Projekt modulu reklamací REKLAMACE 2 Dne: 3. 2. 2010Zpracoval: Zdeněk Koplík 1.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Objednatel Cíl projektu Dokumentace Technologie Aktualizace a správa dat Publikace dat DIGITÁLNÍ MAPA PRAHY Petr Šebesta.
Advertisements

Praha - 7. prosince 2006 Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií a státním rozpočtem České republiky Plánování sociálních služeb ve městě Havlíčkův.
Národní elektronický nástroj (NEN)
Informační systém Patricie specializované řešení pro Advokátní kanceláře.
VYŘIZOVÁNÍ OBJEDNÁVEK
Regionální knihovní systém Clavius REKS
Projektové řízení Modul č.1.
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
Zadání diplomové práce Kapacitní plánování výrobkových projektů.
13. Koordinace projektů Realizace změn Koordinace projektů
Nabídka personálních služeb
Analýzy administrativních procesů. Analýzy ve 2 krocích Analýza dokumentů Analýza administrativních procesů.
ZK , př. 2 počet stran: 13 Stanovisko pracovní skupiny k výběru formy a způsobu reorganizace na úseku SÚS.
Bohdana Stoklasová Národní knihovna ČR
Evidence pošty Spisová služba Podatelna Renata Pavelková, Marek Urban Skalský Dvůr
Výroční konference ROP Střední Morava Využití nového modelu administrace pro přípravu projektových záměrů z ROP Střední Morava OlomoucZlín
Proces řízení projektu
Řízení přístupových práv uživatelů
Aukro.cz – projektový management v e-commerce Tereza Kabrdová.
Zlín - květen 2006 Regionální knihovní systém Clavius REKS firma LANius s.r.o.
Simon, Štancl, Vajdl, Valenta.  Sunnysoft mControl je komplexní řešení pro kontrolu a správu firemních PDA zařízení. Jde o nový produkt na trhu přinášející.
Moderní vzdělávací systémy vyšších a vysokých škol neuniverzitního typu Ing. Daniel CHOC CCA Group a.s.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Metainformační systém založený na XML Autor: Josef Mikloš Vedoucí práce: Ing. Jan Růžička, Ph.D. V/2004.
Studijní IS a spisová služba Miroslav Křipač
Podpora a rozvoj komunikační infrastruktury ISVS Ing. Lubomír Moravčík
Digitální mapa Prahy.
Řízení realizace Pro IT, a.s. Ing. Jarmila Šarmanová … průzračnost, která je vidět.
Seminář pro příjemce Ing. Jana Šůchová NVF. Phare 2003 RLZ Zprávy projektu: -Měsíční přehledy aktivit -Čtvrtletní technická zpráva -Čtvrtletní finanční.
Reinženýring cesta ke zvyšování výkonnosti státní správy s využitím procesního řízení Ing. Martin Čulík Notes CS a.s. Konference ISSS 2003 Hradec Králové.
Podpora a rozvoj komunikační infrastruktury veřejné správy (KIVS) Ing. Lubomír Moravčík
Realizační tým ICZ duben 2005
Projekt na 3MA382 Karel Koliš & Jan Vyhlídka.  Prostředí: ◦ IT firma tvořící webové stránky ◦ 1. rozsáhlý projekt  Komplexní webové řešení ◦ Zahrnuje.
ERD - příklad Pojistné smlouvy. Zadání Pojišťovna nabízí klientům různé produkty (např. životní pojištění, povinné ručení, cestovní pojištění, úrazové.
Projekt internetizace knihoven (PIK) Mgr. Martin Boka 08/2004.
1 E - S V Ě T S E T O Č Í S T Á L E R Y C H L E J I. S T A Č Í T E M U ? Spisová a archivní služba (SAS) – pořádek v písemnostech a dokumentech.
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
1 14.Postakviziční integrace-jaké kroky se mají učinit po podpisu kupní smlouvy Kateřina Čepeláková, E-72 Šk.rok:2009/2010.
IEC 61850: Soubor norem pro komunikaci v energetice
Možnost kombinace dotací s EPC v rámci OPŽP
YOUR SYSTEM, spol. s r. o. Ing
Martin Tomášek Jan Jakeš Tomáš Jiříček Linh vedoucího projektu:
Helios Orange - Implementace systému
Technologie Workflow Cesta k flexibilitě J.Skorkovský ESF MU.
Hodnocení výsledků ukončených programů VaVaI Ing. Blanka Černá, CSc., Národní agentura pro zemědělský výzkum Ing. Jan Budský Oddělení výzkumu Odbor výzkumu,
Seminář MD ČR, Alena Heinišová Ekonomické hodnocení investičních akcí na SŽDC, s.o.
Deregulace nájemného v bytech RPG Deregulace nájemného v bytech RPG.
PROCESNÍ MODELOVÁNÍ AGEND VEŘEJNÉ SPRÁVY Rámcový návrh projektu.
Zlín 14. září 2016 Krajský akční plán rozvoje vzdělávání pro území Zlínského kraje FORMÁLNÍ DOPRACOVÁNÍ RÁMCE PRO INVESTICE DO INFRASTRUKTRURY Pracovní.
Integrovaný regionální operační program – obecný úvod, hodnocení Pardubice Ing. Markéta Kupcová Centrum pro regionální rozvoj České republiky.
REKONSTRUKCE A VÝSTAVBA SILNIC V PARDUBICKÉM KRAJI Ing. Jan Kroupa generální ředitel ŘSD ČR PREZENTACE ŘSD.
Monitorovací zprávy projektů realizovaných v OP LZZ z hlediska obsahu Seminář pro příjemce.
1 Osnova studie proveditelnosti a analýzy nákladů a přínosů.
Aplikace zákonů č. 101/2000 Sb. č. 227/2000 Sb.
Kolejní administrativa
Kontroly na místě a nesrovnalosti projektů realizovaných v OP LZZ
Seminář k častým chybám v monitorovacích zprávách
Zadávání zakázek žadatelem/příjemcem dotace
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje v rámci OP VVV
Webové portály LDS/MDS
Osnova studie proveditelnosti a analýzy nákladů a přínosů 17. 3
Distribuční portál (DIP)
Základní informace Možnost zadání rozpočtu i v cizí měně
GaP a správa úvazků.
HYPOTÉKY Odesílání obchodů na zpracování před konce roku 2015
Kontroly výkonu přenesené působnosti v oblasti editace dat RÚIAN
Nejčastější chyby při kontrole žádosti o dotaci 9
Dotace na zpracování územních plánů pro rok 2012
IS FAČR II Osvěta.
Transkript prezentace:

Projekt modulu reklamací REKLAMACE 2 Dne: Zpracoval: Zdeněk Koplík 1

22 Tým Garant za DR: Zuzana Mikulenková ZFP: Zdeněk Koplík, Anna Slámová, Jana Kudláčová, Lenka Pálková, Aneta Lucká, Ing. Daniel Bierza D3Soft: Monika Pahorecká, Petr Tenčík Analýza 12/2009 KD: Předložení na dozorčí radu: Realizace Plán 4, 5, 6/2010, používání od 7/2010

33 Původní projekt modulu Reklamace byl realizován v roce 2006, kdy byly vyčísleny náklady na celý projekt na ,- Kč. Projekt byl v té době rozdělen do 2 etap, z nichž byla realizována pouze etapa první za cenu 450 tis. Kč. Další etapa realizována nebyla. Projekt modulu Reklamace 2 byl původně plánován již na rok 2009, ve kterém měl proběhnout. Vzhledem k zamýšleným změnám IS, zejména kvůli projektu Uzávěrka x-krát do měsíce, byl tento projekt odsunut k realizaci na pozdější dobu tak, aby mohl být s projektem Uzávěrky synchronizován. Původní záměr, resp. zadání projektu, které bylo plánováno koncem roku 2008, a ze kterého vycházel původní odhad projektu, bylo mnohem méně obsáhlejší než zadání požadavků a parametrů projektu zadaného na KD koncem roku REKLAMACE 2 - jedná se o projekt rozšiřující a značně vylepšující stávající modul reklamací v IS. Projekt mj. velmi úzce souvisí s projektem Uzávěrka vícekrát do měsíce, neboť obdobným způsobem jako Uzávěrka x-krát měsíčně se budou až x-krát měsíčně zpracovávat reklamace k obchodním partnerům.

44 Proč projekt realizovat ? hlavním cílem projektu je zrychlení vyřizování provizních reklamací přijatých z HRK na centrálu ZFPA k řešení a zautomatizování procesů, které jsou v současné době vykonávány ručně, součástí projektu je i výrazné vylepšení stávajícího modulu reklamací související s řešením nestandardních případů (stížnosti klientů, obchodních zástupců, atp.). Hlavní výhody a ulehčení pro obchodní síť: nedodávání papírových reklamací, budou zadávány pouze do IS, případné přílohy potřebné pro vyřízení budou k reklamaci připojeny jako naskenované přílohy, možnost vytvoření a zaslání až x nových a opakovaných dávek reklamací v měsíci k jednotlivým partnerům.

55 ČEHO VŠEHO SE PROJEKT TÝKÁ? Reklamace smluvních vztahů a klientských smluv vytvoření dávek reklamací k OP až x-krát měsíčně, nedodávání papírových reklamací na ZFPA, budou se stahovat z IS, rozdělení stromu dle stavu reklamace k OP, generování dávek (první a opakované – nedostatečné řešení, znovu zaslání reklamace) k OP, odesílání vygenerovaných dávek na přednastavené y OP v IS, opravy a změny excelu s vygenerovanými reklamacemi, k předání k OP, stav kontroly, stav reklamace Reklamace IS Central x IS Region evidence nových reklamací a změny stavů (nové stavy), vazba na stav, vytvoření totožného modulu reklamací v IS Region jako v IS Central, IS Region – klienti možnost zadání reklamace bez vazby na smlouvu, opravy historie události, připojení dokumentů k reklamacím, tisk reklamací z IS, ……atp.

66 Nestandardní případy evidence NP, stanovení typu NP, vyhodnocení stížností (oprávněnost x neoprávněnost), opačné zobrazování NP v navigátoru, vytýkací dopisy (zobrazení zaslaných VD přímo v modulu reklamací), možnost znovu zaktivnit NP, reaktivace jeho postupných kroků Navigátor a filtry (nový stav reklamace Předáno na HRK, filtry v IS Central – dle struktury, dle reklamace, dle stavů) Ostatní (zpoplatnění, datový model, vazba 1:n, odměny a srážky za reklamace několikrát v měsíci)

77 Předělání modulu Reklamací do WCF technologie – modul Reklamace nebyl jako jediný z modulů v IS předělán do WCF technologie. WCF je vyřešení problémů s nejednotností komunikace (z doby dřívějšího programování), zajišťuje stejnou rychlost jako předchozí technologie a sjednocuje přístup programátora – usnadnění práce, vylepšení komunikace, zjednodušení zabezpečení. Nově vytvořený projekt je navíc naplánován v souladu s novou koncepcí oddělení IT – tedy vytvoření zcela nové aplikace modulu Reklamací a ne „přilepování“ dalších funkcí do stávajících aplikací. Výše popsané předělání modulu Reklamací do technologie WCF je již v ceně projektu.

88 K čemu nám to bude?  snížení a zjednodušení náročnosti procesu reklamací a evidence,  reklamace nebudou dodávány v papírové podobě,  reklamace budou moci být zasílány k OP x-krát měsíčně,  automatizace doposud prováděných ručních procesů,  úspora času a rychlejší vyřizování reklamací pro OS = dřívější cesta k finančním prostředkům při oprávněných reklamacích k OP,  totožné moduly reklamací v IS Region a IS Central, které budou rozděleny jen právy v náhledu na určité úlohy.

99 NÁKLADY PROJEKTU: Plán v roce 2009 na daný projekt : 2,25 až 2,75 ČM, tj. 360 – 440 tis. Kč VARIANTA „BASIC“ Obsahuje: předávání reklamací OP x-krát v měsíci32 čkd nedodávání papírových reklamací (na což navazuje zadávání reklamace bez smlouvy, tisk reklamace v IS Central, připojení skenovaných dokumentů, nové stavy, úpravy filtrů na základě stavů)23 čkd 55 člověkodnů = 2,75 ČM = 440 tis. Kč Tato cena však nezahrnuje předělání modulu Reklamace do WCF technologie. Uvedená cena je včetně již provedené analýzy projektu (v současné době 100 tis. Kč i kdyby projekt nebyl realizován).

10 VARIANTA „FULL“ NÁKLADY PROJEKTU: Obsahuje: všechny operace zahrnuté na předchozích slidech prezentace, tedy komplexní řešení 107 člověkodnů = 5,35 ČM = 856 tis. Kč

1110 DĚKUJI ZA POZORNOST NASHLEDANOU