera.
Josef Procházka08 VKZ (Výchova ke zdraví) P08B0308P.
MOTIVACE X MANIPULACE KLIENTŮ Mgr. Michaela Veselá.
JAK NAJÍT ČAS PRO SEBE S DVOJČATY? Mgr. Zuzana Staroštíková
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Procesní management v oddělení logistiky
Mentoring, co a jak? Václav Šneberger
Doprovázení jako základní postoj služby ve věznici
Návod na tvorbu prezentace diplomové / bakalářské práce
Veřejná správa, Regionální rozvoj Litoměřice Jan Jůna 2012
Pracovní porada Pracovní list.
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o, Orlová Lutyně
Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace
EMPATIE - JAK SE MAMINKA CÍTÍ… CO BY SE STALO KDYBY…
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_09 sociální role
Pracovní porada Pracovní list.
Tři Druhy Služby Komu sloužím ?
Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D. UZB003 – jaro 2016
Výkonové vlastnosti osobnosti
ZAL – 9. cvičení 2016.
Stimulace tvořivosti – tvůrčí řízení a vedení lidí,
Teplota – souhrnná cvičení II.
ANOTACE POLOŽIT ŽÁKŮM NĚKTERÉ OTÁZKY Z OBLASTI PRÁVNÍHO VĚDOMÍ
Manažer ve firmě. Manažer ve firmě Osobnost manažera Vrozené vlastnosti Získané dovednosti Temperament Inteligence Potřeba řídit činnost jiných lidí.
Doplněk (verbální atribut)
Rovnice a graf přímé úměrnosti.
DIDAKTIKA LYŽOVÁNÍ.
Klasický management. Klasický management KLASICKÝ MANAGEMENT první fáze vývoje managementu vychází z praxe, zaměřen na organizování výroby.
8.1.3 Lineární obal konečné množiny vektorů
České školství v mezinárodním srovnání Stručné seznámení s vybranými ukazateli publikace OECD Education at a Glance 2010 Tisková konference 7.
Pravděpodobnost a statistika
reklama REKLAMA reklama
Konstrukce trojúhelníku
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
Zdravý kraj Vysočina Marta Vencovská
PŘEDZKOUŠKOVÁ PREZENTACE
Malé povzbuzení pro chvíle volna
KOMBINACE BEZ OPAKOVÁNÍ
Výuka matematiky v 21. století na středních školách technického směru
ydewůd,ůwl registrační číslo projektu CZ /0.0/0.0/16_32/
DOMÁCÍ NÁSILÍ UTEČ, DOKUD JE ČAS
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa
Každý den jsme trochu starší…
Konstrukce trojúhelníku
Transkript prezentace:

2014 / 2015 COLLEGIUM Jak pomoci rádc ů m s budováním autority Má ň a 2.víkend: Collegium

2014/2015 Kompetence Ví, jak pomoci rádc ů m s budováním jejich autority v ůč i č len ů m dru ž in.

2014/2015 Rádce Kdo je u vás rádce?

2014/2015 Rádce Kolik jich je na dru ž inu? Kolik mají dru ž in? Kolik jim je let?

2014/2015 Rádce Jaké má pravomoci, úkoly, odpov ě dnost u vás v oddíle/st ř edisku?

2014/2015 U ž za vámi z rádc ů n ě kdo p ř išel prosit o radu z hlediska autority?

2014/2015 Jaký byl problém a co jste jim poradili?

2014/2015 Na č em stojí autorita? Funkce V ě k Odznak a nášivky Pravomoc trestat a odm ěň ovat D ů v ě ra (zebra) Respekt Osobní p ř íklad V ě domosti, zkušenosti, znalosti Charisma

2014/2015 Funkce Rádce dru ž iny

2014/2015 VěkVěk Rádce o trochu starší ne ž dru ž ina

2014/2015 V ě domosti, zkušenosti, znalosti Rostou s v ě kem a praxí

2014/2015 Pravomoc trestat a odm ěň ovat Silný nástroj autority Jaké tresty a odm ě ny mohou u vás v oddíle rádci pou ž ívat?

2014/2015 D ů v ě ra Dv ě roviny d ů v ě ry – Citová – Zebra

2014/2015 Respekt Hranice mezi rádcem a dru ž inou

2014/2015 Osobní p ř íklad Klí č k (ne)úsp ě chu Jak rádci, tak d ě ti Jak vedoucí, tak rádci

2014/2015 Jak si m ůž e rádce vybudovat autoritu?

2014/2015 Jak si autoritu vybudovat? Chodit v č as Mít v po ř ádku kroj Um ě t jednat s lidmi Neopakovat stále stejné chyby Mít v ž dy dob ř e p ř ipravený program Být spravedlivý Být d ů sledný Nebejt l ů zr a lama Nenechat sebou manipulovat Mít oprávn ě né sebev ě domí Um ě t se postarat (o sebe, o ostatní) Znát svoje lidi

2014/2015 Jak pomalu, ale jist ě ztrácet autoritu? Být / d ě lat opak toho, co sám ř íká.

2014/2015 Jak pomalu, ale jist ě ztrácet autoritu? Na facebooku mít nevhodné fotky / statusy

2014/2015 Jak pomalu, ale jist ě ztrácet autoritu? D ě lat blbej program. Hry pro nevhodnou kategorii d ě tí.

2014/2015 Autorita vs. Káze ň Autorita: - Vztah n ě koho s n ě kým Káze ň - Chování n ě koho

2014/2015 Autorita vs. Káze ň Návyk kázn ě posiluje autoritu. Autorita posiluje káze ň.

2014/2015 Jak pomalu, ale jist ě ztrácet autoritu? Dávat d ě tem nevhodné úkoly – Nap ř.: ví, ž e je nemohou splnit ví, ž e je necht ě j plnit nejsou schopní to p ř ekontrolovat

2014/2015 Jak pomalu, ale jist ě ztrácet autoritu? Dávat d ě tem úkoly v nevhodný č as.

2014/2015 Jak pomalu, ale jist ě ztrácet autoritu? Dávat d ě tem úkoly v nevhodné situaci.

2014/2015 Jak budovat autoritu a neztrácet ji:

2014/2015 Jak m ůž e vedoucí pomáhat rádc ů m? Rádce a vedoucí

2014/2015 Jak m ůž e vedoucí pomoci rádci?

2014/2015 Jak m ůž e vedoucí pomoci rádci? P ř i p ř ejímání funkce (být mu nablízku, ne ho kontrolovat!)

2014/2015 P ř íprava programu na sch ů zku Jak m ůž e vedoucí pomoci rádci?

2014/2015 Jak m ůž e vedoucí pomoci rádci? Nové d ě ti Problematické d ě ti

2014/2015 Jak m ůž e vedoucí pomoci rádci? Dávat je za vzor Mluvit s nimi na úrovni Dávat jim mo ž nost vyh ř át se na výsluní úsp ě chu Stát za nimi

2014/2015 Jak m ůž e vedoucí pomoci rádci? Trávit s nimi co nejvíce č asu U č it ho spešl hry, kterými rádce d ě ti ohromí Dávat jim za ž ít pocit úsp ě chu!

2014/2015 Jak m ůž e vedoucí pomoci rádci? Rádce musí cítit d ů v ě ru vedoucího Vedoucí by m ě l rádce povzbuzovat, pomoci mu k zdravému sebev ě domí

2014/2015 Jak m ůž e vedoucí pomoci rádci? Dávat jim ur č itá privilegia

2014/2015 Jak m ůž e vedoucí pomoci rádci? Vytvá ř et pro n ě program b ě hem roku Team-buildingové aktivity pro rádce

2014/2015 Co by vedoucí nem ě l NIKDY!!! dopustit Nikdy nekritizovat rádce p ř ed dru ž inou!!! !NEVER EVER!

2014/2015 Otázky pro Vás: Ideální v ě k rádce? Ideální po č et rádc ů na dru ž inu? Po č et d ě tí v dru ž in ě ?

2014/2015 D ě kuji za pozornost